هیدروفیشیال پوست چیست؟ دترلند

اگر شما هم شرایط زیر را دارید از انجام هیدروفیشیال پوست پرهیز کنید. ویژگی های هیدرافیشیال 10 کاره موتور سنگین و هیدروفیشیال مجهز آر اف سرد، تفنگ مزوگان دیجیتالی با مارک سایان سفید کننده و مرطوب کننده پوست جوان سازی پوست واز بین بردن چین و چروک ها تزریق و… با این روش مواد مغذی ضروری که شامل آبرسان ها و انواع آنتی اکسیدان ها میشوند، به منافذ پوست تزریق میشود. نوع موادی که در طول روش HydraFacial استفاده میشود به درخواست مشتری بستگی دارد.

  • با این روش می توانید وضعیت پوستتان را حفظ کنید و اگر مشکلی دارید می‌توانید درمانی برای آن دریافت کنید.
  • همچنین، به بازسازی کلاژن، آبرسانی به پوست و پرسازی دوباره پوستتان کمک می کند.
  • کرایوتراپی همچنین به دلیل توانایی آن در کاهش فشار عضلات و درد ، تسکین سردردها و کنترل تورم مورد ستایش قرار گرفته است.
  • با نفوذ به سد ملانوفور لایه اپیدرم، الیاف کلاژن پوستی را تا دمای درجه سانتیگراد گرم می کند تا انقباض را تسریع کند.

حتی افرادی یا بیماری های پوستی نظیر پسوریازیس و اگزما نیز می توانند از این روش درمانی نوین بهره مند گردند. این کرم ضدآفتاب خاصیت ضد پیری و ضد چروک هم دارد و با تکیه بر آن می تواند در برابر تولید ملانین در پوست مقاومت کند تا از به وجود آمدن لک ها جلوگیری کند. با دانستن فواید بی نظیر هیدروفیشیال پوست بی شک ترغیب شده اید، تا از آن برای زیبایی و سلامتی پوستتان استفاده کنید. یکی از مسائلی که ذهن ما را قبل از انتخاب هر روش درمانی درگیر می کند، این است که چه هزینه ای باید بابات آن پرداخت کنیم. این دستگاه که از یک سر مارپیچ مکنده منحصر به فرد برخوردار است، نوعی آنزیم به نام ورتکس را به پوست وارد می کند و به کمک همین آنزیم می تواند، آلودگی‌ها و سلول های مرده پوست را خارج نماید.

هیدرافیشیال نیو فیس یا هیدروفیشیال موتور سنگین مدل 2021 professional

در طی درمان، محلول هیدرو درمابراسیون در تماس مستقیم با پوست قرار می گیرد و به جذب محلول کمک می کند. به دلیل عدم نیاز به مشاوره پزشکی محبوبیت این درمان رو به افزایش است و می توانید آن را در خانه انجام دهید. نور آبی تمامی باکتری های آکنه را در زیر سطح پوست از بین میبرد این امر باعث از بین بردن جوشهای فعال و همچنین از به وجود آمدن جوشهای جدید بدون نیاز به هیچ گونه دارویی جلوگیری میکند. از این هندپیس برای لیفت چین و چروک نقاط سطحی مانند دور چشم استفاده می شود. دستگاه 6 کاره نیوفیس تحت لیسانس آلمان بوده و برای مصارف کلینیکی و سالن های زیبایی کاربرد دارد. این که شما به چند جلسه هیدروفیشیال نیاز دارید، به هدف شما از انجام آن و وضعیت پوستتان بستگی دارد.

ماسک ال ای دی (ماسک نور درمانی)

در این مخزن مخلوطی از آب و الکل ۹۸ درصد و یا الکل ۷۰ درصد به تنهایی ریخته می‌شود. در پایان هر فیشیال، دستگاه روی مخزن C تنظیم می‌شود تا شستشو و استریل شدن مجدد قسمتهای مختلف آن انجام شود. این انقباض خود باعث تخریب کلاژن و الاستین می‌شود، پیامی از طرف سیستم ایمنی به فیبروبلاست مخابره می‌شود و آن را برای ساخت مجدد این پروتئین‌ها تحریک می‌کند.

عملکرد دسته های دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره نیوفیس موتور سنگین

این درمان مشکلات مرتبط با پوست (مشکلات جزئی یا عمده) را معالجه می کند و باعث می شود پوستتان روشن تر و صاف تر بنظر آید. این دستگاه خطر بالقوه ای ندارد و مردم به خاطر نتایج کارآمد از آن استفاده می کنند. افراد مختلف و کارشناسان دستگاه هیدروفیشیال را آنالیز کرده اند؛ ایمنی این دستگاه اثبات شده است. هر چند به درون پوست نفوذ کرده و در تماس با بافت های عمقی قرار می گیرد، هیچ اثر نامطلوبی بر روی بدن ندارد. این دستگاه فقط توسط افراد حرفه ای استفاده نمی شود بلکه می تواند در منزل نیز استفاده شود زیرا کار با آن ساده و آسان است. هیدروفیشیال پوست هم مانند سایر روش های زیبایی دیگر فاکتور های مختلفی در تعیین هزینه آن تاثیر گذار است.