هیدروفیشیال پوست چیست؟ دترلند

میتوانید از محصولات مراقبت از پوست برای دستیابی به طیف وسیعی از اهداف درمانی مانند رفع چین و چروک / رنگدانه، روشن کردن و سفید کردن پوست استفاده کنید. این هندپیس برای لایه‌برداری و پاکسازی عمیق پوست با مایعات مختلف کاربرد دارد (درست مشابه میکرودرم ابریژن پودری و الماسه اما این بار با کمک مایعات مختلف). این دستگاه با حذف سلول های مرده پوست را سفید می کند و همچنین، مواد مغذی مختلف را به پوست عرضه می کند. این مواد مغذی ممکن است شامل مولتی- ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها، ترکیبات فعال ضد- پیری و عوامل سفیدکننده باشند. همچنین، این دستگاه لایه مشهود مرده پوست را حذف می کند و پوست را با یک محلول فعال هیدراته می کند.

  • آموزش کار با دستگاه هیدروفیشیال ناحیه درمان را قبل از استفاده از این هندپیس تمیز کنید.
  • ترکیب آنتی‌اکسیدان و ورتکس- در این مرحله از ورتکس برای آبرسانی پوست و از آنتی‌اکسیدان‌های قوی به منظور لایه‌برداری پوست استفاده می‌شود.
  • افراد مختلف و کارشناسان دستگاه هیدروفیشیال را آنالیز کرده اند؛ ایمنی این دستگاه اثبات شده است.
  • تیم نوآوران سلامت با بیست سال تجربه فعالیت در تامین تجهیزات پزشکی و لوازم و مواد مصرفی کلینیکی ، تسهیل در خرید مطمئن و سریع با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت را رسالت خود قرار داده است.

اگر مراحل هیدروفیشیال به درستی و زیر نظر یک متخصص انجام شود شما در حین انجام این روش درمانی هیچ گونه دردی را احساس نخواهید کرد. این کرم ضد آفتاب با قدرت می تواند مقاومت پوست در برابر اشعه های UVA و UVB را تا 50 برابر افزایش دهد. به همین خاطر می توانید، بدون نگرانی از این کرم استفاده کنید و در معرض نور آفتاب قرار بگیرید، بدون آن که دچار قرمز شدن پوستتان در اثر نور خورشید باشید. علاوه بر این ضد آفتاب شون ترکیبات طبیعی و معدنی دارد، که به کمک آن می تواند، میزان ترشح غدد چربی را پوست شما تنظیم نموده و از چرب شدن و براق شدن آن جلوگیری کند.

کوکتل لاغری و چربی سوز بدن توسکانی مدل Toskani Anticellulite

اما اگر برای مشکلات پوستی از جمله چین و چروک ، جای جوش ، آکنه و لکه های صورت رو به استفاده از این روش درمانی آورده اید، باید بدانید که تعداد جلسات درمانتان بسته به شدت عارضه افزایش پیدا خواهد کرد. اگر هم جزو آن دسته افرادی هستید که به دنبال حفظ سلامت پوستشان هستند و میخواهید، با کاهش روند پیری به پوست شفاف و یک نواخت دست پیدا کنید، توصیه میشود از جلسات درمانی ماهانه استفاده کنند. لازم است بدانید، هر جلسه هیدروفیشیال حداقل 45 دقیقه تا حداکثر 60 دقیقه طول می کشد. به کارگیری پرتو LED- استفاده از پرتو LED پس از هیدروفیشیال دارای مزایای بسیاری برای پوست می‌باشد. در این روش از پرتوهای خاصی جهت ارسال انرژی به منظور تقویت رشد سلول و افزایش تولید کلاژن و الاستین پوست استفاده می‌شود.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

پس از درمان از مرطوب کننده و کرم ضد- آفتاب استفاده کنید تا پوستتان را هیدراته و سالم نگه دارید و از اثر درخشندگی پوستتان محافظت کنید که بلافاصله پس از درمان ایجاد می شود. شما نیازی به کمک حرفه ای یا مشاوره تخصصی ندارید و فقط با کمک راهنمای کاربر می توانید از آن استفاده کنید. همچنین، این روش ایمن و بدون درد است بنابراین، نیازی نیست درباره پیامدهای آن نگران باشید.

زیبایی و سلامت

این ابزارهای درمانی اسپا تسکین دهنده و نیرومند را با فناوری پیشرفته پزشکی ادغام می کند تا به نتایج پایدار فوری دست یابد. در روش هیدرو میکرودرمابراسیون از نوک لایه برداری هیدرو برای افزایش پاکسازی پوست و آماده سازی پوست برای درمان اضافی استفاده می شود. این روش عمدتا برای لایه برداری پوست و افزایش گردش خون استفاده می شود.