هیدروفیشیال چیست ؟ همه چیز درباره هیدروفیشیال یا هیدرودرم صورت ایده آل مگ

هنگامی که از ورتکس برای هیدراته کردن پوست استفاده می‌شود همزمان با لایه‌برداری پوست آنتی اکسیدان‌های قوی را نیز بر روی پوست اعمال ‌می‌کند. این کار باعث کاهش چین و چروک‌ها، خطوط ظریف، هیپرپیگمانتاسیون و چربی پوست می‌شود. هیدرودرم (هیدروفیشیال) یک درمان چند مرحله‌ای است که در آن از یک تکنولوژی مخصوص برای پاکسازی، لایه‌برداری و درمان پوست استفاده می‌شود.

  • تنها توصیه ما به شما این است که فقط در صورت نداشتن مشکلات و بیماریهای پوستی خاص و حاد و حتما زیر نظر متخصصین مربوطه این روش را به کار بگیرید.
  • اینجاست که فناوری به کمک ما می آید، ولی فناوری های زیادی برای مشکلات پوستی وجود دارند.
  • صنعت آرایشی در دوران اخیر رشد کرده است و ما چندین محصول زیبایی در این بازار عرضه کرده ایم.

هر دو نسل جوان و مسن می توانند از دستگاه هیدروفیشیال استفاده کنند. افراد بدون مشکلات پوستی نیز می توانند از این دستگاه زیبایی استفاده کنند زیرا مزایای ضروری دیگری مانند تقویت متابولیسم پوست، سفت سازی پوست گونه و جلوگیری از ایجاد غبغب را ارائه می دهد. زمانی که حباب های فوق- ریز با پوست برخورد می کنند به خلاصی از صدمات آفتاب سوختگی، رنگ‌پریدگی و سلول های مرده پوست کمک می کند.

تمیز کردن ورتکس

این سر درمانی برای کشیدن پوست صورت، بهبود نفوذپذیری سلولی و کمک به پوست برای جذب بهتر مواد مغذی، آب و خون اکسیژنه استفاده می شود. همچنین، ریز- جریان الکتریکی سنتز کلاژن را افزایش می دهد، چروک را می کاهد و نرمی، حالت ارتجاعی و درخشندگی پوستتان را بهبود می‌دهد. خرید دستگاه هیدروفیشیال با عملکرد مناسب در کیفیت انجام جوانسازی پوست به روش هیدرودرم ابریژن بسیار اهمیت دارد. ما در فروشگاه اینترنتی نوآوران سلامت متعهدیم با کیفیت ترین دستگاه هیدروفیشیال را با تضمین مناسب ترین قیمت دستگاه هیدرودرمی در اختیار شما قرار دهیم.

برای داشتن موهای سالم به عدس نیاز دارید !

این هندپیس در دستگاه هیدروفیشیال ۹ کاره تعبیه شده است و مخصوص تزریق انواع مواد فیلر صورت، لب و… و کوکتل‌های مزوتراپی است. این هندپیس همان اتوی صورت است که با امواج الترسونیک کار می‌کند و علاوه بر برداشتن سلولهای مرده از روی پوست، برای آبرسانی و جذب کرم‌ها و سرم‌های آبرسان هیالورونیک اسید نیز کاربرد دارد. این درمان از روش فناوری هیدرو برای لایه برداری، جلا دادن و سمیت زدایی پوست استفاده می کند. همچنین، به بازسازی کلاژن، آبرسانی به پوست و پرسازی دوباره پوستتان کمک می کند. این روش بدون دوره نقاهت، تحریک یا ناراحتی نتایج مطلوب را ارائه می دهد. بله، این درمان برای تمام انواع پوست از جمله برای آکنه، پیری و پوست رنگدانه دار و تحریک پذیر مناسب است.

اگر هدف‌تان بهبود یا درمان هر کدام از این مشکلات پوستی و جوان‌سازی پوست است ، توصیه می‌شود تا بسته به مشکل خود طوری برنامه‌ریزی کنید که در هر هفته یک جلسه درمان داشته باشید. هیدرودرم (هیدروفیشیال) یک درمان چند مرحله‌ای است که در آن از یک تکنولوژی مخصوص برای پاکسازی، لایه‌برداری و درمان برخی از مشکلات پوستی استفاده می‌شود. با این روش سلول‌های مرده و آلودگی‌های سطحی، از روی پوست برداشته می‌شود. است که به طور همزمان پاکسازی، لایه برداری، استخراج، هیدراتاسیون و محافظت از آنتی اکسیدان را ترکیب می کند و در نتیجه باعث شفافیت و زیبایی بیشتر پوست بدون ناراحتی یا خرابی می شود. درمان بدون درد، مرطوب کننده، غیر تهاجمی و غیر تحریک کننده است.قیمت دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره نسبت به کارایی آن برای افرادی که کار خدمات پوستی انجام می دهند خیلی مناسب می باشد.

5 ماسک برای جوان سازی پوست صورت در خانه که حتما باید امتحان کنید! گروه بازرگانی نیک NIKTEBCO با هدف واردات و بازرگانی محصولات هیالورونیک اسید و فیلر های زیبایی و محصولات جوانساز در سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را آغاز نمود. ارتباط سیستماتیک با کلینیکها و مطب های زیبایی و جوانسازی در کلیه استان ها ، مسیرهای فعالیت های ما را توسعه داده است.

از این هندپیس برای لایه برداری سطحی تا عمیق پوست استفاده می شود ، که باعث از بین رفتن چربی های سطح پوست ، جوش سرسیاه آکنه و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می شود. برای خلاص شدن از چین و چروک های پوستی و پیری زودرس، سایان سنتر دسته درما افدستگاه هیدروفیشیال(هیدرافیشیال) را با بهترین کارایی به شما معرفی می کند . دستگاه هیدروفشیال یک دستگاه میکرودرم آبریژن اکسیژن رسان میباشد که برای مراقبت های پوستی مورد استفاده قرار می گیرد.

محصول مراقبت از پوست مایع را برای تمیز کردن صورت را در A/B/C اضافه کنید. و پیشنهاد می شود قبل از درمان صورت را تمیز کنید، صورت باید بدون هیچ گونه باقیمانده لوازم آرایشی باشد. تحریک کننده و آرامش بخش پوست ، تمیز کردن پوست، از بین بردن پوست مرده و جوش های سر سیاه.