هیدروفیشیال چیست ؟ همه چیز درباره هیدروفیشیال یا هیدرودرم صورت ایده آل مگ

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد. در واقع مانند یک قلم سرد است که به آرامی روی صورت شما حرکت می کند و پوسستتان را غلغلک می دهد. پوست بعد از درمان کمی صورتی می شود اما یک ساعت بعد کاملا محو می شود.

  • به طور کلی تمامی این مراحل هیدرودرم صورت برای به ارمغان آوردن زیبایی و جوانی به پوست انسان طراحی شده‌اند.
  • هنگامی که از ورتکس برای هیدراته کردن پوست استفاده می‌شود همزمان با لایه‌برداری پوست آنتی اکسیدان‌های قوی را نیز بر روی پوست اعمال ‌می‌کند.
  • همچنین، زمانی که در تماس مستقیم با بافت زیرپوستی قرار می گیرد با پوست واکنش نمی دهد و به ریز گردش خون کمک می کند.
  • خب، منتظر چی هستید؟ هر چه زودتر برای دریافت این دستگاه اقدام کنید.
  • این نور خوش رنگ، به لایه های پوست نفوذ می کند که باعث ایجاد و تولید سلول های جدید می شود که همین امر باعث کاهش چین و چروک های پوست می شود.

هنگامی که چربی اضافی و سلول‌های مرده روی سطح پوست و همچنین در اعماق منافذ قرار دارند، پوست فرد کدر و ناهموار به نظر می‌رسد. با از بین رفتن این لایه آلودگی، پوست درخشان و صاف شده و بافت آن بهبود خواهد یافت. هیدرودرم با پاکسازی آلودگی‌ها از منافذ عمیق پوست، به جلوگیری از بروز جوش‌های سرسیاه و سرسفید و آکنه کمک میکند. این درمان فوراً بر روی منافذ و خطوط ظریف قابل مشاهده در صورت تاثیر گذاشته و استحکام و بافت آن را بهبود می‌بخشد. این درمان رنگ چهره را روشن‌تر و درخشان‌تر کرده و هیچ‌گونه عوارض و عواقبی را در بر ندارد. در نتیجه نواقص پوست از جمله جوش‌های سر سیاه در این درمان کاملاً از بین رفته و هیچ اثری از آن‌ها بر جای نخواهد ماند.

هیدرافیشیال 7 کاره آنالیزور دار پوست نیو فیس یا هیدروفیشیال موتور سنگین مدل 2021 professional

اگر این امر ضروری است باید در این مورد با متخصص مشورت کنید تا آن را متناسب با مشکل پوستی شما توصیه کند. مشاورین مجموعه تخصصی پزشکی رخ آرا اطلاعاتی کامل و دوستانه در اختیار شما قرار می‌دهند. سپس ما جلسات خود را با توجه به تایم شما تنظیم می‌کنیم، تا بهترین نتایج ممکن را دست آوریم. این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.

افزودن به سبد خرید

این دستگاه هفت کاره می باشد و برای کار های مختلفی استفاده می شود. با کمک این صفحه می‌توان نوع هندپیس مدنظر را انتخاب و شدت و قدرت آن را کنترل و زمان‌بندی نمود. هنگام استفاده از این هندپیس حتماً بایستی ژل خنک‌کننده (مثل ژل آلوئه ورا) روی پوست زده شود تا گرما به بافت رویی پوست آسیب وارد نکند. با پر کردن فرم زیر هر زمان که این محصول موجود شد از طریق ایمیل یا ارسال پیامک به شما اطلاع رسانی خواهد شد. راهکار دوم استفاده از هندپیس اولتراسونیک که این هندپیس با نیروی فراصوت ذرات را حرکت می دهد به عمق پوست می رساند.

اعتراض شدید به طرح پر سر و صدای مجلس

در این بخش از مجله آرایش و زیبایی میس و مستر همه آنچه باید در مورد هیدروفیشیال پوست بدانید، گفته شد. اکنون بی شک ترغیب شده اید که روش هیدروفیشیال را برای زیبایی و سلامتی پوستتان امتحان کنید. توصیه پایانی ما به شما این است که فقط در صورت نداشتن مشکلات و بیماریهای پوستی خاص و حاد و حتما زیر نظر متخصصین مربوطه این روش را به کار بگیرید. برای گرفتن بهترین نتیجه از هیدروفیشیال لازم است، یک سری دستورالعمل های بهداشتی و ایمنی را رعایت کنید.