هیدروفیشیال چیست و چگونه انجام میشود؟ مدیکال راد-لیفت نخ

امکان دارد 2 تا 3 روز پس از درمان، پوست در اثر جدا شدن سلول‌های مرده، پوسته پوسته شود. در این مخزن مخلوطی از آب و الکل ۹۸ درصد و یا الکل ۷۰ درصد به تنهایی ریخته می‌شود. در پایان هر فیشیال، دستگاه روی مخزن C تنظیم می‌شود تا شستشو و استریل شدن مجدد قسمتهای مختلف آن انجام شود. همچنین سر هندپیس‌های آر اف نورهای مختلفی دارد که توسط میتوکندری جذب شده و به تولید انرژی سرعت بیشتری می‌دهد. این انقباض خود باعث تخریب کلاژن و الاستین می‌شود، پیامی از طرف سیستم ایمنی به فیبروبلاست مخابره می‌شود و آن را برای ساخت مجدد این پروتئین‌ها تحریک می‌کند.

تا قبل از ابداع این دستگاه‌های چندکاره، بیوتی تراپیستها مجبور بودند تجهیزات مورد نیازشان را جداگانه خریداری نمایند و به لحاظ هزینه و حمل و نقل دچار مشکل می‌شدند. و مهم ترین دسته ی هیدروفیشیال درما اف هیدرافیشیال است که کار لایه برداری جذب مواد و لیفت رو انجام میدهد. خلاصه ویژگی های هیدروفیشیال 7 کاره نیوفیس دو موتوره خرید هیدروفیشیال با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت را با برند سایان تجربه کنید درمان های کامل فیشیال هیدروفیشیال 7 کاره… از آنجایی که این مهمترین ویژگی بصری بدن شماست که بیشتر افراد شما را به عنوان مهم برای حفظ چهره و جوانی چهره خود تشخیص می دهند. هنگامی که از ورتکس برای هیدراته کردن پوست استفاده می‌شود همزمان با لایه‌برداری پوست آنتی اکسیدان‌های قوی را نیز بر روی پوست اعمال ‌می‌کند. این کار باعث کاهش چین و چروک‌ها، خطوط ظریف، هیپرپیگمانتاسیون و چربی پوست می‌شود.

  • قیمت هیدروفیشیال آکوا پیل آپ نسبت به کارایی آن بسیار مناسب بوده و در مقایسه با بسیاری از دستگاه های هیدروفیشیال دیگر، مقرون به صرفه می باشد.
  • از آنجایی که این مهمترین ویژگی بصری بدن شماست که بیشتر افراد شما را به عنوان مهم برای حفظ چهره و جوانی چهره خود تشخیص می دهند.
  • جهت خرید انواع مدل های دستگاه فیشال می توانید با مراجعه به سایت مدیکال راد خریدی شگفت انگیز را تجربه کنید.

دستگاه های هیدروفیشیال جدیدترین و بهترین دستگاه های فیشیال صورت در دنیا هستند . تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به کلینیک تخصصی پوست، مو و زیبایی رخ آرا می‌باشد. ممکن است برخی از بیماران کمی سفتی و قرمزی پوست را تجربه کنند که نهایتاً تا یک الی دو ساعت پس از درمان به طول می‌انجامد. در موارد بسیار نادری ممکن است قرمزی پوست یک روز ادامه داشته باشد و ممکن است پوست حساس دور چشم کمی متورم شود اما کمپرس سرد می‌تواند به از بین رفتن این عوارض کمک کند. پس از ۴۸ ساعت می‌توانید داروهای تجویزی موضعی را مورد استفاده قرار دهید، این موضوع برای داروهای عمومی حاوی اسید سالیسیلیک و محصولات Retin A نیز صادق است. ممکن است پس از انجام برخی درمان‌ها پوست‌تان دچار سوزش و التهاب شود، به همین دلیل بیمار پس از انجام این نوع درمان‌ها نمی‌تواند فعالیت روزانه خود را ادامه دهد.

موارد استفاده از دستگاه هیدروفیشیال :

مدیکا تک مرکز تعمیرات تخصصی دستگاه هیدروفیشیال، سلامت و کیفیت تعمیرات دستگاه را تضمین می کند. ما ضمانت می دهیم که از بهترین قطعات و با کیفیت ترین متریال موجود در بازار برای تعمیرات دستگاه و کالیبراسیون آن استفاده کنیم. مدیکال تک مفتخر است تا حرفه ای ترین تعمیرات دستگاه هیدروفیشیال را با کمترین هزینه به شما ارائه دهد. قیمت تعمیرات هیدروفیشیال نسبت به مشکل ایجاد شده در دستگاه متفاوت است اما در مدیکال تک معقول ترین هزینه را برای بهترین و تخصصی ترین تعمیرات پرداخت می کنید.

مزایای امواج رادیویی RF در دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال

یکی از مزایای مهم این روش نداشتن هیچ گونه عوارض معمول روشهای پاکسازی و جوانسازی پوست است. بر خلاف درمان‌های دیگر در تکنیک هیدروفیشیال فقط چند هفته طول می‌کشد تا به نتیجه فوری و پایدار دست یافت. هیدرودرم که نام دیگر هیدروفیشیال است گاها با هیدرودرم ابریژن اشتباه گرفته می شود چون این دو دستگاه و دو درمان شباهت های زیادی باهم دارند. جهت رفع مواردی مانند آکنه یا تیرگی پوست به چندین جلسه درمانی جهت مشاهده رضایت‌بخش نیاز می‌باشد.

همچنین مجله خبری میکاپ با توجه به مشکلات مختلف پوستی برای نیازهای هر شخص به صورت ویژه قابل استفاده است. این روش جهت رفع آکنه افراد نوجوان و یا بهبود آسیب‌های ناشی از نور خورشید در افراد سالخورده استفاده می‌شود. تنها کسانی که نباید از این روش استفاده کنند، افراد دارای راش، آفتاب‌سوختگی و یا روزاسه می‌باشند. روش هیدروفیشیال پوست برای افراد در تمامی سنین و برای تمامی انواع پوست (و همچنین انواع مختلف رنگ پوست) مناسب می‌باشد.

همچنین به آرامی صورت شما را ماساژ می دهد ، بنابراین پوست شما می تواند خاصیت ارتجاعی خود را به دست آورد و بازسازی کلاژن را تقویت کند. همزمان ، امواج مافوق صوت سرم های ضد پیری و سایر مواد مغذی را به پوست شما نفوذ می کنند و به اثرات تغذیه ای می رسند. این امواج رادیویی از لایه های بیرونی پوست عبور کرده و انرژی عضله ای را به عضلات و بافت های زیر بدن منتقل می کنند. RF نیز به نام diathermy (گرمایش عمیق) گفته می شود که سیستم تولید درمان با تولید گرما از داخل بدن انسان است. از آنجایی که این مهمترین ویژگی بصری بدن شماست – خصوصیتی که بیشتر افراد شما را به رسمیت می شناسند – مهم است که صورت خود را تازه و جوان نگه دارید. تعداد بیشتری از افراد سالها برای مقابله با چین و چروک و نواقص پوستی ، بالابر صورت را امتحان کرده اند.

بستگی به عمقشان ممکن است نیاز به چند جلسه درمانی در مدت زمان طولانی داشته باشند. به کسانی که می خواهند روند پیری پوستشان را به تعویق بیاندازند و پوستی سالم و شفاف داشته باشند، جلسات درمانی ماهانه توصیه می شود. بسیاری از افراد بعد از تنها یک جلسه درمانی شفافیت و یکنواختی را در پوست خود احساس می کنند اما بسته به نوع و وضعیت پوست شما و هدفتان از این تکنیک درمانی، تعداد و دفعات جلسات متفاوت خواهد بود. یک جلسه را معمولا کسانی انجام می دهند که قصد دارند در یک میهمانی خاص حاضر شوند و نیاز دارند که پوستشان دارای شفافیت بیشتری باشد. ناراحتی های پوستی مانند اسکار و جای جوش، چین و چروک ها، لکه های صورت و دیگر مشکلات پوستی بسته به عمقشان امکان دارد نیاز به چند جلسه درمانی در مدت زمان طولانی تر داشته باشند. به افرادی که می خواهند روند پیری پوستشان را به تعویق بیاندازند و پوستی شفاف و سالم داشته باشند جلسات درمانی ماهانه توصیه می شود.