هیدروفیشیال چیست و کاربرد هیدروفشیال انواع دستگاه هیدروفیشیال سوپر فیشیال چند کاره

“قرمز” طول موج قرمز 640 نانومتر به منظور بازسازی سلول های پوست به پوست 1 ~ 6 میلی متر نفوذ می کند ، گردش خون را تسکین می دهد، زخم های آکنه، درماتیت آلرژیک، تسکین درد و فعال کردن مواد فعال تأثیر خوبی دارد. میکروقطرات آب دستگاه، سلول های لایه مرده پوست و سایر آلودگی هایی که در پوست نفود کرده را شل میکنند تا منافذ پوست از این آلودگی ها پاک شود. سری هیدروفیوژن که مواد مغذی و هیالورونیک اسید را به پوست تزریق میکند و باعث ترمیم و احیای پوست میشود.

  • آیا فواید هیدروفیشیال پوست شما را وسوسه کرده تا به کمک آن زیبایی و سلامتی را برای پوستتان به ارمغان آورید، اما با این حال نمی دانید، که این روش درمانی برایتان مناسب است یا خیر ادامه مطلب را از دست ندهید.
  • در ادامه به معرفی چند نمونه از مهم ترین دستگاه های هیدروفیشیال می پردازیم.
  • بطور کلی، هر دو جنس مونث و مذکر از هر گروه سنی می توانند این درمان را دریافت کنند.
  • در صورت تمایل اصلاح بایستی حداقل 3 تا 4 ساعت پیش از هیدروفیشیال انجام شود.
  • تا اینجا متوجه شدیم که HydraFacial با قابلیت مکندگی قلم هیدرودرم باعث از بین رفتن آلودگیها و پاکسازی منافذ پوست میشود.
  • به همین دلیل، این دستگاه چند کاره، جایگزین درمان های سنتی در سالن های زیبایی شده است.

هیدروفیشیال روشی غیرتهاجمی دارای خاصیت لایه برداری و جوانسازی پوست است که نتایج سریع درمانی و بهبود بخشی را به همراه دارد. در کل درمان، نوک دستگاه در امتداد پوست سر می خورد که حباب های کوچکی تولید می کند. در ابتدا، حباب های کوچک هوا از طریق فشار منفی خلاء یک جریان خلاء ایجاد خواهند کرد که مواد مغذی و حباب های فوق- ریز را ترکیب می کند. بواسطه سر مکنده مارپیچی شکل که برای مدت طولانی در تماس با پوست باقی می ماند این مواد مغذی مستقیما بر روی پوست عمل می کنند و لایه برداری را تقویت می‌کنند. این فرآیندها باعث می شوند مواد مغذی بدون آسیب به بافت های پوست به لایه های عمقی تر نفوذ کنند.

مجله خبری آموزشی

اختلاف انواع مختلف دستگاههای ۷، ۸ و ۹ کاره در تعداد ابزارها و قدرت موتورشان است. علاوه بر آن، سرم‌ها و لوسیون‌هایی که در طی جلسات هیدرودرم پوست استفاده می‌شوند ممکن است برای شما تحریک‌کننده یا حساسیت‌زا باشند. از این رو، بهتر است ابتدا مواد موجود در سرم‌ها و لوسیون‌ها را بررسی کرده و سپس به سراغ انجام این روش بروید. از مصرف ویتامین C، آلفا هیدروکسی اسید، گلیکولیک اسید و دیگر مواد شیمیایی لایه‌برداری پوست برای مدت 2 روز پس از درمان خودداری کنید. به مدت 1 هفته پس از بوتاکس و 2 هفته پس از تزریق ژل برای استفاده از هیدروفیشیال پوست منتظر بمانید. استفاده از بوتاکس و فیلر در روز به کارگیری هیدروفیشیال (ولی پس از آن) امکان‌پذیر است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

حتی افراد سالم و فعال سرانجام علائم پیری را بر چهره خود نشان می دهند. درمان با پاکسازی پوست شروع شده و سپس لایه‌برداری و برداشتن پوست با اسید گلیکولیک و سالیسیلیک انجام می‌شود که هیچ‌گونه قرمزی یا عواقب بعدی را در بر ندارد. همانطور که از اسمش پیداست هیدرودرم (هیدروفیشیال) پوست را به وسیله آنتی‌اکسیدان‌ها، پپتیدها و اسید هیالورونیک تغذیه و هیدراته می‌کند. اما چیزی که این روش را از دیگر درمان‌ها متمایز می‌کند پاکسازی و درمان پوست به وسیله استخراج چربی‌ها، آلودگی‌ها و سلول‌های مرده پوست از طریق مکش است. استخراج‌هایی که با عنوان “ورتکس” صورت می‌پذیرند به صورت خودکار انجام شده و بدون درد می‌باشد و تمام آلودگی‌ها و ناخالصی‌های پوست را درون یه محفظه انباشته می‌کند. کوکتل های تغذیه کننده و جوانسازی پوست به اعماق لایه اپیدرم پوست تزریق شده و سلول ها را آبرسانی و احیا میکنند.

این سری ها عبارتند از چکش سرد ، پاک کننده صورت آکواپیل ، اتوی صورت ، سری اولتراسوند ، اسپری هیدراته پوست ، میکرو جریان یا آر اف مولتی پولار . همین ویژگی محصول، یعنی جای دادن 7 کاربرد متنوع در یک دستگاه، آن را به یکی از محبوب ترین دستگاه های زیبایی در دنیا تبدیل کرده است. در ادامه موارد کاربرد هر یک را به طور جداگانه مورد بررسی قرار می دهیم. درمان زیبایی پوست با واتر جت بطور کارامدی چندین مشکل مانند پیری، کم- آبی، حساسیت پوست و خطوط ریز را درمان می کند.

لیزر زیبایی

دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره باید در یک اتاق تمیز و دارای تهویه قرار گیرد دمای 5 تا 40 درجه سانتی گراد و رطوبت بیش از 80 درصد مناسب بوده و از تابش مستقیم نور خورشید خودداری کنید. با نفوذ به سد ملانوفور لایه اپیدرم، الیاف کلاژن پوستی را تا دمای درجه سانتیگراد گرم می کند تا انقباض را تسریع کند. خطوط ریز روی چشم را بهبود می بخشد، استحکام پوست را افزایش می دهد و چشم ها را درخشان می کند. منافذ را کوچک می کند، پوست را سفت می کند، چین و چروک ها را از بین می برد، باعث افزایش هایپرپلازی کلاژن می شود ، قرمزی و حساسیت را از بین می برد و حلقه های تیره و کیسه های زیر چشم را محو می کند.

محلول های موجود در بازار برای استفاده از این دستگاه در انواع مختلف و برای کاربردهای مختلف عرضه می شوند. فروشگاه شفا بهترین محلول دستگاه هیدروفیشیال را با قیمت مناسب عرضه میکند. میکرونیدلینگ یکی از روش‌های تهاجمی برای تحریک کلاژن سازی و جوان‌سازی پوست است. میکرونیدلینگ سوزن های بسیار ریز دارد که با استفاده از آنها، در لایه بیرونی پوست سوراخ هایی ایجاد کرده و پوست را وادار به کلاژن سازی بیشتر می کند؛ در نتیجه پوست هموارتر می شود.