وقتی استرس دارید چه بخورید؟


اعتبار تصویر @ Tom Craig برای Esquire

همه ما هر از گاهی از استرس رنج می بریم و این می تواند نه تنها خلق و خوی ما، بلکه پوست و کیفیت خواب ما را نیز تحت تاثیر قرار دهد. به نظر رسیدن و احساس بهترین ما به دنبال رویکردی جامع به سلامت و زیبایی ماست، به همین دلیل است که فلسفه Eat Beautiful من تماماً در مورد کار ، از درون به بیرون است. همین امر در مورد مق، با استرس نیز صادق است. بله، ما باید به عوامل بیرونی که باعث استرس ما می شوند توجه کنیم، اما همچنین می تو،م مطمئن شویم که غذاهای من، می خوریم و از درون به بیرون نیز از خود مراقبت می کنیم. من برخی از بهترین غذاها را برای رسیدن به آنها در مواقعی که مضطرب یا استرس دارید جمع آوری کرده ام.

اعتبار تصویر @ Tom Craig برای Esquire

بهترین غذاها برای خوردن در هنگام استرس کدامند؟

خوردن این غذاها به ،وان بخشی از یک رژیم غذایی متعادل ممکن است به کاهش استرس کمک کند.

پودر ماچا

زمان خوردن ماچا لاته است! چای سبز منبع خوبی از اسید آمینه L-theanine است و ماچا یکی از بهترین منابع موجود در بازار است. مطالعات نشان داده اند که اگر محتوای ال تی،ن زیاد و کافئین کم باشد، ماچا ممکن است به کاهش استرس کمک کند.

سیب زمینی شیرین

خوردن سیب زمینی شیرین ممکن است به کاهش سطح هورمون استرس کورتیزول کمک کند. آنها همچنین حاوی ویتامین C و پتاسیم هستند که برای مبارزه با علائم استرس مهم هستند. علاوه بر این، اگر زم، که استرس دارید تمایل به خوردن میان وعده های شیرین دارید، سیب زمینی شیرین ممکن است هوس شیرینی شما را برطرف کند.

تخم مرغ

یکی از مغذی‌ترین غذاهای موجود، تخم مرغ سرشار از ویتامین‌ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه و آنتی‌ا،یدان‌ها است. این ها نه تنها به حفظ سلامت بدن شما در هنگام مبارزه با استرس کمک می کنند، بلکه سرشار از کولین هستند که نقش مهمی ایفا می کند. نقش در سلامت مغز و ممکن است به جلوگیری از استرس کمک کند.

اعتبار تصویر @ David Loftus برای Eat Beautiful

ماهی چرب

اگر احساس استرس می کنید، سعی کنید بر روی وعده های غذایی سالم و متعادل به جای میان وعده ها تمرکز کنید. ماهی قزل آلا و ماهی خال مخالی سرشار از چربی های امگا 3 و ویتامین D هستند که هر دو می توانند به کاهش استرس و بهبود خلق و خوی کمک کنند.

چرا دستور پخت پای ماهی خوشمزه من را امتحان نمی کنید؟

بلوبری

زغال اخته نه تنها یک میان وعده شیرین عالی است اگر استرس دارید و به دنبال یک غذای راحت هستید، بلکه سرشار از آنتی ا،یدان های فلاونوئیدی است که اثرات ضد التهابی قدرتمندی دارد و همچنین می تواند به بهبود سلامت مغز کمک کند. این می تواند به کاهش التهاب ناشی از استرس و حتی بهبود خلق و خوی شما کمک کند.

کتاب Eat Beautiful من را بردارید تا دستور العمل های ساده، سالم و فصلی حاوی این غذاهای مبارزه کننده با استرس و غذاهای دیگری را بیابید که مطمئناً به شما کمک می کنند بهترین ظاهر و احساس خود را داشته باشید.

دستور پخت: ایده های صبحانه سالم | بادمجان پخته

© وندی رو. تمامی حقوق محفوظ است.


منبع: https://wendyrowe.com/wellness/the-stress-diet