پربازدیدترین بازی هر ژانر اتاق فرار اسکیپ روم ترسناک،معمایی،جنایی | allescape

پربازدیدترین بازی هر ژانر اتاق فرار اسکیپ روم ترسناک،معمایی،جنایی | allescape

که می‌توانید با تخفیف‌های ویژه از سایت تخفیفان دریافت کنید، بازی اتاق فرار یا اسکیپ روم بزرگترین اتاق فرار است. سناریوی بعدی، سناریویی به نام تنهاییست که ژانر آن رازآلود و ترسناک است. شما و دوستانتان باید دنبال یک کلید بگردید که با حل و فصل کردن تعدادی معما و راز پیدا می‌­شود. این مجموعه هر روز هفته از ساعت ۲ ظهر تا ۱۲ شب باز است البته باید قبل از رفتن تماس بگیرید و اتاق فرار مورد نظرتان را رزرو کنید.

  • ما هر دو نشانی را برای شما در زیر توضیحات این اتاق قرار می‌دهیم تا نسبت به مکان خود به هرکدام که راحت‌ترید، مراجعه کنید.
  • اگر بتوانید همه سرنخ‌ها را به ترتیب پیدا کرده و در کنار یکدیگر قرار دهید، درنهایت معما را حل خواهید کرد.
  • اتاق فرار نکست اسکیپ روم، یکی از اتاق فرارهای تهران است که در بخش شمالی قرار دارد.
  • ازآنجایی‌که این بانک سیستم‌های امنیتی بسیار قوی‌ای دارد، به‌محض ورود شما آژیر خطر فعال می‌شود و شما در همان ابتدای بازی فقط ۱۵ دقیقه وقت دارید تا آن را غیرفعال کنید.
  • داستان این اتاق فرار تهران، عملیات تروریسیه که قراره تا یک ساعت دیگه در تهران اتفاق بیافته.
  • برای تمام طرفداران اتاق های فرار در این مکان یک بازی جذاب وجود دارد، در اینجا شما می‌توانید دنیا را از دست زامبی ها نجات دهید، از یک زندان فوق امنیتی فرار کنید و یا اینکه برای حفظ آخرین کشف تسلا بکوشید.

اتاق فرار گمشدگان، اتاق فرار جنون زندان، اتاق فرار پادزهر، اتاق فرار مالیخولیا، اتاق فرار دور دنیا در ۶۰ دقیقه، اتاق فرار ۷ و اتاق فرار موزه از جمله سناریوهای مرکز بازی‌های فکری تهران هستند. این مجموعه بی‌نظیر در منطقه تجریش تهران قرار دارد و در کلی از کشورهای مختلف مثل یونان، قبرس، دانمارک و امارات شعبه دارد. تا همین ­جا باید حدس زده باشید که قرار است با یک مجموعه حرفه‌­ای رو‌به‌رو شوید. نکته بعدی اینجاست که شما و دوستانتان باید روحیه کار تیمی بالایی داشته باشید تا بتوانید یک تجربه فراموش نشدنی را برای خودتان بسازید. دیم اسکیپ از دیگری مجموعه هایی می باشد که بازی گروهی اتاق فرار را در محیطی امن و پر از هیجان فراهم نموده است.

۷. اتاق فرار کانو مشهد

اما اگر گاهی دلتان کمی هیجان بیشتری خواست، پیشنهاد پینورست به شما اتاق فرار است. ممکن است تا به حال اسم این بازی جذاب را نشنیده باشید؛ یا حتی آن را تجربه کرده باشید. این بازی‌ها معمولا از نظر تعداد افراد شرکت‌کننده انعطاف‌پذیر هستند. در اتاق فرار ترسناک، نور، صدا یا بازیگران معمولاً سعی می‌کنند شما را به مسیر درست هدایت کنند. به عنوان مثال، اگر اتاق به جز چند مکان با نور مناسب، تاریک می‌باشد، باید بر روی قسمت‌های روشن‌تر تمرکز اصلی شما باشد. بازیگران ممکن است اشیای ارزشمندی را به شما پیشنهاد دهند یا نکات مهم کلامی را ارائه دهند.

اتاق فرار رخ دیوانه

شاید مقالات سایت ما، برای پیدا کردن اسم صورت فلکی مد نظر کمکتون کنه. در زمستان ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد و دارای سه بازی در دو لوکیشن است.

اسکیپ می

در صورتی که مشتری هر یک از اتاق های فرار معرفی شده، بوده‌اید، نظر خود را درباره آن ها با ما در میان بگذارید. اتاق فرار سرقت تنها اتاق فراری است که معما و داستان آن فراتر از اتاق فرارهای معمولی بوده و سناریوی جذاب این بازی ویژگی متمایز کننده آن است و یکی از جذاب‌ترین اتاق فرارهای تهران شده است. دالون یکی از قدیمی ترین اتاق فرارهای تهران می باشد که از سال ۱۳۹۵ تاسیس شده است. در این مجموعه دو اتاق فرار پیاده سازی شده که دارای ژانرهای ترسناک و مهیج بوده و معماهای آن در سطح متوسط می باشند. اسکیپ روم دات آی آر اولین اتاق فرار تهران می باشد که از تابستان ۱۳۹۴ طراحی سناریوها آغاز و در نهایت از بهار ۹۵ اولین اسکیپ روم را در ایران راه اندازی نمود.