چرا از کرم دور چشم استفاده می کنم (دوباره)


، دور چشم واقعاً نظرها را در دنیای زیبایی ت،یم می کند. برخی از مردم به آن ،م می‌خورند (استدلال معمول این است که پوست دور چشم متفاوت است – نازک‌تر – از جاهای دیگر و بنابراین شما یک فرمول اختصاصی من، می‌خواهید) و برخی فکر می‌کنند که باید از هر چیزی که استفاده می‌کنید روی صورت خود استفاده کنید. آن را درست در اطراف چشم بگیرید. چرا برای یک محصول جداگانه هزینه کنید که تقریباً همان کار را انجام می دهد، به خصوص زم، که ، های دور چشم در هر میلی لیتر بسیار گران تر از نسخه مشابه صورت هستند؟

من الان در هر دو اردو بودم. من خیلی محکم در تیم حامیان ، دور چشم شروع کردم، مدتی به طرف دیگر فرار کردم و سپس با مهرب، به سمت افراد اصلی ام رفتم به این امید که آنها هرگز متوجه رفتن من نشوند.

من از زمان مدلینگم یک ، دور چشم کاملاً طرفدار بودم. من قبلاً عاشق روشی بودم که میکاپ آرتیست ها به آن دست می زدند، کمی ماساژ می دادند، آن را به آرامی روی پلک ها می بردند، ابروها را بالا می بردند تا شما را بیدار کند و همه چیز را کمی بلندتر کند. و البته آنها می توانستند تمام این روال را با استفاده از ، صورت انجام دهند، و اغلب انجام می دادند، اما قابل توجه بود که آنها چنین مراقبت و توجهی به ناحیه چشم داشتند. و این به این دلیل است که اگر جایی وجود داشته باشد که در ابتدا خست و خمار به نظر برسد، سپس اطراف چشم است.

پوست نازک‌تر است، ناحیه کاملاً ظریف‌تر است – مستعد پف‌،، دایره‌ها و حساسیت است. که من را به بحث بعدی طرفدار ، دور چشمم می کشاند: فرمو،یون. نیازهای چشم در بسیاری از مواقع به طور قابل توجهی با نیازهای صورت متفاوت است. وقتی بقیه ،مت های صورتتان خوب به نظر می رسد، می تو،د چشم های پف کرده داشته باشید. چرا باید با یک ژل خنک کننده کل چیز را پاک کنید؟ چشم ها خوب می شوند اما صورت احساس سفت و ناراحتی می کند. ممکن است بخواهید صورت خود را با رتینوئید با استحکام بالا استفاده کنید، اما همان محصول زیر چشم ممکن است خشک شود یا آنقدر قوی باشد که قابل تحمل نباشد.

بنابراین، به طور خلاصه، دو دلیل اصلی من برای استفاده از ، دور چشم اختصاصی وجود دارد: کاربرد، فرمو،یون. اگر از یک محصول جداگانه استفاده می کنم، به دلایلی غیرقابل درک باعث می شود که توجه ویژه ای به روشی که محصول را روی آن قرار می دهم، داشته باشم. اگر من فقط با ناحیه چشمم به ،وان ،مت دیگری از صورتم رفتار کنم، دیگر تمایلی به انجام هیچ نوع عشق خاصی ندارم، فقط آن را همزمان با گونه هایم جارو می کنم. این ا،تنشن گونه است.

و اگر من یک ، دور چشم با فرمو،یون عالی، روز به روز، برای ناحیه چشمم دارم، پس چرا از آن استفاده نکنم؟ سپس بقیه صورت من می تواند هر کاری را که می خواهد انجام دهد – لایه برداری رادیکال، پر شدن از اسید هیالورونیک، خود برنزه شدن یا رتینوئید – و چشمان من یک درمان ثابت و من، خواهند داشت که هر نگر، را برطرف می کند. برای من این خطوط ظریف و خطوط عمیق تر است. خطوط، اساسا.

دلیل فرار لحظه ای من به کمپ ضد ، دور چشم؟ پژوهش. و تنبلی. داشتم روال معمول خود را انجام می دادم (صبح: سرم ویتامین c/مرطوب کننده/SPF، عصر: رتینوئید یک شب در میان، یا سرم/مرطوب کننده آبرسان در روزهای خاموش) و ، دور چشم خیلی زیاد به نظر می رسید. (هرگز به همه این مه ها و اسانس های رایج توجه نکنید: من به سادگی نمی توانم ببینم که چگونه می توانند مزایای بسیار بیشتری نسبت به یک ،یب خوب سرم و مرطوب کننده داشته باشند. شاید این تحقیق بعدی من باشد.)

بنابراین به جای استفاده از ، دور چشم، شروع کردم به استفاده از هر وسیله ای که باید به آن دست می دادم سپس سرم، مرطوب کننده، هر چیز دیگری. اما من به شما می گویم که چه چیزی شروع شد، و من بعد از حدود سه ماه متوجه این موضوع شدم: چشمانم به طور قابل توجهی ،دارتر و خشک تر بودند. تفاوت محسوسی بود. و فهمیدم که نه تنها من بودم نه واقعاً محصولات را با همان دقتی که من یک ، دور چشم جداگانه انجام می‌دهم وارد ناحیه چشم می‌کنم (در این مرحله واقعا از تایپ ، دور چشم خسته شده‌ام، لطفاً آن را متوقف کنید)، اگر از یک رتینوئید قوی یا یک محصول لایه‌بردار صورت استفاده می‌کردم، پس از آن از دست دادن دور چشم تقریبا به طور کامل!

و به این ترتیب، بدون اینکه واقعا متوجه آن باشم، از انجام یک مینی فیسیال صورت دو بار در روز به چشمانم رفته بودم… اصلاً زیاد. روتین ، دور چشم من یک تمرین (کمی ده ث،ه) بود، برنامه روتین “چشم ها به ،وان بخشی از صورت” من معادل انجام هیچ گونه تمرینی بود. از درب جلو به سمت ماشین می رویم. مقداری تأثیر، اما واقعاً ناچیز است.

من برگشتم از ، دور چشم استفاده می کنم. حداقل هر شب گاهی اوقات صبح آن را نادیده می‌گیرم، زیرا به زمان بیشتری فشار می‌آورم و به هر حال چشمانم سرم ویتامین C را به خوبی تحمل می‌کنند، بنابراین مشکل چند، نیست. اما در شب: ، دور چشم آهوی. و تقریبا همیشه با رتینول یکی است. چرا؟ خوب. این تقریباً پله بالایی از نردبان مواد تشکیل دهنده است و وقتی صحبت از ، های دور چشم می شود، تقریباً می تو،د تضمین کنید که رتینول به راحتی قابل تحمل است و فرمول آن ملایم است. بنابراین اگر خطوط ریز را در اطراف چشم می بینید، پوست شروع به چین و چروک شدن می کند یا نرم و کاغذی می شود، پس رتینول دوست شماست. صاف کننده، سفت کننده، حجیم کننده. اگر مشکل شما پف کردگی باشد، کمک زیادی نمی کند، اما ، های دور چشم فوق العاده ای نیز برای آن وجود دارد. این یک پست کاملاً جداگانه است، زم، که من از بارها تایپ ، “، چشم” بهبود یافته ام.

در اینجا سه ​​محصول چشمی رتینول وجود دارد که ارزش هزینه ، را دارد:

[Ad info: no paid or sponsored content, featured items may be press samples and affiliate links are marked *. I have an ongoing partner،p with Beauty Pie.]

، دور چشم Olay Retinol Max – 44 پوند اما در حال حاضر 19.55 پوند در آمازون اینجا*: یک ، دور چشم با فرمول زیبا و بدون چربی که اگر می خواهید تفاوتی در بافت پوست مشاهده کنید، کاملاً کار را انجام می دهد. Olay را به آسمان های بلند آزمایش کنید تا مطمئن شوید که محصولات برای استفاده آسان و من، برای بازار انبوه هستند، بنابراین می تو،د کاملاً مطمئن باشید که با این محصول چشمان خود را از بین نمی برید. اگرچه با دقت شروع کنید – هر چند شب یک بار – فقط برای اینکه خودتان را راحت کنید.

، دور چشم Beauty Pie Super Retinol، 13 پوند با عضویت اینجا*: این حاوی رتینول آهسته رهش و مقدار زیادی از مواد آبرسان است، بنابراین ،ی راحت است که از نظر تغذیه مغذی است اما – مانند Olay’s – غیر چرب است. از کد RUTHSENTME برای دریافت پول از عضویت سالانه استفاده کنید – می تو،د در مورد نحوه عملکرد عضویت اطلاعات بیشتری ،ب کنید اینجا*.

سرم دور چشم جوان موراد رتینول، 82 پوند اینجا*: گران‌ترین گزینه، اما مراد واقعاً با طیف رتینول خود به شهر می‌رود، سه نوع رتینول را ،یب می‌کند و محصولی را فرموله می‌کند که تا حد ممکن مؤثر باشد و در عین حال واکنش‌های نامطلوب را به حداقل برساند. سرم دور چشم (که بیشتر شبیه ، سبک است) را می توان در اطراف چشم استفاده کرد و روی درپوش ها کمی عجیب و ترسناک به نظر می رسد، اما من این ادعا را به طور کامل آزمایش کرده ام و خوب است و کار می کند. براوو. سرمایه گذاری بسیار خوبی است، اگر بتو،د آن را انجام دهید.

در اینجا یک ویدیو از من است که تمام موارد بالا را بیان می کنم:


منبع: https://www.ruthcrilly.co.uk/why-i-use-an-eye-cream/