چه چیزی ساتو را به یک غذای مناسب برای کاهش وزن تبدیل می کند؟






در دنیایی که کلم پیچ، جلبک دریایی، آکای بری ها تبلیغات زیادی دریافت می کنند، سوپرغذاهای زیادی وجود دارند که به اهمیت خود نمی رسند. در چنین سناریویی، مزایای مرتبط با سوپرغذاهای هندی نیز اغلب نادیده گرفته می شود. پروتئین نقش مهمی در کاهش وزن دارد و به همین دلیل متخصصان بر اهمیت افزایش مصرف پروتئین تاکید دارند. مرغ، تخم مرغ، پنیر، توفو، پودرهای پروتئین همگی منابع خوبی از پروتئین هستند، اما یک منبع پروتئینی به همان اندازه خوب و ارزان وجود دارد که ما اغلب نادیده می گیریم – “ساتو”. بهترین چیز در مورد ساتو این است که 100٪ گیاهی است – بنابراین برای گیاهخواران و وگان ها نیز کاملاً خوب است. ساتو از تفت دادن و پودر ، گرم بنگال تهیه می شود و در برخی مناطق برای طعم بیشتر، ، به آن اضافه می شود. به ،وان یک نوشیدنی تابست، محبوب است زیرا بدن را خنک می کند و مواد مغذی و مواد معدنی از دست رفته در اثر تعریق و کم آبی را جبران می کند. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، ساتو با وجود اینکه سرشار از مواد مغذی است و به طرز شگفت انگیزی فواید کاهش وزن نیز دارد، اعتبار کافی دریافت نکرده است. همچنین در هند به «پروتئین مردان فقیر» معروف است، زیرا شما می تو،د 20 گرم پروتئین در هر 100 گرم تنها با 80 INR یا کمتر دریافت کنید. این فقط محتوای پروتئین بالا نیست، در اینجا چیزی است که ساتو را به یک غذای من، برای کاهش وزن تبدیل می کند.

غذای کاهش وزن sattu

1. پروتئین بالا: غذاهای سرشار از پروتئین نه تنها به سوزاندن کا،ی بیشتر کمک می کنند، بلکه فرد را برای مدت طول، تری سیر نگه می دارند و اشتها را کنترل می کنند. همچنین بخو،د: “15 منبع غذایی پروتئین بدون چربی که می تواند به کاهش وزن کمک کند.”
2. متابولیسم را افزایش می دهد و انرژی و مواد مغذی مورد نیاز برای افزایش متابولیسم مانند آهن، منیزیم، پتاسیم و غیره را تامین می کند. در فرآیند چربی سوزی
3. شاخص گلیسمی پایین: مطالعات نشان داده است که غذاهای با گلیسمی پایین باعث جهش شدید قند خون نمی شوند و به همین دلیل به کاهش وزن کمک می کنند. سعی کنید غذاهای با GI بالا را کاهش دهید و به گزینه های GI پایین مانند sattu تغییر دهید تا شاهد کاهش اعداد در ترازو باشید.
4. محتوای فیبر بالا: فیبر به شما کمک می‌کند برای مدت طول،‌تری سیر نگه داشته باشید، باکتری‌های روده را سالم نگه می‌دارد و تضمین می‌کند که چربی‌های بدنتان را می‌سوز،د. تحقیقات نشان داده است که افرادی که مقدار بهینه فیبر مصرف می کنند، وزن بدن کمتری دارند.
5. سموم را دفع می کند: ساتو با محتوای معدنی غنی خود سم زدایی می کند و سموم را از بدن دفع می کند.

می‌تو،د در تابستان‌ها شربت ساتو، ساتو پاراتا، ساتو لادو و البته لیتی چوکا درست کنید، تنوع بسیار زیادی دارد. ساتو اگرچه کا،ی کمی ندارد، اما سرشار از مواد مغذی است و می‌توان آن را بخشی از رژیم غذایی اصلی کرد. بررسی کن برنامه زیبایی Rati برای برنامه های غذایی مرتبط با کاهش وزن

15 منبع غذایی پروتئین بدون چربی که می تواند به کاهش وزن کمک کند
چگونه بدون کاهش متابولیسم وزن کم کنیم؟








منبع: https://makeupandbeauty.com/sattu-weight-loss-friendly-food/