کاشت ناخن دخترانه 30 طرح برتر کاشت ناخن دخترانه کاج نیل-لیفت نخ

جهت مشاهده نمونه‌کارهای بیشتر از صفحه اینستاگرام بازدید نمایید. با مراجعه به نزدیکترین شعبه سالن نانا، خدمات ناخن را با ۱۵ درصد تخفیف دریافت کنید. فراموش نکنید در پایان از تقویت کننده برای ناخنهایتان استفاده کنید. سپس دستتان را بیرون آورده و با کلینکس روی ناخنتان را تمیز کنید و دوباره دستتان را درون استون قرار دهید.

  • این کاشت به دلیل استفاده از دو مواد، نیازی به دیزاین ندارد.
  • سپس مواد کاشت را روی آن قرار می دهند و از پودرهای رنگی و ژل استفاده می کنند.
  • لبه ناخن‌ مصنوعی اکریلیک به این راحتی‌ها نمی‌شکند و برای خانم‌هایی که زندگی پرتحرکی دارند توصیه می‌شود.
  • سپس، به سلیقه ی مشتری می توانید از لاک ژل یا تاپ شاین نیز برای روی آن استفاده کنید.

به این صورت که اگر آن را به وسیله پودر اما در حالت خشکی انجام دهید، ماربل درای می‌نامند و اگر آن را به وسیله لاک و آب انجام دهید ماربل واتر می‌گویند. کاشت بیبی بومر را می‌توان با ژل یا پودر و همچنین با فرمر یا تیپ انجام داد. به این نکته توجه کنید که این مرحله باید چند بار تکرار شود تا به ضخامت دلخواه برسد و در نهایت پس از سوهان کشی، ناخن را طراحی کنید.

در کاشت ناخن گریم شما می‌توانید در زمان مواد گذاری سلیقه خود را به کار ببرید و طرح دلخواه تان را ایجاد کنید. در این کاشت نیز همانند دیگر کاشت‌ها باید ابتدا مانیکور خشک را انجام داده و سپس به وسیله سوهان براقیت ناخن را از بین ببرید پس از آن ضد قارچ زده و از تیپ برای بلند کردن قد ناخن استفاده کرده و بچسبانید. پس از انتخاب اندازه دلخواه تیپ با سوهان فرم مد نظر را ایجاد کنید. بعد از آن پرایمر را زده و مواد رنگی را روی قسمت پایین ناخن و قسمت بالای تیپ پخش کنید و بین این دو را با مواد بی رنگ پر کنید.

کارشناس ارشد روانشناسی بالینی

کیفیت کم مواد پودر و یا آغشته نبودن قلمو به لیکویید می تواند موجب ترک ناخن کاشت شود. استفاده از کاشت ناخن قاب (کاشت ناخن با تیپ) می تواند در ناحیه هلال سفید ناخن فشار ایجاد کند و در دراز مدت سبب توقف یا شکستن ناخن شود. در کاشت ناخن کروم، از پودر گچی استفاده می شود و روی آن با خط های نامتوازن مشکی رنگ پوشیده می شود. سپس با لیکویید یا استون بر رنگ های مشکی مانند سنگ مرمر رگه هایی ایجاد می شود.

دسته ها

گاهی بانوان به صورت ارثی ناخن های زیبایی ندارند و یا در زمان افزایش بلندی ناخن ها می شکنند . تا هم بتواند باعث استحکام ناخن ها شوند و با فرم دهی در کاشت ناخن موجب زیبایی ناخن هایشان شوند. امروزه بانوان بسیاری به دنبال آموزش کاشت ناخن به عنوان یک تخصص آرایشی با درآمد خوب وبالا بوده و در پی یافتن راه هایی برای بالا بردن اطلاعات و تکنیک های کاشت ناخن می­باشند.

همچنین اگر بخواهید از پودر ناخن کاور معمولی استفاده کنید رنگ ناخن ها تقریبا به صورت طبیعی خواهد ماند. در صورت استفاده از پودر ناخن بهتر است ابتدا آن را روی یکی از انگشتان امتحان کنید در صورتی که مجله خبری میکاپ حساسیتی رخ نداد روی ده انگشت کار را شروع کنید. در این مرحله شما باید ناخن را قبل از هر چیزی تمیز و پاکیزه کنید. به خاطر داشته باشید که این مواد شیمیایی هستند حین کار با آن ها بسیار مراقب باشید.