کاشت ناخن همه چیز درباره روش های کاشت ناخن و عوارض آن-لیفت نخ

رعایت بهداشت ناخن پا هم از ناخن دست دشوارتر است و به همین دلیل کاشت ناخن در پا می‌تواند خطرناک‌تر باشد. زیرا این کار باعث کاهش زمان استحکام کاشت می­شود و سریع کنده می­شود‌. همچنین سعی کنید از ضربه و برخورد ناخن با اجسام جلوگیری کنید. ضربه ی ناگهانی، هواگرفتگی ایجاد می کند که شکستگی کاشت را به همراه می آورد یا حتی باعث شکستن خود ناخن هم می شود.

  • این روش نیاز به سوهان کاری ندارد بنابراین در زمان بسیار کوتاهی انجام می شود.
  • ناخن در کاشت هیچ آسیبی نمی بیند زیرا تا وقتی که ناخن رشد می کند و فرد‌ احتیاج به ترمیم پیدا می کند یعنی ناخن سالم است و رشدش متوقف نشده است.
  • اگر در دوره آموزشی که شرکت می کنید این مراحل را به صورت پایه و صحیح آموزش ببینید، انجام تمامی کاشت های ناخن برای شما کاری راحت خواهد بود.
  • با یادگیری این بخش می توانید بیماری های مربوط به ناخن که باعث ایجاد مشکل در کار ناخن می شود را شناسایی کنید و از مشکلات بیشتر جلوگیری کنید.
  • ۴ـ اگر برداشتن مانع غیر ممکن باشد و یا مشقت و سختی زیادی داشته باشد که معمولاً قابل تحمل نیست، مطابق با نظر اکثر مراجع، غسل و وضو بصورت جبیره انجام می‌شود، ولی شخص نباید عمداً برای خودش چنین جبیره‌ای ایجاد کند.

برخی روش های مختلف کاشتن ناخن عبارتند از کاشت ناخن قالبی، پودری، ژله ای، میکس، فیبر یا گیاهی، دیپینگ، گریم، سیلک، بیبی بومر و کاشت هایلایت، تیپ گذاری، کروم، ماربل و بسیاری انواع دیگر. کاشت ناخن مراحل خاص خود را دارد که به ترتیب عبارتند از آماده سازی پودر کاشتن ناخن، زیرسازی ناخن، استفاده از پرایمر ناخن، چسباندن ناخن، مرحله ی آخر نیز کاشتن ناخن می باشد. برای این منظور بهتر است از یک کیت کامل لوازم کاشتن ناخن استفاده کنید. این کیت شامل همه ی چیزهایی است که شما برای کاشت ناخن هایتان به آن نیاز دارید. برای تهیه ی پودر کاشتن ناخن شما باید لیکوئید مایع و آکریلیک را با هم ترکیب نموده تا ماده ی نهایی برای تشکیل پودر ناخن را به دست آورید.

لمینیت ناخن یا لاک جلیش ( ژلیش )

فرایند کاشـت ناخن مصنوعی موجب نرسیدن اکسیژن کافی به بافت زیر ناخن می شود و تغییر رنگ ناخن، کدر شدن و رشد کم ناخن از عوارض این اقدام است. به‌طور کلی کاشت توصیه نمی‌شود چون ممکن است به رشد و کوتیکول ناخن آسیب برساند و فرد دچار انواع بیماری‌ها مانند سرطان، عفونت قارچی و یا حساسیت و آلرژی شود. درصورتی که مجبور به کاشت شدید حتما به ناخن‌کار خود پیشنهاد دهید از مواد مرغوب و یاکیفیت عالی استفاده کند. این مرحله، زیبا ساختن ناخن‌ها با استفاده از لاک ناخن است تا سطح ناخن صاف و یکدست شود. شما می‌توانید از یک لاک شفاف یا لاک‌های رنگی برای زیباتر شدن ناخن هایتان استفاده کنید. طبق معمول اگزمای تماسی ناشی از این ترکیبات 48 تا 96 ساعت بعد از کاشت ناخن با علائمی مثل سرخی پوست و ضایعات خارش دارد و تاول بروز میکند.

مرحله سوم : سوهان کشی

در این مقاله به بررسی و بازگو کردن مراحل مختلف در هر یک از این روش‌ها خواهیم پرداخت. کاشت ناخن دارای انواع مختلفی است که اغلب در آن از مواد مختلف برای این کار استفاده می‌شود. در حالت کلی برای آموزش کاشت ناخن طبیعی بایستی به مراحل زیر توجه نمایید. در بسیاری از سالن های آرایشگری یا آموزشگاه هایی که تدریس دوره های کاشت ناخن را انجام می دهند، هنرجو مجبور به خرید تجهیزات یا مواد از خود آموزشگاه می باشد.

کاشت ناخن کروم

شناخت مواد کار و نحوه ترکیب و استفاده از این مواد اصول اصلی این مرحله است. شناخت ابزار و کاربرد آن ها در این مرحله نیز تاثیرگذار است چرا که اگر شما قلم کاشت و نحوه صحیح استفاده از آن را به درستی آموزش ندیده باشید کار موادگذاری برای شما سخت خواهد شد. اما نکته ای که باید به آن توجه داشت شما به عنوان ناخن کار به هر دو دستگاه نیاز خواهید داشت. شما می توانید پس از اتمام دوره مجله خبری میکاپ مبتدی سراغ دوره پیشرفته بروید. در این دوره مباحثی تدریس می شود که شما می توانید با یادگیری آنها به طور کامل به یک ناخن کار حرفه ای تبدیل شوید.