کاشت ناخن و هر آنچه که باید بدانید! کاشت ناخن و راز و رمزهای آن-لیفت نخ

این کاشت ناخن معمولا با ترکیب دو رنگ هلویی و سفید اجرا می شود اما محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید از هر رنگ پودری که دوست دارید استفاده کنید. کاشت ناخن بیبی بومر گزینه مناسبی برای عروس خانم های عزیزی است که ناخن های زیبا می پسندند. پلی ژل یا ژل پمادی نوعی از مواد کاشت ناخن با ژل است که به صورت تیوپی در بازار عرضه می شود.

  • اگر ناخن‌ها عفونت کنند با آنتی‌بیوتیک‌ها و موارد لازم درمان صورت می‌گیرد.
  • گاهاً این کار باعث می­شود که ناخن ها از وسط شکسته شوند که این اتفاق بسیار دردآور می باشد.
  • در بعضی خانمها به دنبال کاشت، ناخن زرد، قهوه اي و بعد سبز میشود.
  • با اجسام آلوده تماس نداشته باشید، مراقبت کنید تا ضربه به ناخن‌های‌تان نخورد و در کارهای روزمره هنگام استفاده از مواد شوینده و آب تا حد امکان از دستکش استفاده کنید.
  • یک سری کاشت ها هستن که دوام و ماندگاری پائین تری دارن، و برای کسایی که میخان در ایام پریودشون کاشت داشته باشن در عین حال کاشت هم آسیب کمتری وارد کنه، میتونن لمینت ناخن یا کاشت فلایون رو انتخاب کنن.

قارچ ناخن بسیار مُسری است و باید در کاشت ناخن از ابزار ضد عفونی شده استفاده کرد. قلمو یا براش را داخل ظرف مواد کاشت قرار داده و خوب آن را آغشته به مواد کنید. براش یا قلمو را روی ظرف میکشیم تا حباب یا ذره های پودر باقی نمانده باشند. استفاده از پودر هلویی برای کسانی که ناخن کوتاه دراند، باعث پوشاندن کامل صدف ناخن شده و زیبایی ناخن را دو چندان میکند.

افزودن به لیست مورد علاقه

بعد ضد قارچ و بعد شروع به زدن مواد کاشت روی ناخن می کنند. بعد از تمام شدن این کار، ناخن ها احتیاج به سوهان کاری دقیق و فراوان دارند. برای همین که به خانم هایی که وقت و حوصله ی درست و حسابی ندارند روش کاشـت ناخن پودری خیلی توصیه نمی شود.

بعد از اتمام دوره کاشت ناخن، چه توانایی هایی کسب می کنید؟

یکی از مبتلایان که در سلامت کامل به سر می برده، به دنبال 8 جلسه ترمیم کاشت ناخن در طول یک سال و نفر دوم که 7 سال بزرگ تر است، بعد از 360 جلسه مبتلا شده است. گرچه متخصصان سرطان شناسی هنوز هم نمی توانند قطعا ارتباطی بین کاشت ناخن و سرطان اعلام کنند، ولی توصیه می کنند تمام کسانی که کاشت ناخن انجام می دهند، مرتب زیر نظر متخصص پوست باشند تا با بروز هر نوع علامت مشکوک آن را بررسی کنند. از نگاه کلی تفاوت خاصی وجود ندارد اما ناخن‌ها‌ی پا به دلیل اینکه در بیشتر روز در یک فضای بسته هستند، آسیب‌پذیرترند.

خرید لوازم کاشت ناخن

دستان خود را از استون دربیاورید و با دستمال کاغذی تمیز نمایید. اگر مجله خبری میکاپ خود را دوست ندارید، می توانید آن را از بین ببرید. ناخن اغلب آسیبی نمی بیند زیرا تا وقتی ناخن رشد می کند و نیاز به ترمیم وجود دارد؛ یعنی رشد ناخن متوقف نشده و سالم است. تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به سالن زیبایی شادلین میباشد. بهتر است که در فاصله های زمانی مثلا یک تا دو سال ناخن ها ریموو شود تا ناخن اصلی از نو رشد کند و اگر دچار آسیب یا نازکی شده رفع گردد.