کامل ترین آموزش حرفه ای آرایش صورت + نکات اصلی-لیفت نخ

کانسیلر از آن دسته محصولاتی می‌باشد که طرفداران زیادی دارد. بسیاری از خانم‌ها هستن که به دلیل داشتن پوستی زیبا از کرم پودر استفاده نمی‌کنند و فقط به کمک یک ضدآفتاب خوب و یک کانسیلر جای جوش، لکه‌ها، سیاهی دور چشم خود را پوشش میدهند. برای آرایشی طبیعی‌تر هنگام خرید کانسیلر نیز همانند کرم پودر می‌بایست پایه رنگ پوست فرد در نظر گرفته شود. شما می توانید از رژ لب کرمی خود به عنوان سایه چشم استفاده کنید و به این طریق آرایشی همرنگ و هماهنگ داشته باشید.

  • این ترکیبات بسیار سبک و ملایم هستند و خلاف شوینده‌های دیگر به آب نیاز ندارند.
  • اگر لباس پر زرق و برقی انتخاب کرده‌اید آرایش ملایمی در نظر داشته باشید.
  • اگر می خواهید بهترین و بی نقص ترین مدل آرایش برای صورت گرد را داشته باشید بهتر است رژگونه را بیشتر به شکل خطی پخش کنید و آن را به سمت گوش ها بکشید.
  • پیشنهاد می کنیم از کرم های مرغوب با چربی کم استفاده کنید.
  • برای فرم دادن به پلک ، سایه را قسمت بیرونی به سمت میانه چشم مخلوط کنید.

پرایمرهای صورت باعث بستن منافذ پوست، پوشاندن جای جوش، محو کردن چین و چروک صورت و صاف یکدست شدن سطح آن می‌شوند. به همین دلیل استفاده از یک پرایمر مناسب باعث داشتن آرایشی مرتب و ماندگار خواهد شد. یکی از مشکلاتی که برای اکثر خانم‌ها به ویژه در فصل تابستان ایجاد می‌شود، ثابت نماندن آرایش بر روی پوست صورت آن‌هاست. حتی ماهرترین افراد نیز در این زمینه دغدغه دارند که باید برای تثبیت آرایش چه کنیم و این احتمال را می‌دهند که پس از چند ساعت آرایش اطراف چشم و لب‌های آن‌ها بهم ریخته شود. در صورتی که می خواهید فرم بینی، فک، پیشانی و … صورت خود را متعادل کنید می توانید از کانتورینگ استفاده کنید.

آنچه باید درباره حساسیت به ریمل بدانید

در نهایت به این موضوع توجه کنید که باید تعادل را در چهره تان به وجود آورید و می توانید با رژ گونه این کار را انجام دهید. برای آن که دوام رژ لب شما بیشتر شود می توانید پرایمر سایه چشم را ابتدا به لب هایتان بزنید مجله خبری میکاپ و سپس رژلب بزنید. در صورتی که می خواهید لب های خود را بزرگتر و یا کوچکتر نشان دهید، بهتر است از خط لب استفاده کنید. برای آن که زیبا و تمیز رژلب بزنید ابتدا دور لب را کرم پودر بزنید و سپس کار خود را شروع کنید.

نکاتی در مورد آرایش چشم در منزل

برای آرایش طبیعی و ملایم روزانه گونه‌ها رنگرژگونهمی‌بایست متناسب با فرم چهره و ترکیب رنگ بقیه آرایش انتخاب شود. نحوه رژگونه زدن برای یک آرایش طبیعی بسیار اهمیت دارد. با استفاده از برس‌های بزرگ و با حرکات دورانی روی استخوان گونه، گونه‌ها برجسته‌تر دیده می‌شوند. قدم اول برای آموزش یک آرایش طبیعی و ملایم روزانه صورت زیرسازی پوست است. برای این کار بهتر است بعد از شستن صورت با صابون مناسب و آب ولرم یک لایه نازک کرم مرطوب کننده طبیعی روی پوست صورت خود بمالید. مطمئن شوید که تمام پوست صورت شما مرطوب شده شده و از حالت خشکی درآمده است.

برس ریمل را به آرامی روی ریشه‌های مژه های خود به صورت چرخشی حرکت دهید. با این کار حجم بیشتری ایجاد می‌شود، که می‌توانید تا انتهای مژه های خود آن را بکشید. اگر مژه های شما به هم چسبیده است، یک برس تمیز ریمل را بگیرید و به مژه های بکشید. ریمل را می‌توانید در رنگ‌های مختلف پیدا کنید، اما رنگ های سیاه و قهوه ای رایج ترین هستند. پاسخی قطعی و اندازه و سایز مشخصی برای محل استفاده از رژ گونه وجود ندارد. از رنگ سرخ رژ گونه خود استفاده کنید تا به شما در تصمیم‌گیری در مورد استفاده از آن کمک کند.

زیرا تونر باعث تنظیم PH و تمیزی کامل صورت می‌شود و به دنبال آن کرم مرطوب کننده نیز به نرمی و لطافت بیشتر آن کمک می‌کند. خیلی از خانم ها روش های عادی و روزمره ای برای آرایش صورت خود در نظر دارند و ممکن است همیشه از همان مدل استفاده کنند. تغییر در سبک آرایش ممکن است سخت باشد و احتمال این را بدهند که این مدل آرایش به ما نمی آید در صورتی که این گونه نیست.