کامل ترین آموزش حرفه ای آرایش صورت + نکات اصلی-لیفت نخ

به برند و کیفیت لوازم آرایشی اهمیت زیادی بدهید، چون پوست به شدت آسیب پذیر بوده و به مرور لک و تیرگی و جوش و آکنه روی آن ایجاد میشود. کنار سایه های روشن و صورتی و هلویی چشم ها را بسیار جذاب و چهره فرد را تپل و گردتر نشان دهید. به همین سادگی می توانید نواقص صورت را با میکاپ پنهان کنید. به کمک لایه برداری و استفاده از کرم پودر و کانسیلر باید در اولین مرحله انجام شود. در پلک پائین، بستگی به نوع آرایش و ظاهر نهایی که مدنظرتان است بستگی دارد. با همین خط چشم و سایه میتوانید چشمان خود را درشت تر یا ریزتر جلوه دهید.

  • BB کرم را با یک برس مناسب یا یک پد اسفنجی تخم‌مرغی روی پوست صورت بمالید.
  • مطمئنا دوست ندارید که روی فک تان یک مرز واضح را به طور واضح مشاهده کنید.
  • رژ لب های قرمز و تیره و زننده برای آرایش های دخترانه کاربرد زیادی ندارند.
  • با این کار اطمینان حاصل خواهید کرد که از بیشترین مقدار آن را روی پوست خود بمالید.

همچنین وسایل مورد نیاز پاکسازی شامل ماسک صورت، روغن آراگان، خاویار، اسکراپ، پنبه و… می باشد. کرم پودر مناسب برای پوست‌های خشک دارای خاصیت رطوبت رسانی و مرطوب‌کنندگی است و کمک می‌کند تا کرم پودر روی پوست صورت شما مجله خبری میکاپ تکه تکه نباشد و حالت ماسیدگی پیدا نکند. البته فراموش نکنید که بهترین نتیجه از کرم پودر را زمانی می‌گیرید که دو مرحله قبل زیر سازی پوست یعنی استفاده از کرم مرطوب‌کننده و پرایمر را به درستی رعایت کرده باشید.

نحوه انتخاب کرم پودر:

یکی از راه های ماندگاری آرایش و ثابت ماندن آن، استفاده کمتر از لوازم آرایشی بر روی یکدیگر است. فراموش نکنید که رنگ کرم پودر دقیقا باید با رنگ طبیعی پوست تان همرنگ باشد نه خيلي روشن تر و نه خيلي تیره تر. کرم پودر باید با رنگ گردن و بالاتنه شما هماهنگی داشته باشد در نتیجه نباید رنگی را انتخاب کنید که با دیگر قسمت های بدن تان تفاوت رنگی واضح دارد. مطمئنا دوست ندارید که روی فک تان یک مرز واضح را به طور واضح مشاهده کنید.

آرایش ملایم دخترانه:

با تجربه‌ای که از پوستتان دارید ممکن است بیشتر مایل باشید از محصولات پوست خشک یا پوست معمولی برای ادامه آرایشتان استفاده کنید. سرخی گونه قرن‌ها است که پایه اصلی فریبندگی و گیرایی آرایش است. اگر می‌خواهید کمی بیشتر به رنگ و طراوت به چهره خود اضافه کنید، کلید آن ممکن است سرخی گونه باشد.

دراین مطلب به مزایای استفاده از لوازم آرایشی اورجینال و پاسخ به سوال چرا باید از… کانسیلر را به صورت یک مثلث به زیر چشم‌ها بزنید و برای خشک کردن آن و ماندگاری بیشتر از پودر بیک استفاده کنید. بنابراین آن را روشن نگه دارید و محصول را به خوبی به هم بزنید. می توانید یک پودر شفاف روشن را بر روی قسمت های دیگر صورت خود اضافه کنید. میکرودرمبا جوانسازی پوست احتیاج شما به آرایش صورت تا حدود زیادی برطرف می کند و باعث می شود صورت زیبایی داشته باشید.

برای داشتن چهره‌ای طبیعی و زیبا و آرایش صورت ملایم، شما می‌توانید تنها با استفاده از فرم مژه و ریمل به مژه‌های خود حالت دهید و زیبایی چشمانتان را چند برابر کنید. یکی از سبک های بسیار جذاب در میکاپ، GLOSS یا خیس می باشد که با نام شاین نیز شناخته شده است. نکته بسیار مهم در روند آموزش میکاپ خیس، استفاده از نوعی سایه مخصوص می باشد که به پلک ها حالت براق و خیس میدهد. پس از آماده سازی پوست و استفاده از پرایمر، لازم است سایه مخصوص میکاپ خیس را تهیه کنید. برای استفاده از سایه خیس ابتدا کمی پرایمر روی پلک بکشید و از گوشه داخلی تا خارجی را با براش سایه بزنید.