کانسیلرهای برتر من – وبلاگ چیزهای کوچک


از پوشاندن تیرگی زیر چشم گرفته تا ظاهری آرام گرفته تا پوشاندن تیره ترین لک ها، در اینجا بهترین کانسی،های من و نحوه استفاده از آنها آورده شده است.

قبل از اینکه به محصولات بپردازیم، می خواهم توضیح دهم که از آن استفاده می کنم پودر روشن کننده مخفی Laura Mercier برای زیر چشم تقریباً هر بار که آرایش می کنم. تنها زم، که از آن صرف نظر می کنم این است که به سرعت کمی کانسی، برای یک روز آرایش بسیار سبک استفاده کنم.

در حالی که فکر می‌کنم در نتیجه استفاده از این پودر تنظیم کننده، ماندگاری کانسی، من افزایش می‌یابد، اما فکر نمی‌کنم که زیر چشمم را پوشش دهد. با این حال، قرار نیست، زیرا به آن پودر سفت کننده نیمه شفاف می گویند. من از آن برای جلوگیری از چین و چروک شدن کانسی،م استفاده می‌کنم، اجازه نمی‌دهم لکه‌های ریمل در صورتم ذوب شوند و همه چیز را در جای خود نگه دارم.

من قبلا با a اپلای می کردم برس سایه چشم کوچک، اما این روزها استفاده می کنم یک پف آرایشی مخملی.

باشه! به کانسی،ها!

کانسی، ،ی نارس Radiant – من معمولاً در این کانسی، “و،ل” می پوشم. من سال ها از آن استفاده کرده ام و هرگز ناامید نمی شود. روی پوست طبیعی به نظر می رسد، هرگز چروک یا جدا نمی شود، و احتمالاً این کانسی، توصیه شده من است.

فیلتر مصنوعی هدی بیوتی – من عاشق پوشش این کانسی، هستم! پوشش دهی بالاتری نسبت به کانسی، ،ی Nars Radiant دارد اما همچنان روی پوست واقع بینانه و طبیعی به نظر می رسد. من دوست دارم آن را با یک مخلوط کن زیبایی مرطوب ،یب کنم. چروک نمی شود و تکان نمی خورد!

کانسی، سرم پوست واقعی ایلیا با ویتامین C – این یک پوشش متوسط ​​و طبیعی است که به خوبی با پوست ،یب می شود. این پوشش فوق العاده بالا نیست، اما تاریکی زیر چشم من را کاملاً بهبود می بخشد.

سرم کانسی، NYX Bare with Me – تا جایی که پوشش می دهد، در انتهای سبک تر کمی بیشتر است، اما بسیار طبیعی به نظر می رسد. من آن را با آرایشی با پوشش کامل استفاده نمی‌کنم (از فیلتر مصنوعی Huda Beauty استفاده می‌کنم!) اما این برای یک روز آرایش سبک‌تر عالی است!

استیک اصلاح کننده پوست بابی قهوه ای – این کانسی، *نه* است. آن را به ،وان یک محصول ثابت کننده برای کمک به رفع مشکلات رنگ در نظر بگیرید. برای مثال، اگر زیر چشم‌های زیر چشم، بنفش تیره دارید، رنگ هلویی/نارنجی با بنفش مق، می‌کند. بعد از اینکه هر مشکلی را اصلاح کردید، می تو،د با یک کانسی، “پنهان” کنید!

کانسی، پوشش کامل پوست بابی قهوه ای – این یک کانسی، با ماندگاری بالا و پوشش کامل است که به خوبی لکه ها و لکه های تیره را می پوشاند. به نظر من می تواند ،مت گرم را کمی بکشد، بنابراین اگر شما رنگ زرد زیادی ندارید، یک سایه سرد یا خنثی را انتخاب می کنم.

کانسی، Urban Decay Quickie 24hr Full Coverage – این یک کانسی، جدیدتر در بازار است و واقعاً چشمگیر است. تاریکی را از جلوی چشمانت پاک می کند! هر چیزی از لک گرفته تا تیرگی زیر چشم را می پوشاند و در تمام طول روز ماندگاری دارد. من برس تعبیه شده در انتهای آن را نیز دوست دارم!

کانسی، پوشش کامل Make Up For Ever – این کانسی،ی با پوشش کامل است که من سال ها استفاده کرده ام! بدترین لکه ها و لکه های تیره را می پوشاند و در تمام طول روز کاملاً پوشیده می شود!

وقتی ،ت به انتخاب رنگ کانسی، می رسد، بهترین راه واقعا آزمون و خطا است. فراموش نکنید که سیاست های بازگشت را در فروشگاه های زیبایی خود بررسی کنید! من معمولاً در فاصله 1 درجه ای از فونداسیون خود باقی می مانم، گاهی اوقات چیزی را انتخاب می کنم که سبک تر باشد. کانسی،ی که خیلی روشن است عجیب به نظر می رسد و کانسی،ی که خیلی تیره باشد شما را خسته نشان می دهد.

یکی دیگر از قو،ن خوب این است که پوشش ، پودر خود را با پوشش کانسی، خود هماهنگ کنید. یک کانسی، مات با پوشش کامل با یک مرطوب‌کننده رنگی ممکن است ،یب نشده به نظر برسد.

این ویدئو را برای نکاتی در مورد محصولات پایه با تطابق رنگ بررسی کنید (از فونداسیون تا کانسی،!).

سوالات متداول:

یکی چرا کانسی، من خشک، لکه دار یا به صورت خطوط ریز به نظر می رسد؟ به احتمال زیاد به دلیل استفاده بیش از حد از محصول است. سعی کنید کمی کمتر استفاده کنید و حتما استفاده کنید مخلوط کن زیبایی مرطوب برای مخلوط ، آن!

دو در یک روز خیلی سبک یا بدون آرایش از چه کانسی،ی استفاده می کنید؟ من استفاده خواهم کرد کانسی، ،ی نارس Radiant!

سه. چگونه می تو،د زیر چشم های خیلی تیره را بپوش،د؟ من استفاده خواهم کرد تصحیح بابی براون ابتدا با یک کانسی، با پوشش بالا پایان دهید.

چهار با گذشت روز زیر چشمم خشک می شود، آیا کاری وجود دارد که بتوانم طراوت کنم؟ می‌تو،د برای آبرس، مجدد پوست خشک شده زیر آرایش، کمی ماست صورت بزنید!

پنج. فونداسیون من کافی است، اگر احساس نمی کنم نیازی به کانسی، دارم، آیا باید از کانسی، استفاده کنم؟ قطعا نه!




منبع: https://www.thesmallthingsblog.com/2023/02/my-top-concealers/