کاکائو: فواید و حقایق سلامتی


اعتبار تصویر @ Camilla Akrans برای Vogue Japan

کاکائو سطح سروتونین را برای بهبود خلق و خوی شما افزایش می دهد، به ،وان یک ضد التهاب عمل می کند که به قلب کمک می کند، به هضم غذا کمک می کند، اشتهای شما را کاهش می دهد و با تقویت میکروسیرکو،یون به پوست شما کمک می کند. در شکلات تلخ یافت می شود، اما مراقب باشید، شکلات به طور کلی قند بالایی دارد و حاوی مواد دیگری است که برای ما چندان مفید نیستند.

این پست شامل پیوندهای مربوط است

اعتبار تصویر @ Camilla Akrans برای Vogue Japan

5 دلیل برای خوردن کاکائو در عید پاک

  1. کاکائو سرشار از مواد مغذی است: کاکائو واقعاً سرشار از آنتی ا،یدان است – حاوی ۴۰ برابر بلوبری. این بالاترین منبع گیاهی آهن است. سرشار از منیزیم، گوگرد، روی، پتاسیم، منگنز، ویتامین C، اسیدهای چرب امگا 6 است و کلسیم بیشتری نسبت به شیر ، دارد.
  2. کاکائو برای پوست شما شگفت انگیز است: به هیدراته ماندن پوست کمک می کند، رادیکال های آزاد مضر در بدن را مسدود می کند، با پیری زودرس مبارزه می کند، حاوی اسیدهای چرب امگا 6 است که به بهبود سلولی زخم ها و جای زخم ها کمک می کند و گردش خون را بهبود می بخشد و به پوست درخشندگی می بخشد.
  3. کاکائو برای خلق و خوی شما خوب است: این حاوی آناندامید بهبود دهنده خلق و خو است که در دسترس بودن سروتونین هورمون احساس خوب و تئومبرومین را افزایش می دهد که به تحریک سیستم عصبی مرکزی کمک می کند، عضلات را آرام می کند و رگ های خونی را ، می کند و به بدن انرژی می بخشد.
  4. کاکائو به هضم غذا کمک می کند: با فعال ، جوانه های مزه تلخ روی زبان که به مغز و لوزالمعده می گویند آب معده را تحریک کنند و به او بفهمانند که غذا در راه است.
  5. کاکائو خوشمزه است: من آن را در اسموتی ها، براونی ها، موسلی ها، خوراکی های خام مانند توپ های خوشبختی، ترافل و شکلات داغ دوست دارم. برای شیرین ، با ،ما عالی است و شکلات خام شگفت انگیزی درست می کند.

در کتاب من Eat Beautiful چند دستور العمل خوشمزه با استفاده از کاکائو پیدا کنید

بعدی را بخو،د: زیبایی شکلاتی | بهترین میان وعده های بعد از تمرین

© وندی رو. تمامی حقوق محفوظ است.


منبع: https://wendyrowe.com/wellness/this-easter-eat-،o