کرم پودر دائم + مزایا و معایب آن برای پوست ما مجله اُمنفی-لیفت نخ

فیبروبالاستهای پوست مسئولیت تولید کلاژن ، الاستین و گلیگوز آمینگلیکان را بر عهده دارند . GAG ها یک عامل رطوبت طبیعی بوده که آنها را به نام هیالورونیک اسید میشناسیم و فضای پر از مایع بین فیبر های کلاژن و الاستین را در درمیس پوست ایجاد میکنند. برای اعمال کرم پودر دائم، اول از همه پوست را تا لایه عمیقی تمیز می کنند. در واقع با توجه به نوع پوست، از پاک کننده هایی برای زدودن چربی از روی پوست شما استفاده می نمایند. همان ‌طور که گفته شد کرم پودرهای دائم هم ‌مانند کرم پودرهایی که در لوازم آرایشی به فروش می‌رسد هم ازنظر ظاهری هم ازنظر کیفیت و هم ازنظر جنس و اسمشان انواع متفاوتی دارند اما کرم پودرهای دائم به گونه‌ ای نیستند که بتوانید آن‌ها را از دارو خانه و یا لوازم آرایشی تهیه کنید. برای انجام کرم پودر دائم ممکن است به تعداد جلساتی بین سه تا پنج و یا تا جلسات بیشتر و یا کمتر از آن نیاز داشته باشید که در جلساتی که باید مراجعه کنید براساس نظر متخصص نوع پوست شما و مقدار تزریق تصمیم‌گیری می‌شود.

  • قرمزی و کبودی پوست در روزهای اول طبیعیه و به مرور زمان و با استراحت ، به طور کامل از بین میره .
  • آنها تحت تأثیر وجود روغن در نوع روغنی کرم به صورت پودر نیستند و در نتیجه ثبات فرمول پودری شل را حفظ می کنند.رنگدانه های معمولی در گذشته عمدتاً برای رنگ دادن به فرمولاسیون استفاده می شدند.
  • کرم پودر دائم یا مزووایت تکنیکی برای جوانسازی پوست هست که مواد رنگی طبیعی رو به زیر پوست تزریق کرده و برای چند ماه شما رو از استفاده از کرم پودر بی نیاز میکنه .
  • یکی از ویژگی‌های مثبت کرم پودر دائمی این است که بر خلاف کرم پودرهای معمولی منافذ پوست مسدود نمی‌شود و پوست می‌تواند تنفس کند.
  • در بسیاری از موارد افراد غیرحرفه‌ای، رنگ دیگری را به لایه‌های پوستی تزریق می‌کنند که این امر می‌تواند آسیب‌های جدی به پوست برساند.

در بسیاری از موارد افراد غیرحرفه‌ای، رنگ دیگری را به لایه‌های پوستی تزریق می‌کنند که این امر می‌تواند آسیب‌های جدی به پوست برساند. زمانی که به هر دلیل پوست شما دچار تغییر رنگ شد، لازم است تا از خنثی کننده‌های رنگ یا مکمل‌ها استفاده کنید. زمانی که تمام تلاش خود را برای مراقبت از پوست می‌کنیم، مواردی ما را از داشتن پوستی بی‌نقص، آن هم به صورت دائمی، دور می‌کند. تا چند سال قبل داشتن پوست بین‌نقص به صورت دائمی، تنها آرزویی دست‌نیافتنی باقی مانده بود. اما وقتی در سال ۲۰۱۳ یک شرکت لهستانی نتیجه سه سال تحقیقات علمی خود را در نمایشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی سیدنی استرالیا معرفی کرد، رویای همه ما به واقعیت نزدیک شد. اگر کنجکاو شده‌اید که اساس این تکنولوژی چگونه عمل می‌کند با این مقاله از رادیومدا همراه شوید تا به پاسخ سوال کرم پودر دائم صورت چه خطراتی دارد؟ بپردازیم.

تزریق کرم پودر دائمی کاملا بدون درد و خونریزی است و نیاز به استراحت و مراقبت خاصی بعد از انجام این روش وجود ندارد. کرم پودر دائم یکی از ابزارها و وسایل لوازم آرایشی است که در طی یک اقدام تخصصی و پیشرفته از آن استفاده می شود و مانند دیگر لوازم آرایشی از رنگ های مختلف و گوناگون و کیفیت های مختلفی برخوردار است. در ادامه قصد داریم شما را با کرم پودر دائم و نحوه فراگیری این تکنیک حرفه ای و کاربردی و همچنین دوره حرفه ای آموزش تزریق کرم پودر دائم آشنا نمائیم. کرم پودر دائم یا مزووایت ، یکی از تکنیک های جدید و پیشرفته برای جوانسازی پوست هست که در اون با استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ ، کرم پودر به زیر پوست تزریق میشه و برای چند ماه نیازی به استفاده از کرم پودر ندارین . این تکنیک برای هر جنس پوستی حتی پوست های حساس هم قابل استفاده است . در مزووایت، منافذ پوستی بسته نمی شود و پوست روشن و شفاف خواهد شد.

آخرین اخبار ایران و جهان

بله.این شیوه نوین جوانسازی پوستعلاوه بر درخشانتر کردن پوست صورت باعث درمان و از بین بردن جای جوش و لک صورت نیز می شود. هر تکنیکی زیبایی که بر روی صورت انجام می شود دارای عوارضی است اما در مورد عوارض مزووایت صورت تاکنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر نارضایتی و عوارض مزو وایت صورت اعلام نشده است. یکی از مراکزی که مزووایت در تهران را بصورت تخصصی انجام می دهد،کلینیک زیبایی دکتر یوسفی می باشد. درمان آکنه – به طور موثری مشکلات آکنه را با فعال کردن متابولیسم چربی و گردش خون ، ایجاد تعادل تولید چربی ، تخلیه سموم پوستی و کاهش التهاب برطرف می کند.

مولتی ویتامین پریناتال را بیشتر بشناسیم.

برای درک بهتر مفهوم تزریق بهتر از تصاویر قبل و بعد مجله خبری میکاپ را بعد تزریق مشاهده کنید با مقایسه دو تصویر داده ‌شده می‌توانید خودتان شاهد میزان تغییرات و کیفیت و زیبایی پوست بعد تزریق باشید.عکسهای گرفته شده بدون ادیت میباشد تا شما بتوانید به راحتی تغییرات را ببینید. استفاده از کرم پودر باعث می‌شود پوستتان صاف، یکدست و بدون لک باشد. ممکن است مجبور باشید روزانه زمان زیادی را صرف استفاده از کرم پودر، تجدید آن و شستن صورتتان کنید؛ اما با کرم پودر دائم یا مزووایت پوست شما همیشه بی‌نقص و زیبا خواهد بود. این تکنیک که با نام BB glow نیز شناخته می‌شود آخرین‌ ترند زیبایی و آرایشی است که در حال حاضر محبوبیت زیادی در دنیا پیدا کرده است. به عبارت ساده این یک کرم آرایشی نیمه ماندگار برای پوست است که شما را از کرم پودرهای روزانه بی‌نیاز می‌کند.

در واقع این روش جدیدی است و خیلی مورد استقبال قرار گرفته است ولیکن مردم خیلی دیدگاه اشتباهی به کرم پودر دائم دارند. در صورتی که قصد دارید تکنیک کرم پودر دائم را فرا بگیرید کافیست در دوره های آموزش کرم پودر دائم آکادمی لی لی شرکت نمائید تا پس از گذراندن این دوره، مدرک معتبر خود را نیز دریافت کنید. یعنی در واقع باید تمامی منافذ پوست و سلولهای مرده پوست را از بین ببرید و توسط لایه بردار آنها را لایه برداری کنید. برای لایه برداری کردن پوست موادی را مورد استفاده قرار می‌دهند که این امر هم مجدداً توسط ماساژ دادن پوست انجام می گیرد، که باعث می گردد تمام پوست های مرده و منافذ باز ترمیم شوند. همچنین در مرحله دیگری که برای این تزریق توصیه می‌شود خنثی سازی می‌‌باشد به نظر متخصص این عمل مقداری عمل خطرناک به نظر برسد اما باید گفت برای نوسازی پوست از تونل استفاده می شود. برای بازگرداندن ph استفاده میشود در واقع برای از بین بردن کاهش قرمزی و همچنین آبرسانی پوست مورد استفاده قرار می گیرد .

چرا که این روش می‌تواند باعث انتقال بیماری‌های پوستی بین افراد شود. انجام مزووایت برای بیماران دیابتی، افراد مبتلا به سرطان پوست و بیماری‌های پوستی یا افرادی که نقص سیستم ایمنی دارند، به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. همچنین اگر پوستتان حساس است، ممکن است انواع زائده‌های پوستی مانند گوشت اضافه، کلوئید، ناهمواری و … برایتان ایجاد شود. زندگی پرمشغله امروزه فرصت رسیدگی به پوست و مراقبت روزانه را از ما گرفته و زمان گذاشتن برای سلامت و زیبایی پوست تقریباْ غیر‌ممکن شده است.

همانگونه که ذکر شد، بسیاری از افراد برای اینکه هر روز از کرم‌های آرایشی استفاده نکنند، استفاده از کرم پودر دائمی را ترجیح می‌دهند. در این روش اگر مراقبت های بعد از آرایش دائم به درستی انجام شود، می‌توان پوست را بین ۲ تا ۳ درجه روشن‌تر کرد. باید در نظر داشت که ماندگاری این روش بین ۶ تا ۸ ماه است و برای پوست‌هایی که حساس نبوده و از خود واکنش‌های آلرژیک نشان نمی‌دهند، گزینه خوبی خواهد بود. آیا قصد انجام مزووایت یا کرم پودر دائم را دارید؟ این روش تکنیکی موثر در جهت از بین بردن لکه های پوستی و پوشاندن نواقص پوست شما است. تنها توصیه ما به شما این است که این کار را در کلینیک های تخصصی انجام دهید. وب سایت پوست و مو لیستی از بهترین مراکز کرم پودر دائم یا مزووایت در شیراز را به شما معرفی کرده است.

کرم پودر دائم به‌منظور کاهش لکه‌هایی نظیر کک‌ومک و روشن شدن پوست، از بین بردن قرمزی، بهبود رنگ‌دانه و پوشاندن نقص جزئی پوست طراحی شده است. آیا به‌اندازه کافی آب می‌نوشید، روزانه ورزش می‌کنید، سیگار نمی‌کشید، سالم غذا می‌خورید و قبل از خواب آرایشتان را پاک می‌کنید، اما همچنان مشکلات پوستی شما را رها نمی‌کنند؟ نگران نباشید خوشبختانه با جادویی به نام کرم پودر دائم می‌توانید همیشه از داشتن پوستی یکدست و روشن لذت ببرید. با کمک سوزن‌های نانو (بسیار ریز) و به روش میکرونیدلینگ، رنگدانه را بدون درد، به پوست تزریق می‌کنند.

با توجه به توضیحات بالا، این روش می تواند نیاز خانم ها را به آرایش روزانه از بین ببرد. اما دارای عوارض فراوانی است که تصمیم گیری درباره آن را سخت می نماید. پیشنهاد می شود که در صورت انتخاب، آن حتما در مراکز معتبر و مورد تایید انجام دهید.