کرم پودر دائم چیست؟ کیوت اسکین

شما با استفاده از کرم پودر دائم می توانید درآمد سالن زیبایی خود را چندبرابر کنید. مجله زیبایی و سلامت “زیبا بمان” با هدف تولید محتوا در حوزه جراحی های زیبایی و آرایشی و سلامت و بالا بردن سطح اطلاعات و دانش مخاطبان در این حوزه آغاز به کار نموده است . این مطالب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است با پزشک یا متخصص مربوطه مشورت کنید.محتوای درج شده در این سامانه، متناسب با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. این روش با استفاده از تکنیک میکرونیدلینگ انجام می‌شود که با کمک سوزن‌های نانو، پیگمنت‌های طبیعی را به لایه‌های پوست تزریق می‌کنند.

  • در همون هفته های اول، ظاهرا سطح پوست شما از جای جوش، لک و تیرگی و انواع ناخالصی پاکسازی خواهند شد.
  • کرم پودر دائم از پیشرفت های جدید در روند محصولات آرایشی می توان به کرم پودر دائم اشاره کرد، قطعا پوست موردی است که برای همه افراد دارای اهمیت است و افراد تمایل دارند روش هایی را یاد بگیرند که پوستشان را برای همیشه زیبا و جذاب کند.
  • در واقع کرم پودر دائم برای ایجاد رنگ یکنواخت و زیبا و همچنین یکدست کردن و پوششی برای عیوب پوست مورد استفاده قرار می گیرد.
  • ال ای دی زرد نوری شفابخش است که در لایه های پوست عمیق نفوذ می کند و باعث جوان سازی ، ترمیم سلول و افزایش گردش خون می شود.

همچنین کارتریج های مورد استفاده یک بار مصرف هستن و احتمال انتقال بیماری وجود نداره . در مرحله ی آخر کار ، از یک کرم محافظ برای تسکین پوست استفاده میشه . معمولا استفاده از این روش به تمامی افراد مورد نظر کمک می‌کند تا به مدت شش تا هشت ماه نیازی به استفاده از هیچگونه کرم پودر و همچنین لوازم آرایشی تغییر دهنده رنگ پوست پیدا نکنند. اما باز هم با توجه به کیفیت پوست ممکن است مدت زمان این تزریق بیشتر یا کمتر گردد .که معمولاً همان زمان ۶ و ۸ ماه را مد نظر قرار می دهیم. در واقع کرم پودر دائم برای ایجاد رنگ یکنواخت و زیبا و همچنین یکدست کردن و پوششی برای عیوب پوست مورد استفاده قرار می گیرد. کرم پودرها در تنوع های مختلفی تولید و در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

آموزش کرم پودر دائم در تهران

همان‌طور که می‌دانیم با افزایش طرفداران کرم پودر دائم در ایران، این کار توسط بسیاری از آرایشگاه‌ها و مراکز زیبایی انجام می‌شود. خطر این کار در استفاده از دستگاه‌های آلوده و غیر مجاز است که احتمال انتقال بیماری‌هایی مانند ایدز، سل، هپاتیت، بیماری‌های عفونی و میکروبی تا حد زیادی افزایش می‌دهد. زیرا این کار در اکثر مواقع با خون و ترشحات پوستی سر و کار دارد. در صورتی که التهابات و سوختگی در پوست رخ دهد، این التهاب باعث تحریک اپیدرم شده و تحریک این سلول‌ها منجر به افزایش تولید رنگدانه در پوست (خصوصا پوست‌های تیره) می‌شود و این تجمع رنگدانه‌ها در پوست باعث به وجود آمدن لک‌های پوستی می‌شود. زمانی که تمام تلاش خود را برای مراقبت از پوست می‌کنیم، مواردی ما را از داشتن پوستی بی‌نقص، آن هم به صورت دائمی، دور می‌کند.

بهترین مکمل برای تقویت چشم که باید بشناسید

کرم پودر مخصوص پوست به دو صورت کلی مایع و پنکیکی در بازار موجود است و مورد استفاده قرار می گیرد در قسمت کرم پودر که به نام کرم مایع نیز معروف است، شما آن را در قوطی یا شیشه کوچکی تهیه می کنید، که توسط قسمت پمپی آن را بر روی پوست پخش می نماید. اما قسمت کرم پودر پنکیک که به حالت پودر موجود می باشدو توسط پد بهداشتی پنکیک آن را بر روی صورت ماساژ می دهیم و در هر دو حالت موجب تغییر رنگ پوست می‌گردد. مدت زمان ماندگاری مزووایت از bb glow بیشتر می‌باشد و کمتر ایجاد حساسیت پوستی می‌کند.

مزیت‌ها و تاثیر کرم‌پودر دائم

اما روش نوظهوری به نام کرم پودر دائم شکل گرفته که هنوز برای بسیاری از افراد گنگ و نامفهوم است. سرم مزووایت در تمام مناطقی از پوست که رنگ پوست به دلیل ایجاد لک روشن‌تر شده باشد و به‌طورکلی قسمت‌هایی از پوست که دچار تغییر رنگ، کک‌ومک و لکه‌های پیری شده‌اند مانند خود صورت، گردن، دکلته، دست و یا سایر نواحی مورد نیاز قابل ‌استفاده است. در سال 2007 ، کرم پودر دائم را با عنوان مزووایت را ابداع کرد ، که ناشی از برخورد بین دنیای لوازم آرایشی و پزشکی زیبایی است. این دارو برای افرادی که رنگ پوست تیره دارند و همچنین برای کاهش ظاهر کک و مک و تغییر رنگ پوست ناشی از آکنه و پیری (لکه های پیری) توصیه می شود.