کرم پودر دائم یا مزووایت در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس متخصص پوست و مو شیراز-لیفت نخ

ملانین رنگ پوست و مو را تعیین میکندو از سلول های زنده در برابر اضعه یو وی محافظت میکند. سرم BB Glow مطابق با پوست شما انتخاب شده و به روش میکرونیدلینگ به پوست تزریق خواهد شد. رعایت بهداشت و استفاده از کارتریج و سوزن یک بار مصرف در طی این کار، بسیار مهم است.

کرم پودر دائم یکی از داغ‌ترین ترندهای حال حاضر دنیای زیبایی و یک درمان پوستی مطمئن و متمرکز است که به جوان‌سازی پوست، شادابی و روشن شدن آن کمک می‌کند. با ما همراه باشید تا ببینید که چگونه کرم پودر دائم می‌تواند تغییرات رنگی پوست که در اثر آفتاب‌سوختگی، آکنه یا پیری به وجود آمده‌اند را کاهش دهد. بین ۱۰ تا ۱۲ روز پس از انجام تزریق، ممکن است که بر روی پوست نشانه‌های تغییر رنگ را مشاهده نمایید.

در استفاده از روش کرم پودر دائم برای بر طرف کردن عیوب صورت از دستگاه میکرونیدلنیگ استفاده میشود. یکی دیگر از مواردی که بر هزینه مزووایت میتواند تاثیرگذار باشد استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ است. تزریق کرم پودر دائم یکی از تکنولوژی های بسیار مدرن و امروزی میباشد، که در واقع در سال ۲۰۱۳ به صورت عمومی وارد بازار شد که توسط یک شرکت لهستانی برای اولین بار به بازار عرضه گردید. در این تکنیک با سوزن‌های ریز نانو پیگمنت‌های طبیعی به لایه‌های پوست تزریق می‌شود.

  • در این روش با استفاده از تکنیک میکرونیدلینگ و به کمک سوزن‌های ریز نانو، رنگدانه‌ها و پیگمنت‌ها وارد پوست می‌شوند.
  • نیز در زمینه هزینه تاثیر گذار است برای مثال اگر تزریق شما توسط یک فرد آماتور و تازه‌ کار انجام شود هزینه آن بسیار کمتر از زمانی است که شما برای تزریق کرم پودر دائم به یک متخصص و به یک کلینیک شناخته‌شده مراجعه می‌کنید.
  • دلیل دیگری که مهم ترین مشکل این فرآیند درمانی در نظر گرفته می شود ماده اولیه مورد استفاده برای ساخت این رنگدانه های سفید است.
  • در این مرحله با استفاده از ژل‌های لایه بردار، کلیه منافذ پوست به خوبی پاکسازی شده و سلول‌های مرده پوست از بین می‌روند.
  • کرم پودر دائم حاوی فلزات سنگینی مانند، آهن، زینک، سرب، جیوه و … است که برای پوست بسیار سنگین هستند.

سلام با عضویت در خبرنامه گلدن فیس از تخفیفات هفتگی ما با خبر شوید. ◊ کرم های آبرسان و ترمیم کننده رو مطابق با نسخه پزشک به کار برید. سه جلسه در ماه به فاصله ی حدود 10 روز بین هر جلسه تا جلسه بعدی مجله خبری میکاپ لازمه. برای جوان سازی و سفت شدن پوست و همچنین از بین بردن چربی اضافی استفاده می کند. سال 2014 به یک انقلابی واقعی در بازار زیبایی جهان تبدیل شد ، در آسیا با عنوان BB GLOW ~ GLASS راه اندازی شد .

مزایای استفاده از مزووایت چیست؟

اما باید بدانید که این کار بی‌ضرر نبوده و نباید محو تبلیغات آن شوید و تزریق آن در طولانی مدت مشکلات زیادی به وجود خواهد ‌آورد. در زمان استفاده از کرم پودر دائمی به این نکته توجه کنید که اگر پوست شما حساس باشد می‌تواند انواع زائده های پوستی، ناصافی و … را ایجاد کند. البته اگر در مواردی فشار دست زیاد باشد و سوزن بیش از حد معمول وارد پوست شود، می تواند مشکل ساز گردد. محصولات زیبایی، از جمله کرم پودر دائمی، انواع مارک مرغوب اصل و نامرغوب تقلبی دارند. هر کدام از ترکیبات رایج زیر ممکنه از مواد اولیه طبیعی و یا مصنوعی تهیه شده باشند.

آخرین اخبار ایران و جهان

کرم پودرها در امان باشند و همیشه لایه ای از کرم پودر دائم را بر روی صورت خود داشته باشند. شما با استفاده از کرم پودر دائم می توانید درآمد سالن زیبایی خود را چندبرابر کنید. در این مرحله از مزووایت، با استفاده از سوزن‌های بسیار ریز و با روش میکرونیدلینگ، سرم BB Glow متناسب با رنگ پوست هر فرد به پوست تزریق می‌شود. اگر در هنگام انجام این روش فشار زیادی بر پوست وارد شود؛ ممکن است در پوست شاهد خونریزی، زخم و تغییر رنگ پوست شوید. از مزایای دیگر، تغییر رنگ پوست است که باعث می‌شود شما از رنگ پوست دلخواهتان گاه روشن تر یا تیره کردن لذت ببرید . با استفاده از میکرونیدلینگ یکی از پیشرفته ترین روشهای جوانسازی پوست می باشد که شما را به مدت طولانی از استفاده کردن از کرم پودر بی نیاز می کند.

برای دانستن عوارض کرم پودر دائم صورت علاوه بر شناخت نحوه انجام تکنیک، باید به مواد تشکیل‌دهنده کرم پودر دائم که به لایه‌های سطحی پوست تزریق می‌شوند، دقت کنیم. پلی آمید، آلبوتین و ناسین موادی هستند که باعث روشن‌کنندگی در کرم پودر دائم می‌شوند. همچنین گفته می‌شود در کرم پودر دائم مواد آبرسانی وجود دارد که به جوان‌سازی، رفع چین و چروک و خشکی پوست کمک می‌کند و باعث روشن شدن پوست می‌شود. اما اگر به تمام مواد تشکیل‌دهنده آن دقت کنیم متوجه وجود عناصری و فلزات سنگینی مانند جیوه، سرب، کادمیم، آهن و زنک در دراز مدت می‌توانند خطرات جدی برای سلامتی ما داشته باشند. اسم اصلی تزریق کرم پودر دائمی به پوست BB Glow است که مزو وایت هم نام دارد. روش میکرونیدلینگ در تزریق کرم پودر دائمی استفاده می‌شود که به کمک سوزن‌های ریز نانو رنگدانه‌ها و پیگمنت‌ها وارد پوست می‌شود.

شاید فکر کنید این روش هم تا همان اندازه به پوست شما آسیب می‌رساند؛ اما بهتر است بدانید که تکنیک این روش با کرم پودر معمولی برابری نمی‌کند و باعث بسته شدن منافذ پوست نخواهد شد و اکسیژن به پوست خواهد رسید. مراقبت‌های بعد از کرم پودر دائم، موارد دشوار و عجیبی نیستند؛ فقط باید به طور مداوم از کرم ضدآفتاب استفاده نمایید؛ البته آبرسانی و مرطوب کردن پوست با استفاده از محصولات تخصصی و متناسب با نوع پوستتان را هم نباید پشت گوش بیاندازید. دلیل دیگری که مهم ترین مشکل این فرآیند درمانی در نظر گرفته می شود ماده اولیه مورد استفاده برای ساخت این رنگدانه های سفید است. هر سوالی در مورد دوره آموزش کرم پودر دائم دارید با شماره ۰۹۱۲۰۳۱۱۳۱۷ تماس بگیرید در خدمتتون هستم. اول پوست را پاکسازی می‌کنیم بعد اگر نیاز به درمان داشت درمان می کنیم و بعد ماساژ می دهیم و در مرحله بعد کرم پودر دائم را می زنیم آنقدر ماساژ می دهیم که کرم پودر باقی نماند و همگی جذب پوست شود .