کرم پودر دائم BB Glow و عوارض آن دکتر مریم ملکی متخصص پوست و مو و زیبایی در اصفهان-لیفت نخ

این شیوه زیبایی پوست برای جوانسازی و از بین بردن سیاهی دور چشم بسیار رایج است. همیشه در مورد پوست حساس ناحیه دور چشم بسیار صحبت میشود و اگر توجه کرده باشید کرم های تقویت کننده که توسط کمپانی های بنام ساخته میشود در دو نوع ، مخصوص صورت و چشم می باشد.این به دلیل اهمیت موضوع پوست حساس دور چشم است. اما ضخامت لایه اپیدرم با توجه به پوست متفاوت است مثلاً کف دست‌ وپا اپیدرم ضخیم‌تری دارد تا پوست صورت لایه بعدی پوست لایه درم است. تزریق کرم پودر دائم به پوست که BB Glow یا مزووایت نیز نامیده می‌شود؛ روشی برای زیبا، روشن و صاف کردن همیشگی پوست است. این روش برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ در کشور لهستان ابداع شد و سپس مورد استقبال مردم در کشورهای استرالیا، رومانی و … قرار گرفت. در بالاتر هم گفتیم که فلزات سنگین یکی از ترکیبات کرم پودر دائمی است.

  • روند فعلی به سمت روش‌های کم تهاجمی مانند تزریقات (بوتاکس ، پرکننده) و درمانهای پوستی با لیزر است.
  • اما وقتی پوست به کرم پودر همیشگی یا مزو وایت حساسیت نشان دهد، این التهاب و ورم کل صورت را درگیر می‌کند و با صرف هزینه‌های گزاف و زمان زیاد پوست به حالت طبیعی برمی‌گردد.
  • تمامی خدمات زیبایی و آموزشیمرکزتوسط مدرسین و آرتیست های حرفه ای بین المللی بصورت کلاسهای خصوصی و گروهی انجام میشود.
  • از عوارض دیگری که ممکن است بر روی پوست ایجاد کند تغییر رنگ پوست میباشدو رنگی که شما مد نظرتان بوده است و رنگی که بسیار ناسازگار با پوستتان است .
  • در واقع کرم پودر دائم برای ایجاد رنگ یکنواخت و زیبا و همچنین یکدست کردن و پوششی برای عیوب پوست مورد استفاده قرار می گیرد.

این مراقبت تنها باید در مطب پزشک و یا زیر نظر متخصص انجام شود . این مراقبت از یک سوزن پزشکی با پین های متغییر برای نفوذ به اعماق مختلف استفاده میکند. این به متخصص اجازه میدهد تا برای پوست نازک دور چشم از درجه 0.25 استفاده کند. این زخم های ماکرو روند طبیعی درمان پوست را تحریک کرده و باعث افزایش تولی الاستین و کلاژن میشود که خود باعث بازسازی پوست و نفوذ سرم میشود .

علل، پیشگیری و راههای درمان سفت دانه یا پاپول

ممکن است هر یک از ترکیبات این نوع کرم پودر آلرژی‌زا بوده و برای فرد متقاضی حساسیت ایجاد کند. میکروپیگمنتیشن و تاتو هم ممکن است عوارضی داشته باشد، اما درمان و کنترل آن‌ها آسان است. اما وقتی پوست به کرم پودر همیشگی یا مزو وایت حساسیت نشان دهد، این التهاب و ورم کل صورت را درگیر می‌کند و با صرف هزینه‌های گزاف و زمان زیاد پوست به حالت طبیعی برمی‌گردد. پرمصرف‌ترین محصولات کرم پودر دائم در ایران توسط دو شرکت Styve و Vogue Pigmentation تولید می‌شوند که بسیار معتبر بوده و جزء پرفروش‌ترین‌های جهان نیز به شمار می‌روند. این کرم‌ها حاوی ترکیبات طبیعی بوده و همچنین دوستدار طبیعت هستند چراکه در طول تولید بروی هیچ حیوانی آزمایش نشده‌اند.

هزینه ی انجام آن چقدر است؟

استراتوم اسپینوس _ این ضخیم ترین لایه اپی درم است و سلول های این قسمت حالتی شاخ دار دارند. ساخت کراتین در این قسمت صورت میگیردو حاوی کراتینوسیت های تازه که پروتئین های تقویت شده هستند می باشد . همینطور حاوی سلول های لانگرهانس است که از عفونت جلوگیری میکنند .این لایه تا حدی مسئول استحکام مجله خبری میکاپ و انعطاف پذیری پوست است . ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. این روش برای کسانی که از سوختگی و جراحت رنج می برند و همچنین ورزشکاران بسیار مفید است. لایه فوقانی اپیدرم، لایه زیر اپیدرم درم و لایه سوم و عمیق ترین لایه زیر پوست است.

همچنین از مزایای دیگر می توان به از بین بردن تمامی کک و مک موجود در پوست اشاره کرد. این روش از طریق افزایش مقدار و دسترسی به سلول های مغذی عملکرد سلول ها را بهینه میکند. به علاوه آسیب به کراتینوسیتها باعث رشد عوامل اپیدرمال و گردش سلولی میشود .

همچنین در صورتی که این کار توسط افراد غیر حرفه‌ای انجام شود، منجر به تغییر رنگ پوست می‌شود. معمولاً این عارضه ۲ هفته بعد از تزریق رخ می‌دهد و اگر در این مرحله به سرعت به یک فرد حرفه‌ای برای تصحیح آن مراجعه نکنید، تبدیل به یک مشکل جدی برایتان خواهد شد. حالا که می‌دانید کرم پودر دائم پوست چیست و چه مزایایی دارد، باید بگوییم این روش معایبی هم دارد که ممکن است پوستتان را دچار مشکلات جدی کند. پزشکان مراکز شریعتی و قیطریه مجموعه تهران اسکین، با توجه به سبک زندگی، مصرف دارو، بارداری و شیردهی، نتایج آزمایشات خون (در صورت لزوم)، نوع پوست و موارد دیگر، بهترین روش های جوانسازی بی ضرر و سریع را برای شما توصیه خواهند کرد.