کرم پودر دائم BB Glow و عوارض آن دکتر مریم ملکی متخصص پوست و مو و زیبایی در اصفهان-لیفت نخ

کرم پودر مخصوص پوست به دو صورت کلی مایع و پنکیکی در بازار موجود است و مورد استفاده قرار می گیرد در قسمت کرم پودر که به نام کرم مایع نیز معروف است، شما آن را در قوطی یا شیشه کوچکی تهیه می کنید، که توسط قسمت پمپی آن را بر روی پوست پخش می نماید. اما قسمت کرم پودر پنکیک که به حالت پودر موجود می باشدو توسط پد بهداشتی پنکیک آن را بر روی صورت ماساژ می دهیم و در هر دو حالت موجب تغییر رنگ پوست می‌گردد. در این مقاله به طور کامل در رابطه با کرم پودر دائمی را توضیح دادیم.امیدواریم که این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد. استفاده از مراقبتهای سوزنی برای پوست یکی از راه های موثر برا درمان پیری خارجی و بازسازی پوست است . زخم های ماکرو ناشی از سوزن ها باعث تحریک ترمیم پوست با آزاد سازی عوامل رشد ، تکثیر فیبروبلاست ها و ایجاد ماتریکس بین سلول میشود .تحقیقات نشان داده که چهار جلسه میکرونیدلینگ در فواصل یک ماه میتواند میزن کلاژن و الاستین پوست را تا 400 درصد افزایش دهد و قشر چسبناک را ضخیم تر کند.

  • سلام وقت شما بخیر باشه.مزووایت بر روی هورمونهای بدن زنان و مردان هیچگونه دخالتی نداشته و مشکلی پیش نمی آورد.جهت کسب اطلاعات بشتر با شماره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۸ تماس بگیرید.
  • این کرم‌ها حاوی ترکیبات طبیعی بوده و همچنین دوستدار طبیعت هستند چراکه در طول تولید بروی هیچ حیوانی آزمایش نشده‌اند.
  • پوست صورت انسان از سه لایه‌ی اصلی اپیدرم، درم و هیپو درم تشکیل شده‌است که به ‌ترتیب این لایه‌ها از بیرونی‌ترین تا درونی‌ترین لایه‌های پوست را پوشش می‌دهند.
  • اگر می‌خواهید روی پوستتان کرم پودر دائمی داشته باشید پیشنهاد می‌کنیم این مطلب از وبلاگ دارو.کام را مطالعه کنید.
  • این نوع کرم پودر پوست صورت را روشن کرده و مشکلات پوستی را هم برطرف می‌کند.

در استفاده از روش کرم پودر دائم برای بر طرف کردن عیوب صورت از دستگاه میکرونیدلنیگ استفاده میشود. یکی دیگر از مواردی که بر هزینه مزووایت میتواند تاثیرگذار باشد استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ است. تزریق کرم پودر دائم یکی از تکنولوژی های بسیار مدرن و امروزی میباشد، که در واقع در سال ۲۰۱۳ به صورت عمومی وارد بازار شد که توسط یک شرکت لهستانی برای اولین بار به بازار عرضه گردید. در این تکنیک با سوزن‌های ریز نانو پیگمنت‌های طبیعی به لایه‌های پوست تزریق می‌شود.

طرز تهیه کرم پودر دائم

علاوه‌بر موارد گفته شده، PIH یکی دیگر از عوارض تزریق کرم پودر دائمی است. تقریباً هر زنی با اختلالات پوستی مانند لک‌های ناشی از آکنه و آفتاب‌سوختگی، تیرگی دور چشم، خشکی یا چین‌وچروک دسته و پنجه نرم می‌کند. تصور کنید که یک روز از خواب بیدار شده‌اید و پوستتان نیازی به آرایش روزانه ندارد!

نه تنها هایپرپیگمنتیشن را درمان می کند ، بلکه باعث تقویت رنگ پوست نیز می شود. این روش از همان حرکت نوسانی برای درمان پوست استفاده می کند ، اما کارتریج آن یک نوک سییکونی 81 را شامل می شود. این مخروط های میکروسکوپی مو مانند سلول های درون اپیدرم را از هم جدا می کنند تا مواد فعال وارد پوست بشوند .

نحوه ی انجام مزووایت بی بی گلو چگونه است؟

کرم پودر دائم یکی از داغ‌ترین ترندهای حال حاضر دنیای زیبایی و یک درمان پوستی مطمئن و متمرکز است که به جوان‌سازی پوست، شادابی و روشن شدن آن کمک می‌کند. با ما همراه باشید تا ببینید که چگونه کرم پودر دائم می‌تواند تغییرات رنگی پوست که در اثر آفتاب‌سوختگی، آکنه یا پیری به وجود آمده‌اند را کاهش دهد. بین ۱۰ تا ۱۲ روز پس از انجام تزریق، ممکن است که بر روی پوست نشانه‌های تغییر رنگ را مشاهده نمایید.

مجله خبری میکاپ از پیشرفت های جدید در روند محصولات آرایشی می توان به کرم پودر دائم اشاره کرد، قطعا پوست موردی است که برای همه افراد دارای اهمیت است و افراد تمایل دارند روش هایی را یاد بگیرند که پوستشان را برای همیشه زیبا و جذاب کند. این نوع کرم پودر را ابتدا لهستانی ها وارد بازار محصولات آرایشی کردند و بسیار مورد استقبال قرار گرفت. عوارض کرم پودر دائم با گذشت زمان و در طولانی مدت آشکار خواهند شد و از میان آن‌ها می‌توان به ایجاد حساسیت، التهاب و ورم، ناهمواری‌های پوستی و ایجاد تاول اشاره کرد که درمان آن‌ها بسیار زمان‌بر و پر هزینه است. همانطور که می‌دانید پوست افراد انواع مختلفی دارد و متاسفانه تولیدکنندگان کرم پودر دائمی یا مزو وایت به این نکته توجه نکرده‌اند و برای انواع مختلف پوست تولید نشده است.