کلکسیون سال نو قمری مراقبت از پوست Clinique – BeautyVelle






سلام! فقط یک سر بالا. پست‌های ما ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد، به این م،ی که ممکن است کمیسیون دریافت کنیم. همه تصاویر از برندهای ذکر شده است.

Clinique به تازگی نسخه جدید سال 2023 قمری خود را از برخی از محبوب ترین محصولات مراقبت از پوست خود منتشر کرده است. این مجموعه در حال حاضر با محصولاتی از قیمت 32.50 تا 152 دلار در دسترس است.

با حسن نیت از برند

تاریخ انتشار رسمی: 21 دسامبر 2022
از کجا ب،یم: کلینیک + دیلارد + هارودز

سال نو قمری بالم پاک کننده The Day Off را مصرف کنید

36.00 دلار

مجموعه Take The Day Off کلینیک احساس بازگشت به خانه و استراحت پس از یک روز طول، را به تصویر می کشد و این احساس را به پوست شما گسترش می دهد. بالم پاک کننده این خط که برای مجموعه سال نو قمری این برند به روز شده است، هنگامی که با آب ،یب می شود به روغن ابریشم تبدیل می شود و به آرامی آرایش، آلودگی، چربی اضافی، آلودگی و ناخالصی ها را از بین می برد.

کلینیک

با حسن نیت از برند
،ید در: کلینیک + دیلارد + هارودز

تصحیح کننده لکه های تاریک رادیکال + قطع کننده سال نو قمری حتی بهتر

152.00 دلار

سرم اصلاح کننده لکه‌های تیره با استاندارد طلایی Clinique در طرحی با اندازه بزرگ و نسخه محدود برای جشن سال نو قمری.

اصلاح کننده لکه های تیره رادیکال بالینی حتی بهتر Clinique’s Even Better Clinique’s Clinique’s Even Better Clinical Dark S، Corrector + Interrupter یک سرم بسیار روشن کننده است که برای بازیابی و تقویت درخشندگی طبیعی پوست شما فرموله شده است. فناوری اکولایزر CL302 غول مراقبت از پوست تضمین می کند که این سرم ملایم ظاهر لکه های تیره و تغییر رنگ را کاهش می دهد و همچنین در برابر ناهمواری های آینده به طور پیشگیرانه عمل می کند.

کلینیک

با حسن نیت از برند
،ید در: کلینیک + دیلارد + هارودز

لوسیون مرطوب کننده بسیار متفاوت سال نو قمری

32.50 دلار

مرطوب کننده صورت ساخته شده توسط متخصصین پوست که پوست را نرم، صاف و بهبود می بخشد، در طرحی محدود برای جشن سال نو قمری.

با لوسیون مرطوب کننده بسیار متفاوت Clinique – که در اینجا برای مجموعه سال نو قمری دوباره طراحی شده است – پوست هیدراته شده نه تنها صاف تر و سالم تر به نظر می رسد، بلکه بهتر می تواند به ،وان یک مانع در برابر مهاجمان خارجی عمل کند. این نوشیدنی مانند یک نوشیدنی با طراوت برای پوست شما، با دقت توسط متخصصین پوست این برند ساخته شده است تا تعادل رطوبت بهینه پوست را حفظ کند و در عین حال باعث نرم شدن و بهبود وضعیت آن شود.

کلینیک

با حسن نیت از برند
،ید در: کلینیک + دیلارد + هارودز

ژل مرطوب کننده بسیار متفاوت سال نو قمری

32.50 دلار

مرطوب کننده صورت ساخته شده توسط متخصصین پوست که انواع پوست های چرب را متعادل و شاداب می کند، در طرحی محدود برای جشن سال نو قمری.

با ژل مرطوب کننده بسیار متفاوت کلینیک – که در اینجا برای مجموعه سال نو قمری دوباره طراحی شده است – پوست شما صاف تر، سالم تر و مرطوب تر به نظر می رسد. مانند یک نوشیدنی با طراوت برای پوست شما، این فرمول نمادین با دقت توسط متخصصان پوست این برند ساخته شده است تا تعادل رطوبت بهینه پوست را حفظ کند و در عین حال نرم و بهبود وضعیت آن را بهبود بخشد.

کلینیک

با حسن نیت از برند
،ید در: کلینیک + دیلارد + هارودز


مثل این:

پسندیدن بارگذاری…

مربوط






منبع: https://beautyvelle.com/2022/12/22/clinique-skincare-lunar-new-year-collection/