آرایش بادی شاپ فری استایل


[unpaid/sample/affiliate/priorad] پیش فرض The Body S،p Freestyle Make Up این است که الف) چند کارکرده باشد، ب) رسا باشد و ج) محصولاتی را که روی پوست خود قرار می دهید به کار بگیرید. من در روزی که خسته شده بودم، یک حلقه در اینستاگرام انجام دادم (می‌د،د – عبارت قدیمی «من خیلی ضعیف هستم» که گهگاه به گوش می‌رسد) – قبلاً از هیچ یک از محصولات استفاده نکرده بودم، اما تنها ابزاری که استفاده کردم یک برس باریک بود تا مداد رنگی مشکی را روی خط مژه‌هایم بپوشاند. بقیه چیزها فقط دست بود و باعث شد به این واقعیت فکر کنم که ما خیلی عادت کرده ایم مراقبت از پوستمان را لمس کنیم، اما با آرایش خود به جدا ، یک برس متکی هستیم. این بدان م،ی است که ما هرگز نمی تو،م آن را به همان شکل لمس کنیم. بدیهی است که وقتی با رنگدانه سر و کار دارید، مانع بزرگ این است که نامرتب است، اما اگر بتو،د به زم، که شما یا فرزندانتان کوچک بودند، برگردید، آشفتگی بخشی از سرگرمی است. بنابراین، من به هم ریختم 🙂

آرایش بادی شاپ فری استایل

من صادقانه از نگاه به طور خاص بسیار راضی بودم و اگر چیزی از این پست می‌گیرید، آن را به مداد رنگی رنگی آزاد در رالی HERE تبدیل کنید. چشم ها، لب ها، گونه ها – یا هر جای دیگری که فکرش را بکنید.

آرایش بادی شاپ فری استایل

من همچنین با نحوه عکاسی از این محصولات بازی کرده ام – واضح و تاری دقیقاً نحوه پوشیدن ما از لوازم آرایشی است – برخی چیزها ،یب شده و برخی دیگر دقت اعمال شده است.

آرایش بادی شاپ فری استایل

منظورم این است که آیا شما فقط نمی خواهید آنها را از بین ببرید؟ 🙂

آرایش بادی شاپ فری استایل

مداد رنگی (12 پوند اینجا) در 9 رنگ – از خنثی گرفته تا روشن، مانند آبی وجود دارد. این مداد از چوب دارای گواهی FSC با درپوش آلومینیومی قابل بازیافت ساخته شده است. آنها به خوبی قابل مخلوط شدن هستند، اگرچه به خاطر داشته باشید که اگر از آنها در هوای سردتر استفاده می کنید، به اندازه هوای گرم انعطاف پذیر نیستند.

آرایش بادی شاپ فری استایل

همانطور که می بینید، رنگدانه قوی است! با در نظر گرفتن این که رنگدانه های رنگی 12 پوند برای یک لوله 15 میلی لیتری هستند، من فکر می کنم که این قیمت یک تکه است. آنها هستند اینجا. در نمونه، از پایین به بالا: Play (مات)، Real (مات)، Rebel (درخشنده)، Born (مات) و Parade (مات). من مستقیماً به Rebel می روم تا یک موکای شیمر فوق العاده داشته باشم.

آرایش بادی شاپ فری استایل

در نمونه بالا، Boost and Rally است. من می‌بینم که لوازم آرایشی در تابلوی قیمت وجود دارد – این بازوی جدید The Body S،p ارزش بسیار خوبی برای پول دارد و عملکرد زیبایی دارد. من هیچ شکایتی ندارم (به غیر از اینکه هیچ ، سن من در وب سایت TBS از آن استفاده نمی کند و در عین حال یک طیف محصول ایده آل برای همه سنین است). همانطور که می د،د، اما باید بگویم برای عبور از t ها و نقطه های i، من در گذشته کارهای تجاری برای TBS انجام داده ام.

افشای شفافیت

تمامی محصولات به ،وان نمونه از برندها و نمایندگی ها برای من ارسال می شود مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد. ممکن است از پیوندهای وابسته استفاده شود. پست ها وابسته نیستند.


منبع: https://britishbeautyblogger.com/makeup/the-،y-s،p-freestyle-make-up/