آرایش صورت آموزش کامل میکاپ + معرفی وسایل آرایشی مورد نیاز ایریکت خرید عطر و ادکلن اصل و محصولات آرایشی و بهداشتی

بهتر است برای اینکه مطمئن شوید چه مدل ابرویی به صورت و چشم‌هایتان می‌آید به متخصص این حرفه مراجعه کنید. استفاده چند لایه‌ای از کرم پودر برای پوستتان اصلا مفید نیست و پوستتان را شبیه به کیکی می‌کند که با لایه‌های خامه‌ای زیاد پوشانده شده است. لازم نیست از کرم پودر در همه نواحی صورت خود استفاده کنید، استفاده کمی از آن در قسمت گونه‌ها و بینی کفایت می‌کند. برخی از خانم‌ها از کرم پودر برای پوشاندن لکه‌ها استفاده می‌کنند که این کار اشتباه است و باید از کانسیلر برای این کار استفاده کنند. برای متعادل سازی صورتتان ، قسمت هایی از آن را کانتور کنید، برای کانتور کردن رنگ انتخابی تان باید از پوست و کرم پودرتان تیره تر باشد.

  • در سبک و مدل آرایش ژاپنی یا شرقی؛ تمام حالت های رنگی فقط از یک تناژ رنگی استفاده میکنند.
  • با استفاده از پرایمر و بالم لب باید لب‌های خود را نرم و یکدست کنید.
  • برای پوست های چرب بهتر است از یک کرم پودر بدون چربی یا با منشا آبی استفاده کرد.
  • از جمله روش ها و ترفندهای کاربردی که در زمان میکاپ از آن بهره مند می شوند کانتور بوده که با کرم ها و لوازم آرایشی مربوط به آن…
  • حتما سایه را خوب روی پوست پخش کنید که خط اطراف آن به وضوح قابل مشاهده نباشد.

در مقابل، تلاش میشود با رنگ های کاملا ملایم حالت طبیعی و زیبا به صورت داده شود. مدل‌های مختلفی آرایش صورت وجود دارد که هرکدام ترفندهای خاص خود را دارند. برای مثال در آرایش کلاسیک بیشتر بر آرایش چشم و لب تاکید می‌شود و همان طور که اشاره‌ای داشتیم، باید یکی از این دو عضو را بولد کرد. در مدل آرایش لایت یا اروپایی، از رنگ‌های ملایم‌تری استفاده می‌شود و بیشتر، هدف پوشاندن نواقص چهره است. در مقابل، در آرایش سبک شرقی از رنگ‌های شاد، مانند سبز و صورتی و آبی برای آرایش چشم استفاده می‌شود.

کرم پودر مایع سیلک جوردانی گلد ا Giordani Gold Liquid Silk

هدف استفاده از خط چشم این است که خط مژه را پرتر جلوه بدهد. بنابراین برای خط چشم باید رنگی را انتخاب کنید که هماهنگ با رنگ مژه‌ها باشد. اگر موهای بلوند دارید می توانید از رنگ قهوه‌ای استفاده کنید. برای سایه زدن می توانید از براش های مخصوص سایه چشم استفاده کنید. از محل رویش مژه‌ها شروع کنید و رنگ را به سمت اطراف پخش کنید.

ابروهای‌تان را بکشید

برای آرایش زیبا نیاز به ابزار و وسایلی مانند ، پرایمر نیاز دارید. پرایمر از مهم‌ ترین ابزار آرایش صورت می باشد که باعث آبرسانی پوست شده و به شما کمک می کند تا یک آرایش صاف و یکدست داشته باشید. در واقع بی بی کرم از ترکیب چندین کرم ساخته می‌ شود به همین دلیل دارای بافتی سبک است و باعث می‌ شود تا پوست شما طبیعی تر به نظر برسد. رژ گونه نیز از دیگر ابزار آرایش صورت است که باعث زیباتر و برجسته تر نشان دادن گونه ها می شود.

همه پرایمرها با ویژگی‌های یکسان ساخته نمی‌شوند، بنابراین برای دستیابی به یک میکاپ صورت مناسب، باید پرایمر مناسب برای نوع پوست خود را انتخاب کنید. توصیه ما این است پرایمر را با لایه‌های سبک و شفاف اعمال کنید. چراکه اگر مقدار پرایمر بیش از حد لازم باشد، روی صورت می‌ماند و جلوه‌ای بد ایجاد می‌کند.