آرایش صورت آموزش کامل میکاپ + معرفی وسایل آرایشی مورد نیاز ایریکت خرید عطر و ادکلن اصل و محصولات آرایشی و بهداشتی

در این مرحله باید سایه ی رنگ گرم و متناسب با نوع آرایش تان را انتخاب کنید اما قبل از آن بهتر است پرایمر بزنید تا پشت پلک شما یکدست و زیبا باشد. برای پوست های سبزه تیره باید به آن توجه داشت، استفاده از رژ گونه های نارنجی و مسی می باشد. نکته بسیار مهم دیگری که در میکاپ عروس باید به آن توجه داشت، نوع مواد آرایشی و ماندگاری و کیفیت آنها می باشد.

  • آرایش در پوست های خشک و خشن و زبر خیلی خوب نخواهد شد.
  • اگر از پرایمر استفاده نکنید، سایه ابرو به مرور کم رنگ می‌شود یا حتی ممکن است چرب و براق شود.
  • رنگ کرم در حالت ایده آل باید سه درجه روشن تر از رنگ پوست صورت باشد.
  • اگر خطوط مشخص و باریک می‌خواهید، از خط چشم‌های مایع استفاده کنید.
  • رژگونه نیز با فرمولاسیون‌های مایع، پودر و کرم موجود است.
  • شما خواهد داشت؛ سعی کنید از رژ لب هایی که نزدیک به رنگ لبتان هستند بزنید.

لب پایینی با رژ لب بزنید هنگام زدن رژ دقت کنید که رژتان از لب بیرون نزند. در تصویر انواع خط چشم را آورده ایم که می توانید با توجه به آن و یافتن کمی تبحر انواع خط چشم را بکشید. دختران جوان بهتر است مدلهای ساده خط چشم را انتخاب کنند.

استفاده از فاندیشن های که پوشش مناسبی دارند و با نوع پوست شما همخوانی دارد برای یک آرایش ساده ضروری است. با استفاده از یک قلم پهن یا پد کرم پودر را به خوبی همه جای صورت پخش کنید. رژ گونه کمی تیره را از روی استخوان گونه تا نزدیک چشم بکشید. توجه داشته باشید که وقتی نوبت به اعمال کانسیلر می‌رسد، مهم است که آن را با ضربه روی صورت اعمال کنید و هرگز آن را نکشید. شما می‌توانید با استفاده از انگشتان، براش کانسیلر یا اسفنج، این کار را انجام دهید. برای پوشاندن زیر چشم‌ها، دو مثلث معکوس در آن ناحیه بکشید و با حرکات ملایم پخش کنید.

اعتماد به آرایشگر غیر حرفه‌ای

اگر می خواهید چشمانتان در صورت جلوه بیشتر داشته باشد، در بقیه آرایش خود از رنگ های خنثی استفاده کنید. شما تنها می توانید زمانی از سایه های آبی رنگ استفاده کنید که تیره باشند. رنگ های سفید و نقره ای برای چشمان سبز رنگ مناسب نیست. در نهایت پس از اتمام آرایش‌تان حتما از یک اسپری تثبیت کننده آرایش استفاده کنید تا در تمام طول روز ماندگار باشد. اسپری تثبیت کننده را از فاصله سانتی‌متری صورت‌تان نگه دارید و آن را 5-4 بار روی کل صورت‌تان اسپری کنید. وقت آن رسیده همه را با آرایش حرفه‌ای‌تان سورپرایز کنید.

یکی از اجزای صورت که فرم و اندازه مناسب آن بر روی زیبایی صورت به ویژه چشم ها تاثیر دارد ابروها هستند که در هنگام میکاپ باید درست و… امروزه ما خانم ها برای زیبا تر شدن، به دنبال روش های بی ضرر هستیم . لیفت مژه یک روش کاملا تقویتی و ارگانیک است که به مژهای کوتاه یا بلند و رو به پایین حالت میدهد و باعث تقویت آن ها می شود. لیفت مژه باعث مشکی تر شدن مژه ها میشود و برای کسانی که مژهای بور دارند هم مناسب است. هاشور ابرو یا میکروبلدینگ یک روش جایگزین برای تاتو میباشد، خانم ها می توانند برای داشتن ظاهری زیبا این تاتو را انجام دهند.

بسته به سلیقه خود، می‌توانید مژه‌هایتان را پرتر، ضخیم‌تر، بلندتر یا تیره‌تر نشان دهید. البته باید توجه کنید که ریملی با فرمولاسیون مناسب تهیه کنید. استفاده از رنگهای خنثی برای سایه چشم، رنگهای ملایم برای لبها، محصولات مات و فاقد چربی مناسب ترین گزینه برای مدل آرایش صورت اداری هستند.

تفاوت پنکک چرب و خشک + روش استفاده آن برای انواع پوست!

رنگ‌های گرمی مانند قهوه‌ای، آجری، قرمز و نارنجی تیره برای کسانی که تیره و سبزه هستند، مناسب است. به این صورت که ماساژ را از چانه شروع و به اطراف گونه‌ها برسید. فروشگاه اینترنتی لوتوس با حدود ۱۰ سال سابقه فعالیت های اینترنتی و ۸ سال سابقه در بستر فروشگاههای اینترنتی دارای سابقه درخشان در این زمینه میباشد.

بعد از این که سایه چشم را زدید، خط چشم را نزدیک به مژه ها بکشید . اگر دوست دارید که خط چشمتان پهن باشد، می توانید آن را اضافه کنید. اضافه کردن به خط چشم خیلی راحت تر از پاک کردن آن است. قسمت نزدیک به پلک را سایه روشن تر و قسمت بالای آن را می توانیم سایه ای به همان رنگ اما پر رنگ تر بزنیم. خط چشمی برای چشم های فاصله دار مناسب است که از گوشه داخلی چشم هایتان بیرون آمده باشد.

عدم اختصاص زمان مناسب برای انجام آرایش در روز عروسی می تواند فاجعه بار باشد. حداقل یک ساعت برای آرایش در روز عروسی خود وقت بگذارید تا از انجام کامل و مناسب آن اطمینان حاصل کنید. یک قانون خوب این است که 30 دقیقه اضافی به زمانی که فکر می کنید آرایش شما طول می کشد، اضافه کنید. در ادامه تکنیک هایی را خواهیم گفت که به زیباتر شدن آرایش کمک می کند. که بیشتر برای حضور در محیط های عمومی و دانشگاه استفاده میشود، باید سادگی و زیبایی را با هم تلفیق کند.