آرایش صورت, جدیدترین متد های آرایش صورت زنانه و دخترانه و آرایش عروس

رژلب یا ماتیک یکی از پرطرفدارترین فرآورده های بهداشتی در بین مردم جهان، مخصوصاً در میان خانم هاست. تنوع رنگی رژلب بسیار بالاست بطوریکه امروزه می توانید هر رنگ رژلبی که مد نظرتان باشد را به راحتی در فروشگاه های لوازم آرایشی پیدا کنید. درنتیجه گاهی ممکن است در انتخاب رنگ رژلب دچار تردید شوید. سلیقه افراد در آرایش متفاوت است و گستردگی تکنیک‌های این حوزه به قدری زیاد است که برای همه‌ سلیقه‌ها ترفندهای رضایت بخشی وجود دارد.

  • ممکن است متوجه شده باشید که پس از گذشت مدت زمانی سایه چشم شما محو می‌شود یا چرب به نظر می‌رسد و یا روی چین و چروک پلک‌های‌تان جمع می‌شود.
  • این بخش از دنیای مد نمناک به آموزش آرایش صورت از صفر تا صد می پردازد پس اگر طریقه صحیح آرایش کردن را نمی دانید این مطلب را با دقت مطالعه کنید.
  • برای این کار نوک انگشت خود را به پرایمر سایه چشم آغشته کنید و با حرکات ضربه‌ای به پلک‌ها بمالید؛ به نحوی که پلک از ریشه مژه‌ها تا بالای چین خود با پرایمر پر شود.
  • برای اینکه به چشمان‌تان استراحتی داده باشید، از شما دعوت می‌کنیم ویدیوی زیر را تماشا کنید تا بعد از آن به ادامه آموزش آرایش چشم‌ها بپردازیم.

10.در مرحله ی بعد میتوانید روی تیغه ی بینی، بالای لب، وسط چانه و بالای گونه را هایلایتر بزنید. استفاده از فونداسیون ابتدا یک پایه برای کاهش قرمزی کلی، تغییر رنگ و لکه های جزئی ایجاد می کند. برق لب نیز به عنوان آخرین مرحله میتواند تکمیل کننده آرایش تان باشد و با بزرگتر نشان دادن لب ها، زیبایی خاصی به آن ها ببخشد. شما خواهد داشت؛ سعی کنید از رژ لب هایی که نزدیک به رنگ لبتان هستند بزنید. ساده رژ گونه را روی برجستگی گونه بزنید و به خوبی آن را محو کنید. کانسیلر را به صورت مثلثی یا نقطه ای زیر چشم بزنید و آن را به کمک براش مناسب به خوبی محو کنید.

مدل میکاپ و آرایش شب یا میهمانی (Night makeup model)

آرایش های لایت و ملایم چهره شما را جوان تر و شاداب تر از همیشه نشان می دهند. ایده آل شست‌‌ و شوی صورت دوبار در روز است، یکبار صبح و یکبار شب قبل از خواب با آب خنک صورتتان را بشویید. سعی کنید از پاک کننده‌های ملایم و ژل‌های شست و شو متناسب با پوستتان برای شست وشو استفاده کنید. زیر چشم تان کانسیلر بزنید و با اسفنج کمی آن را محو کنید. اگر پوست گندمی دارید بهتر است از رژلب های بژ ، کالباسی ، شرابی، نارنجی، بنفش ، مسی ،ارغوانی و تمشکی استفاده نمایند. ابتدا در مقابل یک آینه ابرو ها را با برس مخصوص آن شانه بزنید و با یک قیچی مخصوص ابرو موهای بلند ابرو را با دقت فراوان قیچی کنید.

جید رولر نیز از دیگر وسایل و ابزار های مهم برای پاکسازی صورت است که سنگ یشم نیز نام دارد و خواص درمانی زیادی برای پوست دارد. مهم ترین ویژگی در آرایش صورت دخترانه، ساده بودن آن است. در این نوع آرایش صورت سایه های تیره، رژ لب تیره و رژ گونه زیاد و خط چشم کشیده کاربرد ندارد.

مرحله 3: آموزش آرایش لب

همه مردم، آرایش های دراماتیک، جسورانه و پر جنب و جوش را بخصوص برای حالت عادی و روزمرگی دوست ندارند. سبک آرایش نچرال یا طبیعی ، با استفاده از رنگ های ظریف برای برجسته کردن ویژگی ها، رنگی یکنواخت به صورت میبخشد. این عامل باعث میشود تا صورت شما هلویی و صورتی به نظر برسد. برای زیباتر دیده شدن آرایش لب‌ها می‌توانید قبل از استفاده از رژلب، لب خود را به کمک کرم ویتامین E کمی چرب کنید تا خشکی و پوسته پوسته شدن لب از بین برود. در صورتیکه می‌خواهید آرایش لبتان ماندگاری بیشتری داشته باشد می‌توانید قبل از انجام آرایش لب کمی پودر به لب‌های خود بزنید.

دوام بیشتر کانسیلر با ۵ راهکار حرفه ای اما ساده

شاید این سؤال در ذهنتان باشد که زیرسازی آرایش صورت برای چیست؟‌ زیرسازی آرایش صورت کمک می کند، کرم پودر به خوبی و صاف و یکدست روی صورت قرار بگیرد. همچنین، منافذ باز بسته شود و پوست پس از زدن کرم پودر به شکل پرتقالی درنیاید. درادامه، مراحل زیرسازی آرایش صورت را به طور حرفه ای بررسی می کنیم. در این مطلب آموزش آرایش چشم درشت با متدهای جدید و در چند مرحله ساده را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم با کمک این مراحل… از گوشه داخلی مژه‌ها شروع کنید و به سمت بیرون ریمل بزنید.

شما نمی توانید ابروهایتان را همانند موهایتان رنگ کنید چون باعث آسیب موهای ابرو می شود. معمولا برآمدگی زیر ابرو را با رنگ روشن‌تر برجسته‌تر نشان می‌دهند. اگر پوست روشنی دارید، از رنگ کرم، شنی و سفید استفاده کنید.