آرایش صورت گرد و تپل با متدهای جدید روز دنیا

می‌توانید با خط انداختن زیر چشم‌هایتان با سایه سبز روشن، بازی با رنگ سبز را تمرین کنید. ما عاشق یک محصول چندمنظوره هستیم (چه به این شکل به بازار عرضه شود یا نه). رژگونه مات مانند Nudestix Nudies Matte Blush & Bronze می‌تواند به عنوان سایه روی پلک‌ها و کانتور کردن گونه‌ها استفاده شود. این آرایش تک رنگ با انعکاس رنگ روی گونه‌ها به طوری که فکر کنید گونه‎ها تراشیده شده، حال و هوای ببر را منعکس می‌کند.

انواع و سایزهای مختلفی از ایربراش برای انجام آرایش عروس خانم ها وجود دارد. معمولا از برس های پهن تر برای گونه ها و مدل های براق آنها برای چشم استفاده میکنند. ناگفته نماند که این سبک، هر گونه لک و تفاوت های پوستی را میپوشاند، بدون اینکه غیر طبیعی به نظر برسد.

یکی دیگر از انواع مدل های آرایش که برای عروس هم مورد استفاده قرار میگیرید؛ آرایش ایربراش است. غالبا در میکاپ ایربراش، به جای استفاده از ابزارهای آرایشی سنتی مانند اسفنج و برس، از لوازم جدید و براشر بهره گرفته میشود. پس از زلزله بزرگی که در ژاپن شرقی اتفاق افتاد و در پایان سال 2012، شاهد ظهور مجدد رنگ های روشن به ویژه لب های قرمز بودیم. از سال 2016 به بعد، یکی از بزرگترین ترندهای زیبایی، آرایش تک رنگ بوده است که شامل میکاپ چشم ها، گونه ها و لب ها در یک طیف رنگی است. اما از سبک های مختلفی با توجه به شرایط و موقعیت، بهره گرفته شود.

  • محصولات مورد استفاده در پروسه میکاپ، به شما کمک می‌کنند تا ظاهر خود را تغییر دهید، ویژگی‌های مورد علاقه خود را ایجاد یا تقویت کنید و به استانداردهای زیبایی نزدیک شوید.
  • برای اینکه بدانید چه شامپویی برای موهای شما مناسب است بهتر است به دکتر مراجعه کنید تا متناسب با ویژگی‌های موی شما، شامپو مناسبی برایتان تجویز کند.
  • اگر دوست دارید که لب هایتان براق باشد بر روی رژ لب برق لب بزنید.

برای طرف دیگر لبتان هم همین کار را تکرار کنید ، یک خط کج از کمان سمت چپ بالای لب تا وسط آن بکشید. از یک موچین تیز و سرکج استفاده کنید و موهای اضافه ابروهایتان را در جهت قوس طبیعی آن بردارید اما هیچ گاه وارد خط ابرو نشوید. برای یافتن کمان ابرو نیز ، یک خط از روی مردمک چشم رد کنید . هدف برداشتن ابرو ایجاد قوس مصنوعی نیست بلکه باید در جهت قوس طبیعی ابرو آن را بردارید.

مدل آرایش و میکاپ مات ( Matte Makeup )

تنها محدودیت در این مدل از آرایش عدم استفاده از رنگهای تیره است. کمی قلم مو را در سایه قهوه ای تیره بزنید و نزدیک به بن مژه مانند خط چشم سایه بزنید. انتخاب رنگ قهوه ای تیره به جای مشکی می تواند هم آرایشتان را متفاوت و حرفه ای تر سازد، هم آرایشی تمیزتر ایجاد کند.

در نهایت با توجه به تجربه میکاپ آرتیست، فرم صورت و سلیقه و خواسته عروس بهترین گزینه انتخاب و اجرا میشود. هایلایتر با برق کمی که دارد میتواند جلوه متفاوتی به آرایش تان ببخشد؛ هایلایتر را روی قسمت های بالای لب، بالای گونه، زیر ابرو و روی بینی بزنید. هنگام خرید کانسیلر دقت کنید که یک تا دو درجه روشن تر از رنگ پوستتان باشد.

در مرحله آخر آرایش صورت ریمل بزنید

از هایلایتر ها می توانید در زیر ابرو یا بالای گونه یا در امتداد بینی یا به جای سایه چشم استفاده کنید. ریمل از پرطرفدارترین وسایل های آرایش می باشد که باعث درشت شدن چشم ها و بلند تر شدن مژه ها می شود. مژه ها را پرپشت و تیره تر می کند اما اگر رنگ چشم شما روشن است و موهایتان کم رنگ می باشد می توانید از ریمل‌ های قهوه ای برای زیباتر کردن چشم خود استفاده کنید.

آرایش ابرو ها :

برای اینکه به چشمان‌تان استراحتی داده باشید، از شما دعوت می‌کنیم ویدیوی زیر را تماشا کنید تا بعد از آن به ادامه آموزش آرایش چشم‌ها بپردازیم. اگر فکر می کنید نکات و ترفندهای فوق در مورد آرایش عروس در طول روز عروسی برای شما بسیار طاقت فرسا و وقت گیر است، می توانید با یک آرایشگر حرفه ای عروس مشورت کنید. با این شرایط دیگر لازم نیست نگران چیزی باشید؛ جز این که در روز عروسیتان زیبا و جذاب به نظر برسید. اگر می خواهید آرایش شما در عکس ها طبیعی تر به نظر برسد، دنبال یک آرایش سنگین و غلیظ نباشید. برای اطمینان از مات بودن منطقه T – zoneصورت خود از پودرهای شفاف و پودرهای بلات استفاده کنید زیرا با این شیوه بهترین عکس ها را خواهید داشت. توجه داشته باشید که نحوه آرایش عروسی ممکن است با برنامه روزمره شما کمی متفاوت باشد.

این هنر، سلاحی است که یک خانم با کمک آن میتواند خودش را از درون معرفی نماید. همچنین، میکاپ یک زن را زیباتر نشان داده و بدون در نظر گرفتن سن و زمان، اعتماد به نفس آنها را افزایش میدهید. انواع مختلفی از سبک و مدل های آرایش در دنیا وجود دارند که برای اهداف و موقعیت های متفاوتی در نظر گرفته میشوند. برای هایلایت کردن صورت می‌توانید از هایلایتر کرمی، پودری یا استیکی استفاده کنید.

ابرو ها و فرم آنها تاثیر بسیار زیادی در زیبای چهره ی شما دارند همچنین فرمی که ابروهای شما دارد به چشم های شما نمای ویژه ایی می دهد. همه ی ما به طور طبیعی ابروهای پرپشتی نداریم .برخی از افراد که ابروهای نازک و کم پشتی دارند ، برای پرپشت شدن آنها به دنبال راه حل می گردند. برای حل این مشکل ابتدا باید علت این ریزش یا کم پشتی ابروها ریشه یابی شود، سپس شما می توانید با روش های خانگی و.. ابرو ها، فرم و رنگ آنها تاثیر بسیار زیادی در زیبای چهره ی شما دارند.