آرایش صورت گرد و تپل با متدهای جدید روز دنیا

با ما همراه باشید تا ترتیب صحیح آرایش صورت را گام به گام و مراحل آرایش صورت با تصویر را در اختیارتان قرار دهیم. توجه داشته باشید بهتر است تا برای آرایش های روزانه، از سایه چشم استفاده نکنید و چشم هایتان را بسیار ملایم آرایش کنید. اگر در پشت پلک هایتان چین و چروک دارید، می توانید آن را با استفاده از یک سایه تیره رنگ محو کنید. آرایش کردن یکی از کارهایی است که هر خانمی باید آن را با اصول و قواعد فرا بگیرد و چهره خود را به زیباترین نحو ممکن آرایش کند. در این مقاله قصد داریم تا نحوه آرایش صورت را با تمام نکات مهم برای شما عنوان کنیم تا بتوانید به زیبایی چهره تان را آرایش کنید.

اگر به خط چشم علاقه دارید، پس از زدن سایه می توانید خط چشم را در امتداد خط مژه بکشید. این کار را می توانید با همان سایه قهوه ای تیره نیز انجام دهید و کمی چشمانتان را کشیده تر نشان دهید. اگر پوست چربی دارید بهتر است تا کرم پودر فاقد چربی انتخاب کنید، اما اگر پوست شما خشک است می توانید از کرم پودر های چرب استفاده کنید تا خشکی پوستتان جبران شود. استفاده از ضد آفتاب در شش ماه اول سال به شدت توصیه می شود. شما می توانید از ضد آفتاب های بی رنگ و فاقد چربی استفاده کنید تا چربی اضافه آنها پوست صورتتان را مستعد جوش زدن نکند.

اگر خط چشم شما جایی لکه شد، اصلا نگران نباشید، یک گوش‌پاک‌کن بردارید، کمی آرایش‌پاک‌کن به آن بزنید و آن لکه را پاک کنید. براش خود را عوض کنید و با یک رنگ روشن بالای چشم‌ها را سایه بزنید. ابتدا از پالت رنگی نزدیک به رنگ پوست خود انتخاب کنید (رنگی در طیف کرم و قوه‌ای). رژگونه های پودری می بایست با براش های مخصوص خود زده شوند، در حالی که رژگونه های کرمی و ژله ای را می توان با کمک انگشتان دست نیز به صورت زد.

مادامی که یک نفر قصد دارد تا مدل عکاسی شود، قطعا سبک آرایش مو و صورت او متناسب با شخصیت مورد نیاز عکاس، منحصر به فرد خواهد بود. همانطور که مدل ها در لباس های خود با چیزی غیر معمول و متفاوت را به تصویر بکشند. اساسا با کمک یک میکاپ آرتیست، میتوان به این ظاهر مطلوب و هنری دست یافت. در مورد پلک ها نیز از ریمل استفاده کنید و یا از مژه مصنوعی بهره مند شوید. در نهایت، از آنجایی که عرب ها از رنگ های تیره مانند قرمز و شرابی استفاده مینمایند، لب ها را بدون فراتر رفتن از خط لب رنگ کنید. همچنین رنگ های نارنجی مایل به قهوه ای، توجه ویژه ای را به خود جلب کرده اند.

  • در نهایت با توجه به تجربه میکاپ آرتیست، فرم صورت و سلیقه و خواسته عروس بهترین گزینه انتخاب و اجرا میشود.
  • هایلایت کردن در آموزش آرایش صورت باید کاملا طبیعی انجام شود.
  • از کانسیلر می‌توانید برای پوشاندن لک‌ها و سیاهی زیر چشم استفاده کنید.
  • در این سبک آرایش صورت از ابزار ایربراش استفاده میشود؛ که باعث ماندگاری بیشتر میکاپ است.
  • هنگام خرید کرم پودر آن را روی دست امتحان نکنید بلکه آن را روی گردن یا پوست صورت بمالید.
  • اگر پوستتان روشن است می‌توانید رنگ‌های روشن نزدیک به رنگ پوست را انتخاب کنید.

به گونه ای که امروزه در جهان، شاهد حضور مدل های جدیدی از تکنیک ها و روش های آرایشی خانم هستیم. رژ لب میتواند چهره شما را تغییر دهد و نقش مهم در زیبایی چهره شما دارد. سعی کنید از رنگ‌های طبیعی و متناسب پوستتان برای رژ استفاده کنید. اگر علاقه زیادی به رژهای تیره دارید بقیه آرایشتان را ملایم انجام دهید یعنی از سایه‌های تیره در آرایشتان استفاده نکنید.

۶۵ مدل خط چشم برای انواع چشم های ریز و درشت

اگر لباس پر زرق و برقی انتخاب کرده‌اید آرایش ملایمی در نظر داشته باشید. استفاده همزمان آرایش زیاد و لباس شلوغ ترکیب قشنگی برای شما نیست. رنگ ریمل خود را دو یا سه درجه تیره‌تر از رنگ ابروهایتان انتخاب کنید. از مرطوب کننده و پرایمر استفاده کنید و سپس از کرم پودر استفاده کنید.

پودر فیکس

برای اینکه آرایش دودی برای چشم‌هایتان داشته باشید، از خط چشم‌های مدادی استفاده کنید. اگر خطوط مشخص و باریک می‌خواهید، از خط چشم‌های مایع استفاده کنید. در اطراف خط مژه، با نقطه‌هایی محل خط چشم را مشخص کنید و بعد این نقطه‌ها را به هم وصل کنید تا خطی ممتد و کامل داشته باشید.

اگر قرار است از چند رنگ برای سایه زدن استفاده کنید، حتما رنگ‌ها و حاشیه آنها را با خوبی با هم ترکیب کنید. اگر ابروهای پر دارید یا اینکه آن را قبلا با شیوه‌های مختلف مثلا میکروپیگمنتیشن، میکروشیدینگ یا هاشور ابرو به صورت نیمه‌دائمی آرایش کرده‌اید، نیازی به این مرحله ندارید. وقتی می‌خواهید صورت‌تان را آرایش کنید، بسیار مهم است که قبل از آرایش، صورت‌تان را کاملا تمیز کنید. در واقع باید یک بوم کاملا تمیز و آماده برای آرایش داشته باشید. اگر از قبل آرایش دارید با شیر پاک کن یا انواع پاک‌کننده‌های آرایش، صورت‌تان را پاک کنید. بر اساس نظر ونسا اکلز آرایشگر هندی، اولین بخشی که در صورت‌های گرد باید به آن پرداخته شود ابروها هستند.