آرایش صورت گرد و تپل با متدهای جدید روز دنیا

سایه ای نسبتا سبک در مرکز لب پایینی و لب بالایی بزنید و به خوبی پخش کنید یا می توانید با برق لبتان یک نقطه درست در وسط لبتان ایجاد کنید، سپس برق لب را از این نقطه پخش کنید. کسانی که پوست های تیره دارند میتوانند از رژلب های جیغ و پررنگ مانند نارنجی ، بنفش تیره، قهوه ای، شرابی، زرشکی، آلویی، صورتی ، کاراملی استفاده نمایند. خانم هایی که پوست روشنی بهتر است رژلب های صورتی ، رژ لب هلویی ، رژ لب مسی ، رژلب قرمز ، رژ لب بنفش ، رژ لب آجری ، رژ لب ارغوانی استفاده کنند. برای راحت تر کشیدن دنباله خط چشم ، یک خط اریب 45 درجه به سمت بالا و انتها ابرو بکشید.

  • یادتان باشد در کنار آرایش کردن صحیح استفاده از لوازم آرایشی با کیفیت نیز بسیار مهم است.
  • تا حد امکان افرادی که صورت لاغر و استخوانی دارند نباید ابروهایشان را باریک و کوتاه کنند.
  • به نظر استاد علی شیرازی من حیث المجموع چه از لحاظ خوشنویسی م…
  • فرم کلی صورت‌تان، رنگ پوست، فرم و رنگ چشم، فاصله چشم‌ها، فرم بینی و شکل لب و رنگ آن مواردی هستند که برای آرایش حرفه ای صورت باید آن‌ها را در نظر داشته باشید.
  • این محصولات به شکل ژل، کرم یا اسپری هستند و می‌توانند با پر کردن خطوط ظریف و محو کردن منافذ بزرگ، یک سطح یکنواخت برای آرایش ایجاد کنند و ماندگاری آرایش را افزایش دهند.

به صورت کلی مدل آرایش عربی یا خلیجی، یکی از انواع سبک و مدل آرایش و میکاپ است که به صورت بسیار غلیظ بوده و تمام صورت را پوشش میدهد. در این سبک از میکاپ، با ایجاد رنگ های بسیار تند و غلیظ و مواد آرایشی بسیار زیاد، سعی در خودنمایی صورت فرد را دارد. بدون شک بانوان در سراسر دنیا عاشق انواع سبک و مدل آرایش یا میکاپ هستند.

مدل میکاپ برای مدل عکاسی (Photographic makeup)

فراموش نکنید یکربع بعد از استفاده از مرطوب کننده می توانید از ضد آفتاب مناسب برای پوستتان استفاده کنید تا با این کار حتی بعد از آرایش صورت نیز از پوستتان محافظت کرده باشید. دنیای بی حد و مرز آرایش، دنیایی است که می توان در آن تمامی نواقص چهره و صورت را پوشاند. این را به خاطر داشته باشید که آرایشی زیبا و دلنشین است که در آن اغراق نشده باشد و زیبایی طبیعی چهره حفظ شده باشد. شما می توانید با رعایت تمامی نکات مهم، زیبایی چهره تان را دو چندان کنید.

۱۰. جاهای خالی ابرو را پر کنید.

از مداد ابرو برای پر کردن ابروهایتان استفاده کنید – برای بهترین نتیجه، مدادی را انتخاب کنید که سایه دار یا دو درجه روشن تر از رنگ طبیعی شما باشد. اکنون نوبت رژگونه است؛ رنگ های ملایم را برای رژ گونه انتخاب کنید و با براش بالای استخوان گونه را رژ گونه بزنید و با براش بزرگتر و تمیز اضافه رژ گونه را بتکانید. استفاده از کرم پودر تیره روی استخوان بینی به هیچ عنوان توصیه نمیشود. بهترین انتخاب، کرم پودر روشن برای روی استخوان و پودرهای تیره برای دو طرف بینی می باشد. استفاده از رژ لب تیره باعث میشود صورت گرد و تپل جلوه کند و بهتر است تا حد امکان رنگ های روشن و حتی برق لب را انتخاب کنید.

خط چشم در آرایش صورت

در صورتی که تمایل دارید میکاپ رو به صورت کامل فرا گیرید می توانید در دوره آموزش آرایش صورت آموزشگاه دترلند شرکت کنید. در این مرحله بهتر است از اسپری فیکساتور استفاده کنید. به این ترتیب، دوام آرایش شما بیشتر می‌شود و تا مدت‌ها خراب نخواهد شد. برای مشاهده یک نمونه میکاپ دیگر روی آرایش لایت ساده اما فوق العاده زیبا کلیک کنید. موقع ریمل زدن با براش ریمل، مژه‌های خود را از هم جدا کنید. براش را تکان دهید تا ریمل کاملا روی مژه را بگیرد و فقط قسمت‌های زیرین مژه را آغشته نکند.