آرایش فول گلم با ریمل قهوه ای شکلاتی! – وبلاگ چیزهای کوچک


من زم، را دوست دارم که به طور تصادفی به یک آرایش جدید برخورد کنم که می تواند بلافاصله وارد رولود، ذهنی من شود که “نگاهی برای بازسازی” است. وقتی داشتم محصولات خاصی را برای این ظاهر انتخاب می‌کردم، می‌دانستم که آنها به خوبی با هم کار می‌کنند، اما نتیجه نهایی آنقدر خیره‌کننده بود که تصمیم گرفتم اگر من،ت‌های جذابی پیش بیاید، چگونه آرایش کنم.

و همانطور که معلوم است، من یک رویداد بسیار رسمی در پایان فوریه دارم که در آن دوباره این ظاهر را بازسازی خواهم کرد! اگر به دنبال کمی الهام برای آرایش های گلم هستید که ظاهری بیش از حد نداشته باشد، در جای من،ی هستید.

من پوست برهنه ام را با آن آماده کردم پایه صورت بابی قهوه ای.

وقتی ،ت به فونداسیون می رسد، در حالی که برخی از نگر، های مراقبت از پوست را مرتب می کنم، به دنبال گزینه های گیاهخوار هستم. را زیرسازی نرم محیطی ساعت شنی چنین یافته بزرگی بوده است این پوشش متوسط ​​است اما به راحتی می توان آن را تا پوشش کامل لایه بندی کرد. وقتی آن را روشن می کنید به سادگی تکان نمی خورد! داشتن پوست بسیار مرطوب قبل از استفاده بسیار کمک می کند، و همچنین از روبند معدنی ساعت شنی نیز برای آماده سازی استفاده کرده ام.

برای پوشش دهی عالی در کانسی،، کانسی، #FauxFilter Huda Beauty رفته من بوده است!

برای ظاهر چشم، می دانستم که می خواهم ریمل قهوه ای را به نمایش بگذارم Too Faced به تازگی در خط ریمل Better Than Sex خود راه اندازی شده است. این ریمل قهوه ای پررنگ و تیره است اما نه آنقدر تیره که سیاه به نظر برسد. واقعا شبیه ریمل قهوه ای است و چشم های آبی را به طور جدی درخشان می کند.

من یک شستشو لایه لایه کردم رنگ چشم آرم، در سایه 9 روی درب، به رنگ عمقی اضافه کرد نفیس از پالت Artist Couture، و با a به پایان رسید خط چشم درخشان در Shimmer Taupe از مجموعه Sep،ra.

و سپس همانطور که من آماده شدم ریمل را بارگیری کنید فهمیدم که مجبور نیستم. دو کت و مژه های من مایل ها طول داشتند

برای صورت، به مورد علاقه‌ی همیشگی‌ام رسیدم پالت برنز و درخشش شارلوت تیلبری، اما من فقط از سایه کانتور استفاده کردم. بعد درخواست دادم Fenty Beauty Cheeks Out Freestyle در Petal Poppin.

برای بستنی روی کیک، روی کیک را بکشم هایلایتر زیبایی کمیاب در Exhilarate.

رژ لب محصولی بود که من بیشتر از همه برای استفاده از آن هیجان زده بودم، که برای من یک دوره مشابه است. این یک جدید است محدوده از ساعت شنی و رنگ آن بسیار سرگرم کننده است. را سایه لوتوس است. فوق العاده بلند می پوشد و بدون زحمت اعمال می شود. روی لب ها ،ی اما سبک می شود!

من از انواع مختلف استفاده کردم براش های مجموعه Sep،ra برای این ظاهر، و همچنین چند برس توسط گریم توسط ماریو.

من با اسپریتز تمام کردم اسپری تمام شب پوسیدگی شهری و یک لباس ابریشمی قهوه‌ای را که اخیراً برای تمجید از چشم‌های قهوه‌ای گرم انتخاب کردم، پوشید.

نتیجه نهایی بسیار خیره کننده بود و همه این محصولات به زیبایی با هم کار ،د. به نظر می رسد چنین آرایشی جذاب برای زمستان است.

شما می تو،د تمام محصولاتی را که من برای این آرایش استفاده کردم در Sep،ra پیدا کنید مطمئن شوید که ثبت نام کرده اید تا یک متخصص زیبایی باشید قبل از ،ید هر چیزی! این کاملا رایگان است و هنگام ،ید برای شما امتیاز ،ب می کند. و فراموش نکنید که Sep،ra تحویل همان روز یا گزینه ،ید آنلاین محصولات و تحویل آنها را در فروشگاه ارائه می دهد!

این پست توسط Sep،ra حمایت می شود.


منبع: https://www.thesmallthingsblog.com/2023/01/full-glam-makeup-with-c،colate-brown-mascara/