آرایش مرحله به مرحله صورت دترلند

با توجه به تناژ پوست باید کرم پودر مناسب پوستتان را بزنید؛ در آرایش دخترانه بسیار مهم است که کرم پودر همرنگ پوستتان باشد در غیر اینصورت آرایش شما غیر طبیعی جلوه می کند. در واقع، سایه چشم روی پلک اعمال می‌شود تا چشمان را برجسته‌تر کند. سایه‌ها در رنگ‌های متنوع عرضه می‌شوند؛ از مات تا درخشان.

  • با یک پاک کننده مناسب پوست صورت خود را تمیز کنید و به آرامی خشک کنید (به گونه‌ای که مقداری رطوبت روی پوست بماند).
  • بلکه طبق فرهنگ چینی، رنگ قرمز ممکن است برای شما خوش شانسی نیز به ارمغان بیاورد.
  • اگر با محصولات کانتورینگ آشنایی ندارید، می‌توانید از برنزر استفاده کنید.
  • بعد از آن خطوط را با یک قلم موی کوچک یا پد آرایشی محو کنید.

اگر تصمیم گرفته‌اید که از بین اجزای صورت روی چشم‌هایتان بیشتر کار کنید بهترین کار این است که یک خط چشم تمیز و یکسان بکشید تا چشم‌ها فرم ایده الی پیدا کند. خط چشم را تا حدودی پهن بکشید و تا حد ممکن نوک آن را به سمت بالا و نزدیک ابروها ببرید. کشیدن این خط چشم باعث می‌شود تا گردی صورت کمتر به چشم بیاید و آرایش شما هم تکمیل شود. برای صورت‌های گرد کشیدن خط چشم پایینی را هم فراموش نکنید و بهتر است در نزدیکی گوشه بیرونی چشم آن را بکشید تا از گردی صورت کاسته شود.

آرایشِ “بدون آرایش”

اسفنج را در پودر بزنید و آن را به آرامی روی صورت زیر چشم قرار دهید. برای بقیه قسمت‌های صورت می‌توانید پودر فیکس را با براش روی صورت بزنید. این مرحله در صورتی که از کرم‌پودر مایع استفاده کنید، بسیار ضروری‌تر است. با پودر فیکس، برق صورت گرفته می‌شود و ظاهری طبیعی‌تر پیدا می‌کنید.

مدل آرایش صورت دائم (بلندمدت)

ترکیه ای، استفاده از رنگ های لایت برای قسمت های بالایی پلک و تیره کردن بخش بیرونی چشم می باشد. علاوه براین، توجه داشته باشید که در هر دو نوع ساده و غلیظ این آرایش لازم است مژه ها تا حد امکان پر و بلند و تیره باشند. با براش از قسمت پایین استخوان گونه به سمت بالا و شقیقه ها را هایلایت کنید. رژ گونه برای صورت های لاغر نباید خیلی تیره باشد و تاثیر منفی دارد. بسیار مهم است؛ با استفاده از سایه ابرو، مداد ابرو یا ماژیک های هاشوری رنگ متناسب با ابروهایتان بزنید تا آرایش شما زیباتر به نظر برسد. یک برس را داخل پودر فیکس یا پودر بیک (ترجیحا از نوع سفت‌کننده) بزنید و آن را روی صورت خود اعمال کنید.

اشکالات خط چشم خود را تصحیح نمایید تا خط چشمی زیبا داشته باشید. سایه را با یک برس صاف و با حرکات راست و چپ یا کوبه ای روی پلکتان بزنید. ابتدا کانسیلر را با یک برس مخصوص یا با انگشت به زیر چشم و پشت پلک زده و روی آن پودر تثبیت کننده بزنید. از گوشه ی داخلی پلک شروع به کشیدن یک خط باریک کنید و سپس یک سوم انتهایی پلک را پهن تر بکشید. برای چشم های نزدیک به هم ، خط چشم را از ابتدای چشمتان آغاز نکنید اما تا انتهای چشم خط چشم را بکشید. رنگ سبز که یکی از بهترین رنگ های فصل بهار است با چشمان قهوه ای ظاهر خوبی خواهد داشت اما باید با احتیاط از این رنگ استفاده کنید.

صورت‌تان را بشویید و مرطوب کننده بزنید

در آخر یک خط چشم باریک کشیده و قسمت انتهایی آن را کمی ضخیم تر کنید. برای اینکه چشم ها گردتر دیده شود ، دورتادور این خط را سایه تیره بزنید. روی قسمتی از پلک که زیر قرار گرفته یک سایه تیره بزنید. برای فرم دادن به پلک ، سایه را قسمت بیرونی به سمت میانه چشم مخلوط کنید. اگر صورت بیضی شکل دارید بهترین کار این است که سعی کنید با افزودن رنگی غلیظ به تمام ناحیه گونه خود آن را پهن تر نشان دهید.

با کمک یک قلموی بزرگ پودر فیکس را به همه جای صورتتان بزنید. انجام این دو کار قبل از آرایش باعث میشود که پوست شما تمیزتر شود و آرایش تان طبیعی تر جلوه کند و میزان چربی پوست کنترل شود. ، با این ترفند راحتتر خط مژه‌ خود را می‌بینید و می‌توانید بهتر مژه‌ها را بچسبانید. بیشتر کاربرد دارد و نباید از رنگهای روشنی چون سبز، صورتی، قرمز، آبی و … استفاده کرد.