آرایش و صورت، همه چیز در مورد تکنیک های آرایش صورت فارسی بیوتی

پس همیشه بهتر است از محصولاتی استفاده کنید که چهره‌ی طبیعی شما را زیباتر کند. آرایش کمک می‌کند نقایص چهره خود را بپوشانیم، به ظاهر زیبایی که دوست داریم نزدیک‌تر شویم و در نهایت با اعتماد به نفس بیشتری در مجالس مختلف ظاهر شویم. اما واقعیت این است که آموزش آرایش صورت به همان راحتی که همیشه فکر می‌کردید، نیست. دنیای آرایش ترفندها و باید و نبایدهای بسیاری دارد که اگر رعایت نکنید، آرایش اثر معکوسی بر زیبایی و جذابیت شما خواهد داشت. از فرم صورت و رنگ پوست گرفته تا رنگ موها و چشم‌تان، همه و همه در انتخاب ابزار آرایشی و آموزش آرایش صورت شما موثر هستند.

  • اگر لب‌های نازک و باریکی دارید، ابتدا از خط لبی که یک درجه تیره‌تر از رنگ رژتان است استفاده کنید و سپس روی آن را خط لب همرنگ رژ بکشید.
  • رژگونه به طور معمول می بایست با یک زاویه مشخص، از ابتدای گونه شروع شده و تا شقیقه ها ادامه داشته باشد.
  • دوربین های دقیق می توانند به آسانی تک تک خطوط و چین های صورت را (طبیعی و یا با آرایش) ثبت کنند.
  • علاوه بر آن اگر امکان تمدید آرایش خود را ندارید، از رژ لبهای ۲۴ ساعته و محصولات فیکساتور استفاده کنید تا کمترین تغییر را با بیشترین ماندگاری داشته باشد.
  • میکاپ و آرایش اروپایی یا HD، روشی است که در آن از آرایش خالص یا گریم، استفاده میشود که خطوط و چین ها را پنهان می نماید.

با این ترفند تمرکز بر کلیت چهره نمی‌شود و صورت زیباتر به نظر می‌رسد. تمرکز اصلی این مدل از انواع مدل آرایش، بر روی چشم ها است. مدل آرایش اسموکی با چشم های تیره و لب های پررنگ، ظاهری جسور و جذاب برای شما ایجاد خواهد کرد.

اگر دوست دارید که آرایش‌تان کمی تیره‌تر و برنزتر باشد، در این مرحله بعد از کانتورینگ باید صورت را برنز کنید. برای این کار از یک پودر و براش برنزینگ روی کل صورت استفاده کنید تا صورت‌تان درخشش طلایی گونه‌ای پیدا کند. برای داشتن یک آرایش زیبا از رژگونه غافل نشوید؛ رژ گونه کمک می کند که چهره ای شاداب تر داشته باشید اما این نکته را فراموش نکنید که رژگونه متناسب با رنگ پوست خود انتخاب کنید.

شما باید براش را به شکل دایره‌ای حرکت دهید تا آرایش شما یکدست شود. اکنون که پوست شما آماده شده است، می‌توانید میکاپ صورت را شروع کنید. در ابتدا، کمی از فونداسیون (که در عمده مواقع کرمپودر است) را روی ناحیه T (پیشانی، بینی و چانه) بزنید و با یک براش مخصوص، آن را ترکیب کنید. شما می‌توانید این کار را با اسفنج آرایشی یا انگشتان خود نیز انجام دهید.

خط چشم مناسب برای صورت گرد

مقداری از آن را با براش مخصوص و یا نوک انگشتان خود روی تمام پوست اعمال کرده و به آرامی بمالید تا جذب شود. بعد از استفاده از پرایمر حتماً صبر کنید تا پرایمر به طور کامل خشک شود، سپس مرحله بعدی را آغاز کنید. پس از کانتورینگ گونه، در بخش برجسته گونه می توانید کمی رژ گونه بزنید تا صورت جلوه ای شاداب تر پیدا کند.

به طور کلی افرادی که رنگ پوست سرد و روشنی دارند بهتر است از رنگهایی با تناژ صورتی کم رنگ، مرجانی و یا هلویی استفاده نمایند. در مقابل خانم هایی که رنگ پوست تیره ای دارند رنگ های گرم بیشتر به پوست صورتشان می آید و استفاده از رنگ های گرم همچون قهوه ای، قرمز و بنفش توصیه می شود. در این بین کسانی هستند که پوست سبزه دارند که با انتخاب رنگ های صورتی پر رنگ و یا رنگ زرد بهترن آرایش را خواهند داشت. برای تعادل در چهره‌های گرد می‌توانید از یک سایه یا خط چشم خاص استفاده کنید و یا از مژه‌های مصنوعی برای تبدیل چشم‌ها به مرکز توجه استفاده کنید.

بخش سوم: اضافه کردن رنگ به لب‌ها

کرم پودر از دیگر محصولاتی می‌باشد که هنگام خرید آن باید دقت زیادی به خرج داد. هنگام آرایش باید با شکل صورت و نمای خارجی چهره خود دقت کنید و آرایشی را بر اساس فرم چهره و رنگ پوستتان انجام دهید تا زیبا به نظر برسید . این بخش از دنیای مد نمناک به آموزش آرایش صورت از صفر تا صد می پردازد پس اگر طریقه صحیح آرایش کردن را نمی دانید این مطلب را با دقت مطالعه کنید.

رنگی انتخاب کنید که با رنگ طبیعی ابروهای شما هماهنگ باشد. ابتدا حاشیه ابرو را مشخص کنید و بعد با خط‌های باریک، نواحی خالی را پر کنید. خط‌هایی که می‌کشید باید دقیقا در جهت رویش ابروها باشد.

قبل از ریمل زدن می توانید مقدار اضافی آن را با دستمال کاغذی بگیرید تا روی مژه‌هایتان سنگینی نکند و گلوله گلوله نشود. این مرحله باعث می‌شود که صورت‌تان بشاش‌تر و روشن‌تر از قبل به نظر برسد. این سبک آرایش صورت بیشتر مناسب عروس و مجالس مهم و خاص است.