آرایش و لباس اورسولا هالووین


<،on cl،="simplesocial-fb-share" target="_blank" data-href="https://www.facebook.com/sharer/sharer.php?u=https://slashedbeauty.com/diy-ursula-halloween-costume-makeup-look/" onclick="javascript:window.open(this.dataset.href, '', 'menubar=no,toolbar=no,resizable=yes,scrollbars=yes,height=600,width=600');return false;">فیس بوک
<،on cl،="simplesocial-twt-share" data-href="https://twitter.com/share?text=DIY+Ursula+Halloween+Costume+%26+Makeup+Look&url=https://slashedbeauty.com/diy-ursula-halloween-costume-makeup-look/" rel="nofollow" onclick="javascript:window.open(this.dataset.href, '', 'menubar=no,toolbar=no,resizable=yes,scrollbars=yes,height=600,width=600');return false;">توییتر
<،on rel="nofollow" cl،="simplesocial-pinterest-share" onclick="var e=do،ent.createElement('script');e.setAttribute('type','text/javascript');e.setAttribute('ch،t','UTF-8');e.setAttribute('src','//،ets.pinterest.com/js/pinmarklet.js?r=" false="">پینترست
<،on onclick="javascript:window.location.href = this.dataset.href;return false;" cl،="simplesocial-email-share" data-href="mailto:?subject=DIY Ursula Halloween Costume %26 Makeup Look&،y=https://slashedbeauty.com/diy-ursula-halloween-costume-makeup-look/">پست الکترونیک

با تمام هیاهوهای پیرامون فیلم جدید پری دریایی کوچک، الهام گرفتم که یک لباس امروزی برای اورسولا هالووین DIY بسازم. از نظر آرایش، ممکن است بلندپروازانه ترین ظاهری باشد که تا به حال انجام داده ام. با این حال، بقیه لباس ها به راحتی کنار هم قرار می گیرند – و مقرون به صرفه است!

برای یافتن آنلاین مورد زیر روی آن کلیک کنید.


کلاژ اقلام برای ایجاد یک لباس و آرایش اورسولا هالووین DIY |  زیبایی بریده بریده

من ظاهر را با مسدود ، ابروهایم شروع کردم تا بتوانم یک سایه چشم بزرگتر ایجاد کنم. برای آموزش کامل آرایش، ویدیوی بالای صفحه را تماشا کنید.

اساس ایجاد آرایش آرایش اورسولا رنگ صورت است. من استفاده کردم پالت نقاشی آتنا UCANBE، که یکی از بهترین پالت های رنگ چهره در آمازون است. این اولین باری بود که از رنگ صورت به این شکل استفاده می‌کردم، و متوجه شدم که این سایه‌ها به راحتی می‌آیند و به کار می‌روند. با این حال، از آنجایی که رنگ صورت مبتنی بر روغن است، رنگ کاملاً من، نیست تنظیم روی پوست، بنابراین باید آن را با پودر شفاف ست کنید. کار در لایه های نازک نیز می تواند به ماندگاری بیشتر رنگ کمک کند. اگرچه ضد انتقال نیست، بنابراین هنگام تماس با لباس، کلاه گیس یا دستان خود مراقب باشید.

را پالت کوکب دلپذیر Profusion تمام سایه های مورد نیاز برای افزودن تعریف به چهره و رنگ چشم را فراهم می کند. من از سایه بنفش تیره برای کانتور ، نواحی گونه و چانه و همچنین بینی استفاده کردم. سایه‌های آبی برای ایجاد یک ظاهر چشم‌آلود با زرق و برق آبی مانند دریا عالی بودند.

میراندا لباس اورسولا جادوگر دریایی از فیلم The Little Mermaid |  لباس و آرایش اورسولا هالووین DIY |  زیبایی بریده بریده

برای لب‌های قرمز مشخص اورسولا، آن را جفت کردم خط لب میل، کم بیان در ساسی گی، با انتشار جدید هالووین خود از رژ لب مات فتیش رنگی در تب.

با استفاده از جداهایی که در آمازون پیدا کردم، بقیه لباس‌ها به راحتی کنار هم قرار گرفتند. من با الف رفتم کلاه گیس سفید مواج برای ظاهری شیک تر از موهای اورسولا. به علاوه، من قطعا می توانم سال ها از این نوع سبک در لباس های دیگر استفاده کنم.

برای اینکه مجبور نباشم قفسه سینه و بازوهایم را رنگ کنم، یک لایه لایه کردم پیراهن آستین بلند یقه ساختگی بنفش زیر الف کرست مشکی. از آنجایی که رنگ صورت را با پیراهن تطبیق دادم، توهم رنگ مداوم را ایجاد کرد.

گردنبند صدف ح،ونی با اقلامی از درخت دلار – پوسته ای از کیسه های صدفی تزئینی آنها، رنگ زرد و مشکی، و روبان ریسم، ساخته شده بود.

اگر این ظاهر را پوشیده‌اید، می‌تو،د در نحوه تکمیل لباس در ،مت پایین، خلاق باشید. آ توتو مشکی و بنفش، یا الف دامن ما،ی مشکی ساده کار خواهد کرد.

لباس های هالووین شرور دیزنی را دوست دارید؟ لباس و آرایش هالووین کرولا DIY من را بررسی کنید!

– میراندا




منبع: https://slashedbeauty.com/diy-ursula-halloween-costume-makeup-look/