آموزش آرایش صورت در خانه ️ بهترین آموزش ️ ساده و جذاب

اگر هم می‌خواهید آرایش شما جلوه براق و جذاب‌تری داشته باشد، می‌توانید از هایلایترهای براق و اکلیلی استفاده کنید. از سایه هایلایتر بر روی استخوان ابرو به عنوان حسن ختام و فوت کوزه گری استفاده کنید تا چشمان شما کشیده و برجسته شوند. به سراغ سایه مات روشن بروید و آن را به گوشه خارجی استخوان ابرو بکشید تا توجه دقیقی به این قسمت صورت شما جلب کند. در آرایش صورت عروس به موارد متعددی باید توجه شود که مهم ترین آنها، فرم صورت و لاغری و گرد بودن آن و همچنین رنگ پوست است. برای تجربه چهره ای متفاوت و زیبا و در عین حال طبیعی، می توانید از خدمات سالن زیبایی شبنم نظیف استفاده کنید. این مجموعه با آخرین متدهای روز دنیا انواع سبک های آرایشی را با بهترین مواد آرایشی ارائه می دهد.

  • اگر نیاز است تا گردن و زیر گوش خود را نیز با کرم پودر بپوشانید.
  • یکی از جذاب ترین و خاص ترین انواع مدل های آرایش دنیا، سبک آرایش و میکاپ هندی است.
  • آرایش تیره بیشتر مناسب مهمانی‌هایی می‌باشد که در شب برگزار می‌شوند.
  • آرایش مات؛ سبکی خاص از میکاپ است که در طیف گسترده ای از رنگ ها وجود دارد که به دختران اجازه میدهد تا ظاهری خیره کننده داشته باشند.

از خط چشم مشکی برای آرایش‌های غلیظ‌تر یا برای آرایش در مهمانی استفاده کنید. در نهایت با یک براش تمیز مرز رنگ‌ها را با هم ترکیب کنید که سایه شما یکدست و طبیعی به نظر برسد. اگر پوست تیره ای دارید، رژگونه هایی با تناژ گلبهی، نارنجی، قرمز و برنز را امتحان کنید. آموزش آرایش صورت تصویریبا اینکه آرایش کردن امر خیلی ضروری نیست، اما بسیاری از افراد ترجیح می دهند صورت شان آرایش داشته باشد تا اعتماد به نفس شان بالاتر برود.

ماسک پونه برای صورت / طرز تهیه ماسک پونه برای پوست و مو

همچنین با زدن کمی رژگونه تیره و مات در ناحیه چانه می توانید کاری کنید که صورت شــــما کوتاه تر به نظر بیاید. بهتر است رژ گونه را به شکل مثلث بزنید و بخش بیرونی استخوان های گونه را تیره تر کنید و اجازه ندهید از قسمت بالای صورت رژ گونه شما به چشم ها نزدیک شود. البته توجه داشته باشید در آموزش آرایش صورت مهم است که فرم صورت خود را بشناسید و تمام مراحل کانتورینگ و هایلایت و رژگونه را براساس فرم صورت خود انجام دهید. در ادامه بعد از آموزش رژگونه، این مرحله مهم در آموزش آرایش صورت به سبک‌ حرفه‌ای‌ها را توضیح خواهیم داد.

مرطوب کننده مناسب

این در حالی است که رنگ های صورتی برای آرایش از سال 2017 بسیار محبوب بودند و همچنان پر طرفدار هستند. احتمالا، رنگ های دیگری مانند نارنجی، دودی و صورتی های اسطوخودوس برای افزودن ظرافت به صورت وارد سبک آرایش شرقی یا ژاپنی شوند. بنابراین سبک آرایش و میکاپ شب یا میهمانی به شما کمک میکند. در موقعیت هایی مانند جشن، میهمانی با دوستان یا همکاران، عروسی، نامزدی و بسیاری از موارد دیگر، بانوان به آرایش شب نیاز خواهند داشت. در صورتیکه میخواهید شیک و زیبا به نظر برسید، اما نه با میکاپ زیاد، سبک مینیمال به کار می‌آید.

کرم پودر بورژوا Air Mat در چند رنگ ا Bourjois Air Mat 24H Hold Foundation

برای زدن کرم پودر از یک براش یا اسفنج آرایشی مرطوب استفاده کنید و اگر لازم بود آن را روی گردن و نزدیک گوش‌تان هم بزنید. کرم پودر زدن با انگشت باعث می‌شود باکتری‌های دست‌تان به پوست منتقل شوند و دچار مشکلات پوستی مانند جوش و آکنه شوید. با این حال اگر با استفاده از اسفنج راحت نیستید، دست‌های‌تان را قبل از کرم پودر زدن کاملا بشویید. به هر حال باید مقدار مناسبی از کرم پودر (در این مرحله ترجیحا مایع) را بزنید؛ به این صورت که از وسط صورت خود شروع و ترجیحا با حرکات ضربه‌ای به سمت بیرون حرکت کنید. کرم پودر را کاملا روی کل صورت‌تان پخش کنید؛ به نحوی که هیچ ردی از آن باقی نماند.