آموزش آرایش صورت در خانه ️ بهترین آموزش ️ ساده و جذاب

روش استفاده از مرطوب کننده برای اطراف بینی اینگونه است که باید مرطوب کننده را از قسمت اطراف پایین بینی به سمت بالا و به طرف پیشانی بمالید. برنامه آرایش عروسی خود را فقط در ناحیه صورت خود گسترش دهید و در صورت لزوم گردن و شانه های خود را نیز در آن بگنجانید. مناطق در معرض دید باید تا حد ممکن یکنواخت و طبیعی به نظر برسند.

این سبک از جدیدترین انواع سبک و مدل آرایش و میکاپ، در عین حال که جسورانه و ظریف است، برای هر نوع آب و هوایی اعم از سرد و گرم عالی خواهد بود. همچنین مدل آرایش مات، مناسب برای انواع مناسبت ها است که به پوست اجازه تنفس میدهد و پررنگ به نظر میرسد. آرایش مات؛ سبکی خاص از میکاپ است که در طیف گسترده ای از رنگ ها وجود دارد که به دختران اجازه میدهد تا ظاهری خیره کننده داشته باشند. به دلیل گرایش کلیه زنان جهان به سمت و سوی میکاپ و آرایش، صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی به طور چشمگیری رونق پیدا کرد. هر روز با ورود محصولات جدید در این زمینه، سبک و ظاهر آرایش نیز متمایزتر می‌گردد.

  • در این مطلب آموزش آرایش چشم درشت با متدهای جدید و در چند مرحله ساده را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم با کمک این مراحل…
  • تا حد امکان از مواد آرایشی و کرم پودر به مقدار کم استفاده میشود.
  • اگر پوست‌تان خشک است، باید از پرایمر حاوی مرطوب کننده استفاده کنید.
  • شما می‌توانید برای کانتورینگ بهتر و محو بهتر از براش میکاپ برای دستگاه فیس براش خود استفاده کنید.
  • اگر شما دارای پوست بژ یا گندمی هستید بهترین انتخاب برای شما کرم بژ رنگ است.

این رنگ فقط باید کمی با رنگ طبیعی پوست‌تان اختلاف داشته باشد. با کانتورینگ، سایه‌هایی در صورت شما ایجاد می‌شود که با کرم‌پودر وجود ندارد. بعد از کانتورینگ می‌توانید با افزودن برنزر، کمی رنگ بیشتر به صورت خود اضافه کنید. کانتورینگ در واقع بر خلاف هایلایت کردن، تیره‌تر کردن بخش‌هایی از پوست است.

استفاده نادرست از رژگونه می‌تواند شما را مانند دلقک‌ها نشان دهد. حتما قبل استفاده از رژگونه از کرم پودر استفاده کنید در غیر این صورت رژگونه روی پوست شما غیرطبیعی دیده می‌شود. برای پر نشان دادن ابروهایتان می‌توانید به کمک مداد ابرو و یا سایه‌ی ابرویی که همرنگ و یا یک درجه روشن‌تر از رنگ موی شما می‌باشد این کار را انجام دهید. برای راحت‌تر انجام دادن این کار می‌توانید به کمک مداد ابتدا فرم ابرو را بکشید و سپس داخل آن را به صورت هاشوری پر کنید. برای آرایش چشم های با پلک افتاده که دارای یک لایه اضافه پوست زیر ابرو هستند که روی پلک می افتد ، فقط گوشه های پلک را سایه روشن بزنید. اگر تمام مراحلی را که در این مقاله درمورد آرایش صورت به شما آموزش دادیم، انجام دهید کرم پودر به خوبی روی صورت می‌نشیند.

۱. آرایش‌های قبلی را از روی صورت پاک کنید.

بعد از تمیز کردن و پاک‌سازی صورت باید از مرطوب‌کننده و ضد آفتاب استفاده کنید. ضد آفتاب باید مناسب پوست باشد تا به‌راحتی جذب شود و از پوست محافظت کند. در آخر استفاده از پرایمر باعث ماندگاری بیشتر آرایش می‌شود همچنین آرایش بهتر روی صورت می‌خوابد. آرایش صورت گرد به معنی این نیست که شما تنها با چند ترفند ساده شکل هندسی صورت خود را تغییر دهید.

مدل طراحی ناخن سال ۱۴۰۱

خط چشم برای تقویت فرم چشم‌ها و ایجاد ظاهری متفاوت، گزینه‌ مناسبی است. شما می‌توانید از خط چشم ژله‌ای، مایع یا مدادی برای جذاب‌تر کردن چهره خود استفاده کنید. آرایش چشم امی سانگ، به معنای واقعی کلمه یک آرایش جسورانه “چشم ببر” است که ما آن را دوست داریم. می‌توانید از مدادهای آرایشی آناستازیا بورلی هیلز برای کشیدن خط چشم نارنجی مشابه این تصویر استفاده کنید. می‌توانید با اضافه کردن یک پیچ و تاب گرافیکی، چشم گربه‌ای خود را به طرحی دیگر تغییر دهید.

قبل از آرایش کردن لب ها از اسکراب لب استفاده کنید، چرا که دیگر لب شما پوسته پوسته نمی شود. رنگ های روشن انتخاب کنید تا گونه ها پرتر و زیباتر دیده شوند. البته زدن رژگونه بسیار مهم است؛ باید رژگونه را با حرکات رفت و برگشتی ملایم از استخوان گونه به سمت نزدیکی چشم ها ببرید. خط چشم کشیدن برای صورت های گرد بهتر است به صورت شکسته به سمت بالا باشد تا چشم هایتان را درشت تر از حالت معمول نشان دهد.