آموزش تصویری آرایش صورت همدلی آموزش حرفه ای آرایش صورت

فراموش نکنید که همیشه در انتهای روز، باید آرایش‌تان را پاک کنید و هرگز با آرایش به خواب نروید. خوابیدن با آرایش باعث می‌شود که منافذ پوست‌تان بسته شود. در نتیجه، احتمال جوش زدن، ایجاد لک و چین و چروک پوست، بیشتر می‌شود. برای بدست آوردن یک ظاهر خاص، عکاس باید شخصیت و ظاهری که میخواهد داشته باشد را با آرایشگر در میان بگذارد. مدل میکاپ برای مدل عکاسی ، معمولا برای مشتریان عکاسی، آرتیست های هنری و بازیگرها کاربرد دارد و سبک میکاپ با مدل عکاسی نامیده میشود.

اما همانطور که گفته شد جدای از فرم صورت، رنگ پوست نیز در انتخاب تاثیر گذار می باشد.پاکسازی صورتدر آرایش بسیار مهم است. بعد از انتخاب صحیح رژ گونه، باید در طریقه استفاده از آن نهایت دقت و توجه را داشته باشید. اولین و مهمترین اصلی که باید در رژ گونه زدن به آن توجه کنید، فرم صورتتان است. اگر صورت گردی دارید باید رژ گونه را به نوعی استفاده کنید که صورت شما را کمی کشیده تر نشان دهد؛ یعنی رژ گونه را از روی استخوان بالایی گونه به سمت گوش بکشید. اگر فرم صورت شما لوزی شکل است، بهتر است تا پهنای گونه ها را با زدن رژ گونه افزایش دهید.

  • حتما قبل از سال نو یک رژ لب قرمز بخرید و سال نو را با این رژ آرایش کنید.
  • در این مقاله مفصلا به آموزش آرایش صورت مانند آرایشگران حرفه‌ای پرداختیم.
  • برای اینکه آرایش دودی برای چشم‌هایتان داشته باشید، از خط چشم‌های مدادی استفاده کنید.

چربی هایی که در زیر پوست وجود دارند نقش بسیار زیادی در زیبای صورت دارند، اما با مرور زمان و افزایش سن این چربی ها کاهش پیدا کرده و جذابیت و زیبایی صورت را تغییر میدهد. برای زیبایی صورت و چاقی آن بهتر است با راه های مختلف طبیعی این کار را انجام داد.. از مرکز لب‌ها شروع کنید و رژ لب را به دو طرف لب‌ها پخش کنید. مراقب باشید که رژ لب از خط‌هایی که قبلا با خط لب کشیده‌اید، بیرون نزند. چون باعث می‌شود که مژه‌های شما بسیار غیرطبیعی، ضخیم و تیره به نظر برسند. براش ریمل را کاملا به ریمل آغشته کنید و به آرامی روی مژه بکشید.

این مدل از انواع میکاپ؛ شما را بی عیب و نقص نشان داده و در عین حال از ویژگی های طبیعی شما منحرف نمیشود. برای کشیدن خط چشم، هم از مداد می‌توانید استفاده کنید و هم از خط چشم‌های مایع. اگر به دنبال یک آرایش ساده، ملیح و طبیعی می‌گردید، آرایش چشم بسیار مهم است. اگر پوست روشنی دارید، از رژگونه های صورتی کمرنگ و هلویی استفاده کرده و از رنگ هایی که تناژ قهوه ای زیادی دارند دوری کنید.

با استفاده از ژل ابرو می‌توانید ابروهای خود را بالا نگه دارید. مدل میکاپ درخشان یا براق ؛ تکنیک هایی از آرایش که در آن از اقلام براق برای درخشندگی پوست خانم ها و عروس استفاده میشود. سبک میکاپ درخشان یا براق، شامل سایه های متالیک و پر زرق و برق برای چشم است. تکنیک های آرایش شیمر یا درخشان را میتوان در کلیه بخش های صورت، گردن، مو و شانه ها اعمال نمود.

چسباندن مژه

برای چشم های monolid که فاصله بین چشم و ابرو یک سطح صاف است ، ابتدای پلک را روشن کنید و این سایه را ادامه داده و در مرکز چشم به سمت بیرون بکشید. گوشی داخلی چشم ها را تا جایی که می توانید روشن کنید و بیشتر به گوشه خارجی مژه ها ریمل بزنید. روی پلک بالا سایه روشن بزنید به سمت ابرو ها ترکیب کنید. یک رژگونه گرد که تا خط فک شما امتداد یابد و به سمت بیرون صورت محو شود، می تواند تاثیری ایجاد کند که صورت گردتر به نظر برسد. رژگونه مناسب برای پوست تیره ، نارنجی ، قهوه ای و صورتی روشن می باشد.

مدل آرایش خلیجی و آرایش چشم عربی غلیظ عروس

اگر پوست چربی دارید، حتما پرایمری را تهیه کنید که بدون چربی و مات باشد. در صورتی هم که پوست شما حساس است، به دنبال پرایمری باشید که کمترین ترکیبات شیمیایی مانند انواع چربی‌ها، پارابن و … را دارد. بهترین آرایش عروس باید دارای پوشش عالی بوده و حداکثر دوام را داشته باشد تا شب و روز عروسی شما را پشت سر بگذارد.

از دیگر نکات بسیار مهم که در آرایش برای پوست های سبزه تیره باید به آن توجه داشت، استفاده از رژ گونه های نارنجی و مسی می باشد. این رنگ ها روی پوست های سبزه جلوه بسیار زیبایی دارد و نباید از آنها غافل شد. البته توجه داشته باشید سایه ابرو باید رنگ طبیعی داشته باشند و در زدن آن ها اغراق نکنید. کانسیلر بزنید؛ کانسیلر باید یک درجه روشن تر از رنگ پوستتان باشد.