آموزش تصویری آرایش صورت همدلی آموزش حرفه ای آرایش صورت

رنگی انتخاب کنید که با رنگ طبیعی ابروهای شما هماهنگ باشد. ابتدا حاشیه ابرو را مشخص کنید و بعد با خط‌های باریک، نواحی خالی را پر کنید. خط‌هایی که می‌کشید باید دقیقا در جهت رویش ابروها باشد.

  • بنابراین برای خط چشم باید رنگی را انتخاب کنید که هماهنگ با رنگ مژه‌ها باشد.
  • آرایش کردن بسیاری از ایرادات و عیوب پوست صورت را می پوشاند که از جمله آن ها می توان به رفع چین و چروک اشاره کرد.
  • همانطور که میدانید جوش های پوستی و لکه های آن شامل حال همه ما می شود، شما می توانید با آرایش جلوه بد این جوش ها را محو کنید و زیبایی چهره تان را حفظ کنید.
  • کانسیلر نیز از دیگر ابزار آرایش می باشد که باعث از بین بردن جوش و تیرگی و لک در دور چشم و دور لب می شود.
  • ترتیب صحیح آرایش صورت را در این بخش از مجله سین دخت بررسی کردیم.

در واقع با آرایش کردن، نقاط قوت و ویژگی های مثبت در ظاهر یک شخص برجسته میشود. میکاپ به همین دلیل به وجود آمد تا زیبای ظاهری صورت زنانه را بیشتر از پیش نمایان کند. از گفتن نه نترسید به اشتراک گذاری لوازم آرایشی با دیگران خطرناک بوده و اصلا بهداشتی نیست. زیرا با این کار ممکن است جوش بزنید اگر کرم پودر را با دست میزنید دقت کنید دست تان تمیز باشد.

به این ترتیب بالا یا روی استخوان گونه، پایین استخوان ابرو، وسط کمان لب بالایی و امتداد پل بینی مناطقی هستند که باید هایلایت شوند. علاوه بر این حتما گوشه‌های چشم‌تان را هم هایلایتر بزنید تا چشم‌های‌تان درشت‌تر نشان داده شوند. در نهایت این کار باعث می‌شود چهره‌تان درخشان و سرحال‌تر از همیشه به نظر برسد. بنابراین بدون در نظر گرفتن این موارد، نمی‌توان به سبک حرفه‌ای‌ها آرایش کرد. آموزش آرایش صورت تان را از همین امروز شروع و با ما تمرین کنید.

چگونه با آرایش صورت خود را لاغر کنیم؟

شما باید براش را به شکل دایره‌ای حرکت دهید تا آرایش شما یکدست شود. اکنون که پوست شما آماده شده است، می‌توانید میکاپ صورت را شروع کنید. در ابتدا، کمی از فونداسیون (که در عمده مواقع کرمپودر است) را روی ناحیه T (پیشانی، بینی و چانه) بزنید و با یک براش مخصوص، آن را ترکیب کنید. شما می‌توانید این کار را با اسفنج آرایشی یا انگشتان خود نیز انجام دهید.

اطمینان حاصل کنید که فوندیشن به کار رفته کاملا با شما تطابق دارد

اگر دوست دارید که آرایش‌تان کمی تیره‌تر و برنزتر باشد، در این مرحله بعد از کانتورینگ باید صورت را برنز کنید. برای این کار از یک پودر و براش برنزینگ روی کل صورت استفاده کنید تا صورت‌تان درخشش طلایی گونه‌ای پیدا کند. برای داشتن یک آرایش زیبا از رژگونه غافل نشوید؛ رژ گونه کمک می کند که چهره ای شاداب تر داشته باشید اما این نکته را فراموش نکنید که رژگونه متناسب با رنگ پوست خود انتخاب کنید.

بین لباس روزانه و لباس عروس سفید تفاوت بسیار زیادی وجود دارد – بنابراین هنگام آرایش و فوندیشن شما باید این موضوع را در نظر بگیرید. مدل چشم های خود را بشناسید و آرایش چشم را متناسب با فرم چشم تان انجام دهید. به ابروها و مژه های خود برسید؛ ابروهای پرپشت و مرتب و مژه های بلند و پر به تنهایی برای زیبایی صورت کافی هستند و نقش بسیار مهمی در زیبایی هر فرد دارند. خط چشم بسیار باریک روی خط رویش مژه ها کشیده و به مقدار کم و تیز آن را به گوشه های بیرونی چشم هدایت کنید. برای سایه رنگ های دودی و طلایی و نقره ای گزینه های مناسبی می باشند.

ابرو‌های شما تاثیر زیادی در زیباتر دیده شدن چشم‌هایتان دارد. ابرو‌هایی با فرم طبیعی چشم‌ها را درشت‌تر و زیباتر نشان می‌دهد. ابروهای پرپشت و بی‌حالت چشم‌ها را بی‌حال نشان می‌دهد. ابروهای نازک باعث کشیده شدن چشم‌ها نمی‌شود و به طور کامل ظاهر شما را تغییر می‌دهد.