آیا Idli برای کاهش وزن خوب است؟






Idli یک صبحانه اصلی در ج، هند است، اما اکنون به ،وان یک وعده غذایی اشتها آور در سراسر هند بسیار محبوب است. با اوراد دال، برنج و گاهی اوقات دانه‌های متی درست می‌شود، همه به طور جداگانه خیس می‌شوند و به صورت خمیری در می‌آیند که اجازه می‌دهیم یک شبه ،ر شود. سپس این خمیر را بخارپز می‌کنند تا ادلیس نرم و اسفنجی تهیه شود، می‌توان آن را در کنار انواع چاتنی، سامبار و حتی پودرهای خشک (که محبوب‌ترین آنها «پودر تفنگ» نامیده می‌شود، به‌خوبی نامگذاری می‌شود، زیرا ،یبی بسیار تند با خشک‌شده است. فلفل قرمز به ،وان ماده اصلی!پس، با وجود اینکه idli سالم است، آیا برای کاهش وزن مفید است؟ بیایید دریابیم:

آیا Idli برای کاهش وزن خوب است

1. این یک غذای ،ر شده است: ،ر بهترین گزینه را در این گزینه صبحانه مغذی به ارمغان می آورد. از آنجایی که یک شبه برای ،ر باقی می‌ماند، برای روده عالی است و به باکتری‌های سالم روده اجازه رشد می‌دهد، و همانطور که همه ما تاکنون می‌د،م، روده قوی به م،ای ایمنی بهتر و شانس بیشتر کاهش وزن است. از بالا نگه داشتن متابولیسم تا حفظ هورمون های مهم در سطوح بهینه (از جمله هورمون های چربی سوز)، یک روده قوی همه این کارها را انجام می دهد! عدم تعادل در روده می تواند باعث افزایش وزن و افزایش التهاب شود. بنابراین، استفاده از غذاهای ،ر شده مانند دوسا، آمبالی، دوکلا و ایدلی برای تقویت روده و هموار ، مسیر برای کاهش وزن موفق ایده خوبی است.

2. غنی از مواد مغذی: Urad dal منبع خوبی از پروتئین است و برنج دارای کربوهیدرات های پیچیده است. پس از ،ر، خمیر غنی از ویتامین هایی مانند ریبوفلاوین (ویتامین B2)، تیامین (B1) و اسید فولیک می شود. طبق تحقیقات، تیامین به سوخت و ساز چربی، پروتئین و کربوهیدرات ها کمک می کند، بنابراین برای بهبود متابولیسم بسیار مفید است.

3. از آنجایی که idlis ها با استفاده از فرآیند بخارپز پخته می شوند، برای تهیه idlis گرم به مقدار کمی روغن نیاز است.

4. برای مدت طول، تری سیر نگه می دارد، گرسنگی های مکرر را مهار می کند: ،یبی از پروتئین اوراد دال و کربوهیدرات های پیچیده برنج، فرد را برای مدت طول، تری سیر نگه می دارد و به کنترل اشتها کمک می کند.

به طور خلاصه، idli یک گزینه عالی برای صبحانه است، بسیار بهتر از غلات صبحانه بسیار فرآوری شده که سرشار از قند و کربوهیدرات های تصفیه شده هستند. اگرچه idli سالم و خوشمزه است، اما پرخوری آن بسیار آسان است و با آن تعداد کربوهیدرات و کا،ی بالا، در صورت عدم کنترل وعده غذایی می تواند منجر به افزایش وزن شود. لطفاً به یاد داشته باشید که در پایان روز، چربی سوزی با کمبود کا،ی آغاز می شود و به همین دلیل است که شما باید حتی غذاهای سالم را در محدوده کا،ی مصرف کنید. مهمتر از همه، اگر کاهش وزن در ذهن شماست، باید آن را بررسی کنید برنامه های رژیم غذایی شگفت انگیز در برنامه زیبایی Rati.

20 بدترین عادت صبحانه برای دور کمر شما
12 چیزی که موثرترین رژیم های کاهش وزن مش، هستند








منبع: https://makeupandbeauty.com/idli-good-for-weight-loss/