بابی براون رادیانس سرم میست


[unpaid/sample/affiliate/ad] می‌توانم ببینم که شرکت‌های استی لادر با این مضمون «مراقبت از پوست برای آرایش» دنباله‌دار سرمی‌ساز MAC هستند (کاملاً دوست‌داشتنی). برای مه سرم جدید Bobbi Brown Radiance، آنها مقداری قارچ Origins-esq را درون آن ریخته‌اند تا رویه مه‌آلود درخشان‌بخشی ایجاد کنند.

بابی براون رادیانس سرم میست

،یبات کلیدی کوردیپس و گلیسیرین هستند. من در مورد کوردیسپس نشنیده بودم، اما پس از آن، من یک کاترپیلار از کوه های چین نیستم که شما آن را در حال رشد خواهید یافت. اگر این باعث دویدن شما شده است از جانب تپه‌ها، نگران نباشید، آزمایشگاه آن ساخته شده است – هیچ کاترپیلار به آرامی برای این کار ،اشیده نشده است. چیزی که کوردیسپس می تواند ارائه دهد محافظت آنتی ا،ید، است و از آزمایش، چیزی که من آن را به بهترین شکل دوست دارم، طراوت بخشیدن به درخشش است که به زیبایی انجام می دهد.

بابی براون رادیانس سرم میست

من از آن بر روی فونداسیون سرم استفاده کردم – فراموش کرده بودم این پایه چقدر دوست داشتنی است – احساس سبکی فوق العاده روی پوست (مخصوصاً برای SPF40) و یک ،یب بدون درز. سایه من W-046 گرم بژ است – 53 پوند است اینجا . در حال حاضر پیشنهادی برای یک کیت «Perfect Prime» رایگان با استفاده از INTENSIVE در هنگام بررسی فونداسیون وجود دارد و بیش از 55 پوند ،ج پنج «مراقبت از پوست و لوازم ضروری آرایش» را به شما ارائه می دهد.

بابی براون رادیانس سرم میست

غبار تقریباً مانند یک غبار راحتی است – احساس می کنم رطوبت و همچنین تسکین دهنده آن را دریافت می کنم. اگر در پایان روز مستعد از دست دادن پایه خود هستید و به خصوص اگر خشک هستید، گلیسیرین وارد عمل شده و به شما رطوبت وارد می کند و در تئوری، پایه خود را به ماندن تشویق می کند. من مطمئن نیستم که Bobbi Brown Radiance Se، Mist تا چه اندازه برای ناپدید شدن پایه مربوط به پوست چرب کار می کند، به خصوص که شما از آن یک درخشندگی بیشتر پوست دریافت می کنید که انواع چرب ممکن است آن را نخواهند. متوجه شدم که Ectoin در لیست مواد تشکیل دهنده (همانطور که squalane است) قرار دارد – فکر می کنم ما خواهیم دید که این ماده بیشتر در محصولات ظاهر می شود. بنابراین، نتیجه نهایی این است که مه سرم رادیانس بابی براون محصولی دوست‌داشتنی برای تقویت شبنم در حین حرکت است – یک اسپریتز در تمام روز شبنم به شما نمی‌دهد، باید هر از چند گاهی آن را پر کنید. برای نگه داشتن پایه، من در حال حاضر پوست خیلی خشک یا چرب ندارم، اما باید اعتراف کنم که در پایان بازی مقداری بیش از حد معمول آرایش وجود دارد که نشان می دهد کار خود را تا حدی انجام می دهد. من این را برای پوست طبیعی در واقع دوست دارم – فقط یک جوشاندن آب بر روی پوست برهنه فوق العاده است. سرم 39.50 پوند است اینجا.

افشای شفافیت

تمامی محصولات به ،وان نمونه از برندها و نمایندگی ها برای من ارسال می شود مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد. ممکن است از پیوندهای وابسته استفاده شود. پست ها وابسته نیستند.


منبع: https://britishbeautyblogger.com/makeup/bobbi-brown-radiance-se،-mist/