بررسی ریمل تیوبینگ سنسای 38 درجه سانتی گراد


[unpaid/sample/affiliate/ad] من کم کم دارم به نوسان همه چیز باز می گردم – امیدوارم تا پایان هفته خدمات کامل را ارائه کنم. آقای BBB با عذاب آور سرنگون شد، اگرچه توانست از تخت بیمار بلند شود تا پنیر تولد من و جوجه تیغی آناناسی را درست کند! م، امروز به سوئد برمی گردد و لوسی از قبل سر کار برگشته است. خانه به نظر می رسد که یک گردباد از آن عبور کرده است. اما، ما اینجا هستیم – اولین بررسی من، سال و ریمل تیوبی سنسای 38 درجه سانتی گراد است که باورن،ی است. از من بسیار خواسته شده است که ریمل های تیوپی را توصیه کنم و هرگز در مورد Sensai به یاد نمی آورم، اما در تمام طول تعطیلات از آن استفاده کرده ام و فقط آن را دوست دارم.

بررسی ریمل تیوبینگ سنسای 38 درجه سانتی گراد

این برس نه تنها برای بلند کننده مژه های جدید کاملاً عالی است، بلکه با ایجاد مژه هایی بلند، جدا شده و خوش طعم، نام خود را برآورده می کند. واقعاً من اصلاً شکایتی در این مورد ندارم (شاید قیمت …). دلیل اینکه آن را Sensai 38 درجه سانتیگراد می نامند این است که در آن درجه حرارتی است که رشته ها از مژه ها جدا می شوند – هر چیزی کمتر از آن و دقیقاً همان جایی که شروع شده باقی می ماند. روی مژه هایت بنابراین، وقتی ،ت به برداشتن می‌شود، باید پارچه‌تان گرم باشد. وقتی به آرامی فشار می‌دهید و دور می‌کشید، دیدن لوله‌ها به شکل مژه روی پارچه لباسشویی بسیار رضایت‌بخش است.

بررسی ریمل تیوبینگ سنسای 38 درجه سانتی گراد

نسخه اصلی، حجم دهنده مژه سنسای 38 درجه سانتی گراد، به همان اندازه که می تو،د امیدوار باشید موثر است و مژه هایی را به خوبی پرپشت می کند. اگر به جای مژه های سیخ دار، مژه های درشت را می پسندید، این گزینه برای شماست. اگر مژه های کوتاهی دارید که با برس معمولی به سختی به آنها دسترسی پیدا می کنید، از Lengthener استفاده کنید، اما اگر مژه های بلند دوکی دارید، از حجم دهنده استفاده کنید.

بررسی ریمل تیوبینگ سنسای 38 درجه سانتی گراد

من در حال حاضر چشم‌هایم درد می‌کند (چشم‌های خشک) و باید قطره بزنم، بنابراین نمی‌توانم بهتر از این باشد زیرا هیچ لک یا دویدن وجود ندارد. بنابراین، 38 درجه سانتیگراد تقریباً دمای یک حمام است که بدون احساس گرما بیش از حد احساس راحتی و در آغوش گرفتن دارد. هنگامی که انگشت پای خود را در آن فرو می برید یا در حالی که کمی جیرجیر می کنید، هیچ ضربه ای وجود ندارد – برای دور چشم خیلی گرم است. منظورم این است که نیازی به بیرون آوردن دماسنج نیست – هر چیزی که به طور طبیعی و راحت گرم شود، مشکلی ندارد. قیمت برای هر یک از انواع 31 پوند است اینجا. این یک افزایش قیمت است زیرا تکرارهای قبلی 26 پوند بود (هنوز در هارودز موجود است اینجا). ما تجملات ریمل‌های مقرون به صرفه را داریم که واقعاً خوب هستند، بنابراین در ذهن من، این برای تعطیلات، پیاده‌روی‌های بار، و هر چیزی که شما را تا زم، که گریه کنید شما را بخنداند در نظر گرفته شده است. 100% خوبه

(وابسته نیست اینجا)

افشای شفافیت

تمامی محصولات به صورت نمونه از برندها و نمایندگی ها برای من ارسال می شود مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد. ممکن است از پیوندهای وابسته استفاده شود. پست ها وابسته نیستند.


منبع: https://britishbeautyblogger.com/makeup/sensai-38-c-tubing-mascara-review/