بررسی زیبایی Dries Van Noten


[unpaid/sample] راستش را بخواهید، اگر همه رژ لب‌ها به این زیبایی بودند، می‌توانستم روزهایم را فقط با ع، گرفتن از آنها زندگی کنم. این اولین زیبایی از برند مد بلژیکی Dries Van Noten است – چهار سبک از قاب های گرافیکی، هر کدام با ال،ای متضاد برگرفته از پارچه فصل قبل.

بررسی زیبایی Dries Van Noten

منظورم این است که این واقعاً یک چیز زیبایی است – چیزی هم ونیزی و هم دلفت در مورد این جفت خاص وجود دارد و به طور کلی احساس می‌کند که به جای کیف لوازم آرایش، در جعبه جواهرات تعلق دارد. این است اینجا. من می بینم که عطرهای جدیدی منتشر شده است که بطری ها دارای تم تزئینی مشابهی هستند (مجموعه های نمونه کوچک 28 پوند هستند اینجا و با توجه به تجربه من با مجموعه نمونه بزرگتر من به شدت توصیه می کنم – اینها عطرهای خیره کننده ای هستند).

بررسی زیبایی Dries Van Noten

این طیف منحصر به فرد Selfridges است و نحوه ارائه این رژلب ها کمی مبهم است. مات ها شامل یک پرتقال زیبا به نام مرجان نیمه تابستان است اینجا، بسیاری از سایه های ساتن از جمله صورتی زیبای اصلاح شده اینجا، در Sheer که مال من است، پنج سایه وجود دارد، از جمله مال من که Graphic Ocher است اینجا و تعداد کمی از مومیایی های شفاف باقی مانده است اینجا. شما باید روی رنگ نشان داده شده کلیک کنید و بقیه رنگ ها در بالا یا پایین صفحه نمایش شما ظاهر می شوند – مجبور شدم مدتی در مورد آن کمانچه بچرخند تا ببینم چه چیزی در انبار موجود است. از نظر بافت، من فقط فرمول خالص را برای صحبت در مورد آن دارم و واقعاً بسیار راحت است – یک دستور العمل نرم کننده لب، با رنگدانه سخاوتمندانه (برای شفافیت) و لب. آ،ین مورد برای چنین فرمول خالص خوب است – من نمی توانم شکایت کنم، اگرچه همیشه باید فرمول های روغنی را بیشتر از فرمول های مات دوباره استفاده کنید.

بررسی زیبایی Dries Van Noten

خوشبختانه، من یک پرتو آفتاب دریافت کردم تا بتو،د آبدار بودن آن را ببینید. بنابراین، اکنون به موضوع مشکل می پردازیم – کیس ها هر کدام 30 پوند هستند و پر ، مجدد (به طور جداگانه فروخته می شود) 32 پوند است که مبلغ کل را به 62 پوند می رساند. اگر احساس می‌کردم با خودم خیلی مهربان بودم، این را می‌،یدم، زیرا بسیار فردی است و مانند هر چیزی که قبلاً دیده‌ام نیست، اما ،ید قابل توجهی است. حس خاصی داره چون هست 🙂

غیر وابسته اینجا.

افشای شفافیت

تمامی محصولات به صورت نمونه از برندها و نمایندگی ها برای من ارسال می شود مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد. ممکن است از پیوندهای وابسته استفاده شود. پست ها وابسته نیستند.


منبع: https://britishbeautyblogger.com/makeup/dries-van-noten-beauty-review/