بررسی پالت سایه چشم لیزا الدریج


[unpaid/sample] من دو پالت از مجموعه جدید پالت سایه چشم لیزا الدریج را به شما نشان می دهم و نیاز به پرچم گذاری Vega در حال حاضر تمام شده است. اما، موارد بیشتری وجود خواهد داشت و گزینه های دیگری هنوز در دسترس هستند.

بررسی پالت سایه چشم لیزا الدریج

من از تمام رنگ‌های Vega استفاده کرده‌ام و ظاهرهای مختلف را امتحان کرده‌ام (به‌زودی) اما رنگی که با آن تثبیت شده‌ام ردیف بالا وسط، Smoke & Mirrors است. این یک خا،تری عمیق است که در واقعیت هم در پالت و هم روی پوست کمی روشن‌تر به نظر می‌رسد – من حتی مطمئن نیستم که برای من من، باشد، اما این رنگی است که به نظر نمی‌رسد اغلب در پالت‌ها ظاهر شود و کاملاً شاداب است. . پالت ها ،یبی از مات، مخملی (نیمه مات)، متالیک و درخشان هستند و ،یب آن از پالت به پالت دیگر متفاوت است.

بررسی پالت سایه چشم لیزا الدریج

از پایین به بالا: فرانسوی خا،تری، دود و آینه، Moonswirl، Turbulence، Supernova و Lamp Black. دود، توربولانس و لامپ مات هستند، سوپرنوا درخشان است، خا،تری فرانسوی مخملی و Moonswirl متالیک است.

بررسی پالت سایه چشم لیزا الدریج

بنابراین، دو نگاه متفاوت در یک صورت! در سمت چپ، من Turbulence را روی تمام درب قرار داده‌ام و Moonswirl را روی بالا شستشو داده‌ام – Turbulence عمق کافی برای گرفتن یک رویه درخشان دارد و در عین حال بیشتر از آنچه انتظار داشتم به عقب کشیده شده است – و زیر چشم من یک خط لکه دار از Lamp Black داشته باشید. من از سرمه قهوه ای روی رینگ های داخلی خود استفاده کرده ام (VB HERE). در سمت راست، از Smoke & Mirrors با شستشوی Supernova و کمی بیشتر از Lamp Black در زیر آن استفاده کرده ام. من از سرمه سیاه (VB HERE) روی پلک های داخلیم و ریمل شانل روی هر دو استفاده می کنم (اینجا – من آن را دوست دارم – غنی و سرسبز است). روی لب های من Beauty اثر لیزا الدریج (براق) است. من تمام انگشتانم را از دست داده ام که لیزا دارد روی سرمه کار می کند – نسل جدید سرمه لو، و فوق نرم فقط منتظر است تا ستاره ای شود.

بررسی پالت سایه چشم لیزا الدریج

این اسطوره است. من هنوز این را به غیر از نمونه‌برداری امتحان نکرده‌ام – نمی‌دانم برای رنگ بنفش آماده هستم یا نه، اما اگر اینجا نباشد، آن را در اینستاگرام می‌گذارم. ردیف بالایی دارای سایه‌هایی شبیه به Vega است و رنگ‌ها به قدری عمیق هستند که تقریباً قابل لمس هستند – یک ،مت از من وجود دارد که می‌خواهد انگشتانم را روی رنگ‌ها بکشم تا حس فیزیکی رنگ‌ها را به دست بیاورم. من از یک قلم مو برای نمونه ها استفاده کردم، اما وقتی عکاسی کامل تمام شد، وارد آن می شوم – آنها رنگ هایی هستند که باید لمس شوند.

بررسی پالت سایه چشم لیزا الدریج

منظورم را ببینید – اگر این سایه ها به ،وان پارچه به شما ارائه می شد، نمی تو،د انگشتان خود را برای خود نگه دارید! از پایین به بالا: نوتورنا (مخمل، مشکی آلو – لطفاً سرمه!)، توهم گرایی (کت رویه)، دهه ارغو، (مخمل)، آمیتیست محو شده (متالیک)، تریم ویکتوریایی (مخمل) و سنگ بنفش (مخمل). هنوز در انبار است اینجا برای 49 پوند پالت های دیگر عبارتند از Cinnibar (قهوه ای و برنز) و Muse (الهام گرفته از رزگلد). پالت‌های لیزا همان‌طور که انتظار دارید الهام‌بخش هستند – او آن‌قدر در مورد سایه‌ها تحقیق می‌کند که رنگ‌های ظریف زیادی وجود دارد که مشابه آن‌ها را در جای دیگر پیدا نخواهید کرد، و همه چیز از دست پالت احساس می‌شود. مورد به هماهنگی رنگ کامل است. من با برخی از سایه ها کمی قطره خوردم – اگر مقدار زیادی روی برس خود کشیده اید، قبل از استفاده به برس ضربه بزنید.

افشای شفافیت

تمامی محصولات به صورت نمونه از برندها و نمایندگی ها برای من ارسال می شود مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد. ممکن است از پیوندهای وابسته استفاده شود. پست ها وابسته نیستند.


منبع: https://britishbeautyblogger.com/makeup/lisa-eldridge-eye-shadow-palettes-review/