برس داغ بی سیم Babyliss: آیا خوب است؟


خوب، اینجا چیزی است که انتظار داشتم از آن متنفر باشم، اما در نهایت دوستش داشتم: برس داغ بی سیم Babyliss. با کمی خوددرم، (اصولاً فقط من برای مدتی به پنجره خیره شده بودم و در مورد چیزها فکر می کردم) متوجه شدم که دلیل اینکه فوراً از آن چیز بدم نمی آید این بود که موهای کوتاه و کاملاً سفت زیادی داشت. این من را به یاد برس های کوچکی که در دهه هشتاد برای آرایش ، روی موهای پ،تیکی و گره دار سر مانکن می گرفتید، می اندازد و همچنین من را به یاد نوع خاصی از چوب ریمل می اندازد که من بسیار دوستش ندارم.

بنابراین بله، من این کتاب خاص را از روی جلد آن قضاوت کردم. (من بد نیست اعتراف کنم که تقریباً هر محصول زیبایی و آراستگی را با پوشش ضرب المثل آن قضاوت می کنم، زیرا محصولات مردم نیستند و نمی توان آنها را توهین کرد و بنابراین در مقیاس “جرایم اخلاقی” بسیار رام است.)

اما چقدر اشتباه کردم موهای سفت برای لغزش و لغزش روی موها وجود دارد تا هیچ چیز گره نخورد و کل فرآیند را انجام دهد، اگر به سادگی همه چیز را مانند من براق کنید، بدون زحمت و سریع. من نمی دانستم که برس داغ بی سیم Babyliss قرار است چه کاری انجام دهد زیرا قبل از روشن ، آن هیچ تحقیقی انجام ندادم، اما شروع به برس زدن موهایم با آن کردم و فوراً صاف شد. سپس تصمیم گرفتم چیزها را کمی با هم مخلوط کنم و آن را از زیر برس زدم، مانند آرایشگران، برس را در حالی که می رفتم می چرخاندم، و کمی حجم در طول ها ایجاد می کرد و سپس یک روکش زیر گرد می داد. یک باب بلند بسیار صاف، شیک و گران قیمت.

می‌دانم که در عصر «ابجت‌هایی که نیاز به انجام بیش از یک کار دارند»، این همه رقصنده‌ترین ابزار مو نیست. از هوا مانند چیزهای دایسون استفاده نمی کند و نمی تو،د مانند یک جفت صاف کننده با آن چرخش و چرخش فانتزی انجام دهید (منظورم این است که من این کار را نمی کنم فکر شما می تو،د … دوباره: دستورالعمل ها را نخوانده اید) اما برای من، این یک موهبت الهی است. چون من آن قد خاص مو را دارم که به نظر حالت دهی عالی دارد اما اگر کاری با آن انجام ندهم باعث می شود شبیه یک نوازنده عود قرون وسطایی به نظر بیایم. و بیشتر اوقات من واقعاً حوصله انجام کاری با آن را ندارم. برس داغ بی‌سیم Babyliss نوعی «گزینه تلاش در میانه راه» را به من ارائه می‌کند: سه دقیقه مسواک زدن، پوشیدن دستکش‌های ،انه ضد حرارت، زیرا می‌توانم خودم را بسوزانم. هر چیزی، و موهای من کمی بیشتر … هدفمند به نظر می رسند. انگار در واقع در یک سبک است. همه موها به یک سمت هستند و از پایین به زیر می‌زنند و با کمی آرایش روی صورتم، می‌توانم از این نگاه کنم که انگار خیلی بیشتر از آنچه واقعاً انجام داده‌ام تلاش کرده‌ام.

بنابراین وجود دارد: نظر در مورد این یکی تغییر کرد. من آن را مستقیماً از جعبه بیرون انداختم، اما تنها در عرض سه یا چهار دقیقه به ابزاری برای مو تبدیل شد که ممکن است فقط من را متقاعد کند موهایم را به اندازه ای که هستند نگه دارم. من آن را خیلی سنگین نمی‌دانم، اگرچه من فقط به برخی از بررسی‌ها نگاه کرده‌ام و تعدادی دیگر را بررسی کرده‌ام – این ابزاری نیست که شما مجبور باشید برای چندین سال در وضعیت کاملاً ثابت نگه دارید (مثل یک عصا) اما به هر حال، من آن را به طور قابل توجهی دست و پا گیر ندیدم. به خصوص که بند ناف ندارد – طناب ها معمولاً برای من انواع غم و اندوه ایجاد می کنند.

در یک نکته کاربردی دیگر، حدوداً سه ساعت طول می کشد تا برای چهل دقیقه استفاده با حدا،ر حرارت، شارژ شود. باز هم، برای من مشکلی نیست – هفت دقیقه طول کشید تا کل سرم را دو بار با حدا،ر توان انجام دهم و شارژ ، آن دقیقاً سخت نیست. مطمئن نیستم جایی که دقیقاً من آن را قبول می کنم که نیاز به یک ظاهر طراحی بی سیم دارد، اما خوب است بد،د که این گزینه وجود دارد!

می‌تو،د برس داغ بی‌سیم Babyliss را به‌صورت آنلاین، RRP 180 پوندی پیدا کنید، اما به نظر می‌رسد که بیشتر مکان‌ها آن را با قیمت 120 پوند دارند – در حال حاضر در LookFantastic 126 پوند است. اینجا*. من را برای اولین بار با استفاده از برس داغ تماشا کنید – پیراهنی که می پوشم، اتفاقاً از بودن است. اینجا* و روغن موی مورد استفاده به ،وان پایان نهایی، روغن عالی ترمیم کننده Absolut حرفه ای L’Oreal است، به صورت آنلاین اینجا*. اسپری موی درخشان و ارزان به اندازه چیپس Elnett را می توان تقریباً از هر جایی در زندگی تهیه کرد، اما اگر به یک لینک سریع نیاز دارید، کلیک کنید اینجا*.


منبع: https://www.ruthcrilly.co.uk/the-babyliss-cordless-،t-brush/