برنامه میکاپ و آرایش صورت فتوشاپ عکس دانلود کافه بازار

در این صورت می توانید رژ گونه را به صورت مثلثی بزنید. در نهایت به این موضوع توجه کنید که باید تعادل را در چهره تان به وجود آورید و می توانید با رژ گونه این کار را انجام دهید. قبل از اینکه بخواهیم نکات و مراحل آرایش صورت را به شما آموزش دهیم، باید به این نکته اشاره کنیم که سلامت و مراقبت از پوست صورت از یک آرایش زیبا مهمتر است. پس همیشه با در نظر گرفتن این موضوع صورت خود را آرایش کنید و یا مواقعی که با آرایشگاه یاسالن زیباییمی روید این موضوع را یادآوری کنید. قبل از اینکه بخواهید هر نوع مواد آرایشی برای پوستتان استفاده کنید، بهتر است تا از مرطوب کننده مناسب استفاده کنید.

  • وقتی از کرم پودر روی صورت خود استفاده میکنید فقط یک لایه نازک از آن بزنید.
  • شما می توانید مرطوب کننده را به آرامی بر روی پوستتان ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست صورتتان شود.ماساژ صورتتاثیر بسزایی در شادابی، جوانی و زیبایی پوست صورت دارد.
  • در نهایت، از آنجایی که عرب ها از رنگ های تیره مانند قرمز و شرابی استفاده مینمایند، لب ها را بدون فراتر رفتن از خط لب رنگ کنید.
  • البته به طور کلی، یک میکاپ صورت مناسب، ماندگار و جذاب است.

سایه را با کمک براش محو کنید تا حاشیه‌ی آن خط نیافتد و کاملا اطراف آن محو و یکدست شود. با توجه به فرم صورت، فرم چشم و ظاهری که در نظر دارید می‌توانید روش‌های مختلفی را برای سایه زدن انتخاب کنید. هدف استفاده از کانسیلر این است که لک‌ها و تیرگی‌های پوست را بپوشانید و پوست با ظاهری یکدست داشته باشید.

چگونه در منزل رژ لب طبیعی درست کنیم؟ آموزش ساخت دو مدل رژ لب طبیعی در خانه

ساده دخترانه ندارد و تا حد امکان باید مژه ها حالت طبیعی داشته باشند. همچنین استفاده از پرایمر ماندگاری آرایش شما را بالاتر می برد؛ پس از زدن پرایمر غافل نشوید و همه جای صورت به خوبی آن را پخش کنید. به این معنی که امسال مانند یک ببر شجاعت ریسک کردن داشته باشید و از منطقه امن خود پا بیرون بگذارید. به صورتی که در پایان کار اسپری را در فاصله ۲۰ سانتی با حرکت X و T روی صورت خود اسپری کنید و تا زمان خشک شدن آن به صورت خود دست نزنید.

انواع مدل بافت مو دخترانه جدید در سال ۲۰۲۲

توجه داشته باشید که اگر این مرحله را به درستی انجام ندهید، به نتایج مطلوب خود نمی‌رسید. چراکه هنگامی که پوست به درستی آماده نشده باشد، نمی‌توانید یک روکش یکنواخت و بی‌عیب‌و‌نقص روی آن اعمال کنید. همچنین فونداسیون سنگین شده و جذب قسمت‌های خشک پوست شما می‌شود. وقتی صحبت از ترتیب و مراحل میکاپ صورت به میان می‌آید، نظرات متفاوت هستند. اما باید به خاطر داشته باشید که روشی مناسب شما است که با سطح مهارت، پوست و ظاهر مطلوب شما مطابقت داشته باشد. البته به طور کلی، یک میکاپ صورت مناسب، ماندگار و جذاب است.

لبها نیز در آرایش عروس دارای غلظت بیشتری نسبت به مدلهای آرایشی دیگر هستند و گاهاً بسته به نوع آرایش لبها نیز گریم می‌شوند. از هایلایترهای پودری یا کرمی می‌توانید برای روشن‌تر کردن نواحی عمیق پوست، استفاده کنید. اگر هایلایتر کرمی دارید، باید قبل از پودر فیکس از آن استفاده کنید. گوشه‌های داخلی چشم، زیر ابروها، مرکز گودی بالای لب و بالا و کنار استخوان گونه جاهایی است که می توانید هایلایتر بزنید. برای استفاده از پودر فیکس می‌توانید از یک اسفنج مرطوب آرایشی استفاده کنید.

در آخر هر طرف صورت را کانتورینگ کنید تا با این ترفندهای ریز یک آرایش خاص و بی‌نظیر را انجام دهید. بانوان عزیز برای یک روز عادی و یا برای یک مکان خاص دراماتیک از این سبک بهره میگیرند. آرایش مات به شما این امکان را میدهد تا با به کارگیری رنگ های تند، بدون از بین بردن ظاهر طبیعی چهره تان، ایده آل شوید.

این سبک از جدیدترین انواع سبک و مدل آرایش و میکاپ میتواند برای عروس خانم ها در شب عروسی استفاده شود. همانطور که در بالا گفته شد، مهمترین ویژگی مدل آرایش و میکاپ هندی؛ استفاده از کرم پودر نزدیک به رنگ پوست، پودر سفید کننده صورت، مداد سیاه و پخش کردن نامساوی آنها است. نیازی به سایه رنگی نیست، بلکه عمق بخشیدن به چشم ها اهمیت دارد. به همین علت برای داشتن آرایش هندی؛ با یک مداد سیاه داخل و بالا و پایین چشم را سیاه کنید و یک خط نه چندان بلند روی پلک بالایی در خط مژه ها طراحی نمایید.