برنامه میکاپ و آرایش صورت فتوشاپ عکس دانلود کافه بازار

شما باید میکاپ صورت را با استفاده از محصولاتی مانند پرایمر لب، تکمیل کنید. در واقع، پرایمر لب برای افزایش ماندگاری آرایش روی سطح لب و ایجاد بستر صاف استفاده می‌شود. از سوی دیگر، استفاده از مداد لب را به شما پیشنهاد می‌کنیم. چراکه این مدادها، شکل لب های شما را بهبود می‌بخشند و برای کشیدن یک طرح کلی پیش از زدن رژ لب استفاده می‌شوند. همچنین اگر می‌خواهید برجستگی ایجاد کنید، می‌توانید از خط لب‌ برای کانتور کردن، استفاده کنید. برای اجرای یک میکاپ صورت مناسب، باید از محصولاتی مانند ژل ابرو استفاده کنید.

یادتان باشد با آرایش چشم غلیظ، از رژلب مات و کم‌رنگ و با آرایش چشم ملیح، رژ قرمز و پررنگ استفاده کنید. براش رژگونه را درست در بالای سیب گونه خود بزنید، سپس آن را به سمت خط موهایتان محو کنید. رژگونه های پودری برای پوست های چرب بسیار مناسب بوده و رژگونه های کرمی بیشتر مناسب پوست های خشک هستند. هنگام آرایش کردن باید نکاتی را رعایت کنید که علاوه بر زیبایی چهره شما را طبیعی نشان دهد چرا که اگر آرایش به طور صحیحی صورت نگیرد، صورت و آرایش مصنوعی به نظر می رسد. از یک هایلایتر برای کل پلک خود استفاده نکنید بلکه از یک رنگ تیره‌تر برای استخوان ابرو و از رنگ‌های روشن‌تر در پشت پلکتان استفاده کنید که در نور خورشید جلوه بیشتری دارند. آرایش صورت خود به دوست یا کسی که در کار میکاپ حرفه‌ای نیست نسپارید.

  • وقتی می‌خواهید صورت‌تان را آرایش کنید، بسیار مهم است که قبل از آرایش، صورت‌تان را کاملا تمیز کنید.
  • سایه های مشکی و خاکستری به دلیل ساخت یک ظاهر دودی تیره و سایه های قهوه ای برای درست کردن چشمان دودی استفاده میشوند.
  • برای اینکه آرایش زیبایی داشته باشید و اصطلاحا آرایش به شما بیاید، در قدم اول لازم است تک تک اعضای صورت‌تان را بشناسید.
  • زیرا با این کار ممکن است جوش بزنید اگر کرم پودر را با دست میزنید دقت کنید دست تان تمیز باشد.

ابروهای زاویه دار یا مدل هایی که رو به بالا انحنا داشته باشند صورت را باز و کشیده تر نشان می دهند. افراد دارای پوستهای چرب از کرمها و فونداسیونهای مات استفاده کنند. که آریشی غلیظ است و باید مهارتها و مواد خاصی را نیز برای اعمال آن به کار گرفت.

مدل آرایش صورت عروس

توجه داشته باشید که شما باید مرتبا روزانه سه مرتبه از مرطوب کننده مناسب پوست خود استفاده کنید. مهم‌ترین چیزی که در آرایش صورت گرد به زیبایی بیشتر کمک می‌کند نحوه صحیح کانتور صورت است. کانتور کردن به معنی تیره و روشن کردن بخش‌هایی از صورت است. برای صورت‌های گرد می‌توانید یک خط تیره روی گونه، پیشانی و بینی بکشید.

آموزش تصویری آرایش صورت

برای آرایش ساده و طبیعی، خط چشم را فقط بالای پلک‌های خود بکشید و آن را خیلی دنباله‌دار نکشید. هدف از کشیدن خط لب مشخص کردن محیط لب‌هایتان نیست، هدف فرم دهی و برجسته کردن لب‌هاست. برای داشتن یک خط لب خوب باید از یک خط لب یک یا دو درجه تیره‌تر از رژ خود استفاده کنید. آن را روی مرز شروع شدن لب‌هایتان بکشید و آن را تا داخل لب خود ادامه دهید. هرچه به داخل لب نزدیک‌تر می‌شود حرکت خط لب را آرام‌تر کنید تا حالت محو به خود بگیرد.

برای استفاده از پرایمر می‌توانید از یک براش، اسفنج یا انگشت‌تان کمک بگیرید. برای این کار تنها کافی است به اندازه یک سکه کوچک از پرایمر را روی براش یا اسفنج آرایشی و یا نوک انگشت‌تان بزنید و کل پوست صورت‌تان را با آن کاور کنید. اگر پوست‌تان چروک‌های ریز و روزنه‌های مشخصی دارد، بهتر است از دو لایه پرایمر استفاده کنید.

آموزش محو کردن خط چشم با مداد و براش

مثلا می‌توانید اطراف بینی، زیر گونه‌ها و زیر خط فک و… را کانتور کنید. اگر پیشانی بزرگی دارید می‌توانید با کانتور کردن آن یعنی افزودن رنگ تیره‌تر به زیر موها و اطراف پیشانی، آن را کوچک‌تر نشان دهید. با این شیوه صورت‌تان باریک‌تر و بلندتر به نظر می‌رسد. برای ثابت نگه داشتن کرم پودر و کانسیلر از فیکساتور یا پودر فیکس استفاده کنید. این مرحله اجباری نیست ولی اگر می‌خواهید آرایش‌تان مدت بیشتری دوام بیاورد، از فیکساتور استفاده کنید.

ابتدا با مداد لب هم رنگ رژ‌لب خود می توانید خط لب بکشید و فرم دلخواه را برای لب هایتان ایجاد نمایید. اگر به زاویه سازی صورت علاقه دارید، در این مرحله می توانید این کار را انجام دهید. کمی از کانتور تیره بردارید و از بخش استخوان فک بالا و گوشته صورت شروع نمایید.