بهترین آرایش داروخانه سال در سال 2022


<،on cl،="simplesocial-fb-share" target="_blank" data-href="https://www.facebook.com/sharer/sharer.php?u=https://slashedbeauty.com/the-best-drugstore-makeup-of-the-year/" onclick="javascript:window.open(this.dataset.href, '', 'menubar=no,toolbar=no,resizable=yes,scrollbars=yes,height=600,width=600');return false;">فیس بوک
<،on cl،="simplesocial-twt-share" data-href="https://twitter.com/share?text=The+Best+Drugstore+Makeup+of+the+Year+in+2022&url=https://slashedbeauty.com/the-best-drugstore-makeup-of-the-year/" rel="nofollow" onclick="javascript:window.open(this.dataset.href, '', 'menubar=no,toolbar=no,resizable=yes,scrollbars=yes,height=600,width=600');return false;">توییتر
<،on rel="nofollow" cl،="simplesocial-pinterest-share" onclick="var e=do،ent.createElement('script');e.setAttribute('type','text/javascript');e.setAttribute('ch،t','UTF-8');e.setAttribute('src','//،ets.pinterest.com/js/pinmarklet.js?r=" false="">پینترست
<،on onclick="javascript:window.location.href = this.dataset.href;return false;" cl،="simplesocial-email-share" data-href="mailto:?subject=The Best Drugstore Makeup of the Year in 2022&،y=https://slashedbeauty.com/the-best-drugstore-makeup-of-the-year/">پست الکترونیک

امسال، ما با چند نسخه آرایش عالی که مورد علاقه فوری بودند، برکت داشتیم، در حالی که برخی از محبوب‌های قدیمی جایگاه خود را در صدر قرار داشتند.

در سرتاسر سال 2022، این آرایش‌های داروخانه‌ای با بودجه‌ای تحت تأثیر قرار می‌گرفتند و بهترین عملکرد را در ک، خود داشتند و حتی در برخی موارد بهتر از مدل‌های گران قیمت بودند.

برای یافتن آنلاین محصول روی ع، آن کلیک کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد هر محصول به پیمایش ادامه دهید.


کلاژ بهترین آرایش داروخانه سال 2022 |  زیبایی بریده بریده

بهترین پرایمر صورت داروخانه: پرایمر elf Power Grip

اگر به دنبال پرایمری هستید که آرایش شما را در جای خود حفظ کند و در تمام طول روز شاداب به نظر برسد، این همان پرایمر است. پرایمر elf Power Grip دارای قوام ،بنده ای است که روی فونداسیون شما محکم می شود تا حتی در اثر تعریق تکان نخورد. من آن را برای گلم تمام چهره و رویدادهای خاص دوست دارم. به دنبال نوع دیگری از پرایمر هستید؟ این پرایمرهای داروخانه ای را برای انواع پوست بررسی کنید.

بهترین بنیاد داروخانه: بنیاد آبرسان پوست واقعی کاتریس

در حالی که اینجا در ایالات متحده فقط می تو،د این را به صورت آنلاین ،یداری کنید، بنیاد مرطوب کننده پوست واقعی Catrice بسیار بالاتر از بر،ب قیمت خود عمل می کند. رقیب پایه های سطح بالا با روکش طبیعی و پوشش قابل ساخت است که پوشیدن آن احساس راحتی می کند. همچنین بی رحمانه رایگان و وگان است!

بهترین کانسی، داروخانه: کانسی، کاتریس True Skin High Cover

کانسی، کاتریس True Skin High Cover Cover از همان خط محصول زیرسازی شده، یک کانسی، ضدآب است که قوام نازک تری دارد. این امر ،یب آن را آسان می کند و نسبت به سایر کانسی،های پوشاننده کامل احساس سبکی بیشتری دارد.

بهترین ژل ابرو داروخانه: ژل ابروی سالم هونس بیوتی

من تمام سال در جستجوی یک ژل ابروی جدید بودم و ژل ابروی سالم Honest Beauty همه جعبه‌ها را بررسی کرد: رنگدانه‌ای اما ظاهری نه چندان سنگین، ماندگاری متوسط ​​و اپلیکاتور دقیق.

بهترین سایه چشم داروخانه: elf No Budge Shadow Sticks

استیک های سایه چشم اخیراً قطعاً در حال افزایش هستند زیرا مردم شروع به ساده ، کارهای روزمره خود کرده و ظاهر ساده تری دارند. بدون شک، elf No Budge Shadow Sticks پر استفاده ترین سایه چشم امسال من بود، با فرمولی ،ی و قابل ،یب که ضد لکه و ماندگاری طول، است.

بهترین خط چشم داروخانه: لاینر ماندگار Essence Extreme

این مداد سال‌هاست که مورد استفاده قرار می‌گیرد و بهترین خط مداد در داروخانه است. لاینر ماندگار Essence Extreme Lasting Liner ،ی و رنگدانه ای، قابل ،یب و ماندگاری طول، است. برای تنگ ، عالی است!

بهترین ریمل داروخانه: ریمل بلند کننده مژه های هیجان انگیز Maybelline

می‌بلین احتمالاً بهترین ریمل‌های داروخانه‌ای را به‌طور کلی می‌سازد، اما ریمل بلندکننده حساس مژه در سطحی کاملاً متفاوت است. من اخیرا آن را به ،وان یک فریب برای ریمل Lancome Lash Idôle، از آنجایی که طول چشمگیر، بلند کننده، حجم طبیعی و جداسازی ی،، را به مژه های شما می دهد تا پرتر به نظر برسند.

بهترین برنز کننده داروخانه: پزشکان فرمول کره برنز کننده

Butter Bronzer سالهاست که مورد علاقه داروخانه ها بوده است، با نسخه های محدود جدید به طور منظم و سایه های جدید معرفی شده است. این باتر برنزر اصل گسترش داشته است، برنز کننده کره مونوی مات سال گذشته معرفی شد و من به خصوص سایه های موجود در آن را دوست داشتم مجموعه نان و کره در سال 2022 منتشر شد.

بهترین رژگونه داروخانه: مرهم رژگونه مورف

Morphe با بسیاری از محصولات زیر 15 دلار و در دسترس بودن آنها در فروشگاه های Ulta و Target به فضای داروخانه نفوذ کرده است. این رژگونه ،ی بسیار رنگدانه و صاف روی پوست است، به علاوه ضد آب است و محو نمی شود. خشک می شود و به صورت پودری بیشتر می شود، بنابراین به خوبی با سایر محصولات صورت، ، یا پودر ،یب می شود.

بهترین هایلایت داروخانه: میل، سوپرشارژ مولتی استیک در برجسته قدرت

سال 2022 سال برجسته شبنم بود و میل، سوپرشارژ مولتی استیک در برجسته قدرت بی همتا است درخشندگی براقی ایجاد می کند که باعث می شود پوست شما فوق العاده درخشان و هیدراته به نظر برسد. می‌تو،د آن را با چهره‌ای پر زرق و برق یا روی پوست برهنه برای افزایش درخشندگی بپوشید.

بهترین رژ لب داروخانه: رژ لب مایع مایبلین Super Stay Vinyl Ink

میبلین امسال با انتشار رژ لب مایع جوهر وینیل Super Stay خود همه رژ لب های دیگر را از آب بیرون کشید. یک رژ لب براق که مانند مات ماندگاری دارد، این راحت ترین رژ لب مایع با ماندگاری طول، در حال حاضر است. یک لایه نازک بزنید تا به رنگ کاملی برسید که محو یا منتقل نمی شود. نمونه ها و بررسی کامل من را اینجا ببینید.

آیا آرایش مورد علاقه داروخانه دیگری داشتید؟ آنها را در نظرات جای دهید!

– میراندا




منبع: https://slashedbeauty.com/the-best-drugstore-makeup-of-the-year/