بهترین شمع‌های گیاهی: برندهای شمع‌های سازگار با محیط زیست


اعتبار تصویر @ Camilla Akrans برای DIOR

اگر می‌خواهید Veganuary را فراتر از کمدهای غذا و در سایر بخش‌های زندگی‌تان گسترش دهید، چطور می‌خواهید با عطر خانه‌تان هم عاری از ظلم شوید؟ بسیاری از مردم تصور می کنند که شمع های غیر موم گیاهی هستند، اما بسیاری از آنها از استئاریک برای سفت ، موم استفاده می کنند که معمولاً از منابع حیو، می آید. بنابراین اگر می‌خواهید مطمئن شوید که شمع‌های معطر شما وگان هستند، باید به دنبال مارک‌های بدون ظلم باشید. مطمئن نیستم از کجا شروع کنم؟ من چند برند شمع وگان را گرد هم آورده ام تا در این ماه (و بعد از آن) امتحان کنم.

این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد

می، هریس

شمع معطر تاباک

NEOM

شمع معطر واقعی لو، ضد استرس

EYM

Laze – واسطه

تشریفات

آیین شمع معطر ،ورا

و LABO

شمع ک،یک Cedre 11

می، هریس

می، هریس | شمع معطر تاباک

این شمع‌های شیک و با رایحه‌ای غنی، فاقد فتالات، بدون رنگ‌های مصنوعی، پارابن و فرمالدئید هستند. علاوه بر این، آنها وگان نیز هستند، در موم طبیعی قرار می گیرند و دارای ،یبات رایحه ای مانند فلفل صورتی و چوب صندل هستند.

NEOM

NEOM | شمع معطر واقعی لو، ضد استرس

NEOM شمع‌های معطر فوق‌العاده‌ای می‌سازد که عاری از ظلم، وگان و ارگ،ک هستند. آنها همچنین به دنبال استفاده از مواد تشکیل دهنده اخلاقی هستند، بدون اینکه هیچ وقت در مورد تجمل به خطر بیفتند.

ییم

EYM | Laze – واسطه

کاملاً عاری از مواد مصنوعی، با این شمع های لو، خانگی که با اسانس های مرغوب ساخته شده اند، نیازی به نگر، در مورد مواد شیمیایی مضر ندارید.

تشریفات

تشریفات | آیین شمع معطر ،ورا

شمع‌های تشریفاتی با پایه موم طبیعی آفتابگردان ساخته شده و با روغن‌های ضروری با طراوت معطر می‌شوند. آنها فوراً به خانه شما حس اسپا می دهند.

و لابو

LE LABO | شمع ک،یک Cedre 11

شمع های لو، Le Labo از موم سویا وگان بدون ظلم، با فتیله پنبه ای ساخته شده اند و بدون GMO هستند. رایحه های چرم دودی یا نسیم شور دریا را انتخاب کنید.

بعدی را بخو،د: بوهای دفتر خانه | رژ لب های گیاهی | مرطوب کننده های گیاهی

© وندی رو. تمامی حقوق محفوظ است.


منبع: https://wendyrowe.com/style/vegan-candles