بهترین 6 وب سایت کارت خودکار مسابقه برای بازدید ⋆ Chimere Nicole


بنابراین شما برای یک مسابقه زیبایی ثبت نام کرده اید و زمان آن فرا رسیده است که شرکت در رویدادهای عمومی، ظاهر شدن و موارد دیگر را آغاز کنید. شما می خواهید در طول سلطنت خود تأثیری ماندگار با مردم و شبکه به جا بگذارید. به طور سنتی، در طول این مدت از ملکه ها خواسته می شود تا ع، های هدشات مسابقه را که به آن معروف است، توزیع و امضا کنند کارت های خودکار. ممکن است مطمئن نباشید که کارت های خودکار خود را از کجا ب،ید. امروز، شما خوش شانس هستید. در اینجا لیستی از پنج مکان برتر من برای ،ید کارت های امضای مسابقه است.

  • Vistaprint -قالب ها و چاپ
  • کانوا– طراحی و چاپ
  • Fiverr– خدمات طراحی گرافیک
  • ززل– چاپ
  • Etsy– طراحی و چاپ گرافیک
  • جایزه: منگنه

یک نکته مهم من برای شما این است که خودتان با استفاده از Canva کارت امضای مسابقه خود را طراحی کنید.

اکنون می دانم که شما ممکن است مانند من باشید و بگویید: نه. من کاملا درک می کنم. وقتی صحبت از طراحی گرافیکی به میان می آید من خلاق نیستم، با این حال آسان تر از آن چیزی است که فکر می کنید. دوباره از Canva برای طراحی خودم استفاده کردم.

هنگامی که کارت خود را طراحی کردید، می تو،د از برخی از وب سایت های ذکر شده در بالا ،ید کنید تا بهترین قیمت را برای چاپ دریافت کنید. با این حال، بسیاری از سایت‌هایی که در بالا به اشتراک گذاشتم، هم برای قالب‌ها و هم برای چاپ، یک فروشگاه هستند.

کارت های خودنویس مجلل

در اینجا نحوه طراحی کارت های خودم با استفاده از Canva و Vistaprint آمده است.

  1. هد شات مسابقه مورد علاقه خود را انتخاب کرده و در آن آپلود کنید کانوا.
  2. تصمیم بگیرید که چه ابعادی برای کارت های خودکار خود می خواهید. (من معمولاً از اندازه کارت پستال استاندارد استفاده می کنم).
  3. این ابعاد را در Canva در ،مت قالب سفارشی در سمت راست بالای صفحه کپی کنید.
  4. کلیک کنید و تصویر خود را به ،مت طراحی بکشید.
  5. نام و ،وان خود را به پایین تصویر خود اضافه کنید. می تو،د با فونت ها بازی کنید تا زم، که مورد پسند شما باشد.
  6. سال خود را نیز اضافه کنید. (به یاد داشته باشید، ا،ر سیستم های مسابقه این را ترجیح می دهند).
  7. به ،وان بهترین حالت برای چاپ، فایل را به ،وان یک تصویر PNG ذخیره کنید.
  8. سپس فایل ذخیره شده را در آن آپلود کنید Vistaprints آماده استفاده از قالب ها من دوباره از کارت پستال استفاده می کنم زیرا این اندازه را ترجیح می دهم.
  9. ذخیره و سفارش دهید.

کارت های خودنویس مجلل برای چه مواردی استفاده می شود؟

هنگامی که صاحب ،وان ایالتی و ملی شوید، بیشترین استفاده را از کارت های خودکار خود خواهید برد. در گذشته از من خواسته شده بود که برای علاقه مندان و مجموعه داران مسابقه، کارت امضا و ارسال کنم. با این حال، من معمولاً چند عدد را در داخل قاب تاج خود به ،وان کارت ویزیت نگه می‌دارم. آنها همچنین برای ، با سازمان های اجتماعی و هر ،ی که قصد دارید در طول سلطنت خود با آنها شریک شوید عالی هستند.

همچنین می تو،د پیام های سفارشی را در پشت آنها بنویسید، بنابراین مطمئن شوید که همیشه یک خودکار در دست دارید.

به چند کارت خودکار نیاز دارید؟

از آنجایی که من از Canva برای طراحی کارت های خود و Vistaprint برای چاپ آنها استفاده می کنم، معمولاً فقط 30 عدد در یک زمان سفارش می دهم. من دوست دارم 4-5 تا را همیشه در کیس تاج خود نگه دارم و چند عدد را در ماشینم به ،وان پشتیبان نگه دارم. مگر اینکه در یک رویداد بزرگ مانند رژه یا جشن شرکت کنید، نیازی به سفارش در مقادیر زیاد ندارید.

من می دانم که بسیاری از مردم از آنها به ،وان یادگاری استفاده می کنند و آنها را بین خانواده و دوستان توزیع می کنند. در طول سلطنت من به ،وان خانم نیوجرسی آمریکا 2020، من دقیقاً 27 کارت را در سال ورودی از دست دادم. و حداقل 4 بار در ماه حضور داشتم. بنابراین من شخصا ترجیح می دهم مقدار خود را به حداقل برسانم.


منبع: http://chimerenicole.com/the-best-6-pageant-autograph-card-websites-to-visit/