درخشش شیشه ای فوق العاده براق Revlon در آتش و یخ برای گوچی


[unpaid/sample/affiliate/ad] من برای اولین بار Revlon Super Lustrous Gl، Shine را در Fire & Ice در سال 2021 به نمایش گذاشتم، اما این لب‌های شفاف فوق‌العاده ملایم در TikTok کاملاً دیوانه شده‌اند و علاقه‌ام را دوباره جلب کرد. من حتی در پست 2021 خود می گویم که Fire & Ice چقدر به Gucci Rene Pink نزدیک است و با این حال همه چیز را در شوک توقف تولید Rene فراموش کردم. دیروز در Selfridges تاییدش کردم. اما، من فکر می کنم ممکن است یک فریب کاملا قابل قبول باشد. ببین چی فکر میکنی

درخشش شیشه فوق العاده درخشان Revlon در آتش و یخ

Super Lustrous بسیار، بسیار ملایم است – در یک روز گرم، فکر می کنم در یخچال من باشد. تقریباً مانند کره ذوب شده روی لب است – من شکایت نمی کنم. اما می تو،د ببینید که آنها در یک خانواده رنگ هستند.

درخشش شیشه فوق العاده درخشان Revlon در آتش و یخ

این آتش و یخ است.

درخشش شیشه فوق العاده درخشان Revlon در آتش و یخ

آنها خیلی از هم دور نیستند؟ پسرعموهای نزدیک اگر نه خواهر.

درخشش شیشه فوق العاده درخشان Revlon در آتش و یخ

پایین گوچی، بالا Revlon است. با این حال، هیچ چیز آنقدر ساده نیست که به نظر می رسد – Revlon USA 14 سایه موجود در انبار را فهرست می کند، با وجود اینکه می گوید 25 سایه در دسترس است. Revlon UK لیست هفت تایی دارد و به نظر می رسد Superdrug دیگر Revlon را جوراب نمی کند. وقتی به شعبه محلی خود رفتم، فکر کردم عجیب بود که جزیره Revlon وجود ندارد و همین الان یک جستجوی آنلاین انجام دادم و به این صورت ظاهر شد که “متاسفم، این مارک دیگر در خط موجود نیست”. چکمه‌ها کاملاً فروخته شده‌اند، اما جزیره آنها در بوت‌های محلی من فقط سه رنگ را در خود جای داده است. سایه‌های جدیدتر تقریباً به‌طور کامل فروخته شده‌اند (اثر TikTok) اما اگر بتو،د عسل درخشان را به دست آورید، من فقط می‌خواهم – این یک سایه قهوه‌ای خنثی است که بی شباهت به Black Honey Clinique نیست. آن را بگیرید، به خانه فرار کنید و آن را زیر قفل و کلید پنهان کنید ;-). آتش و یخ است اینجا اما فقط 13 مورد باقی مانده است.

افشای شفافیت

تمامی محصولات به صورت نمونه از برندها و نمایندگی ها برای من ارسال می شود مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد. ممکن است از پیوندهای وابسته استفاده شود. پست ها وابسته نیستند.


منبع: https://britishbeautyblogger.com/makeup/revlon-super-،rous-gl،-،ne-in-fire-ice-dupe-for-gucci/